czwartek, 4 stycznia 2018

Zarobki z płatnych ankiet w 2017 roku - Podsumowanie

W 2017 roku wpadło znacznie więcej złotówek/euro czy dolarów niż roku poprzednim bo aż 5546zł. Zwiększone zarobki wiążą się zarówno z nowo powstałymi serwisami które ładnie płaciły ale "stare" dobre serwisy ankietowe świetnie wspomogły mój domowy budżet. Oczywiście w zarobieniu tych pieniędzy pomogliście mi Wy :) czy to rejestrujac się z moich reflinków czy też wspólnie testując nowe serwisy (za co ogromnie Wam dziękuję). Miejmy nadzieję że następny 2018 rok będzie jeszcze lepszy!! :D

Oto lista serwisów płacących w 2017 roku:
  1. Opinie.pl -               1077 zł
  2. IBIS -                       592 zł
  3. GlobalTestMarket -   500 zł
  4. Forum WV -             443 zł
  5. i-Say -                     418 zł
  6. IMAS -                    300 zł
  7. ProBono -                286 zł
  8. mySyrvey -              200 zł
  9. TNS -                      200 zł
  10. askGfK -                  200 zł
  11. Badanie Opinii -       150 zł
  12. Zymetria -                126 zł
  13. Reaktor Opinii -        111 zł
  14. JTN Panel -              110 zł
  15. e-panel -                  102 zł
  16. SW Panel -              100 zł
  17. Marketagent -            84 zł
  18. myiyo -                     82 zł
  19. Pentagon -                80 zł
  20. BO! -                        64 zł
  21. Toluna -                    60 zł
  22. Cenne Opinie -          50 zł
  23. MOBROG -              40 zł
  24. Research Online -     40 zł
  25. Pollbuzzer -              39 zł
  26. Hintwave -                38 zł
  27. OpinionBar -             34 zł
  28. Moja Opinia -            20 zł
  29. Ariadna - Książka Hobbit i Gra Call of Duty :)
Ponadto Lista serwisów w których długo zbiera się na wypłatę SZARA LISTA (pominąłem serwisy TEST):
  1. Świat Opinii - ta ich "charytatywność".
  2. InetPanel - niestety ankiety są ale nagród brak.
  3. mypanelbase - ostatnia wypłata w 2016 roku..
  4. Panel Station - punkty nadają się tylko na loterię.
  5. ePopulus - dawno nie miałem żadnej wypłaty.
  6. Opinion People - mało ankiet.
Rejestracja w wyżej wymienionych nie jest polecana :) ale zawsze można próbować bo jak kiedyś płacili to mogą wypłacić i teraz.

Lista serwisów w CZARNEJ LIŚCIE czyli brak ankiet/wypłat:

  1. HIVING - częste odrzucenia, dla mnie śmieciowy serwis...
  2. Panel PBS - brak ankiet.
  3. Panel Opinea - kiedyś ładnie płacili ale obecnie brak ankiet.
 Wkrótce podzielę serwisy na te trzy listy :)

5 komentarzy:

  1. Ładne stawki może ugrać z tych serwisów, szczególnie ciekawie przedstawia się ten Opinie.pl i widać ludzie sobie chwalą.

    OdpowiedzUsuń
  2. W opinie.pl żeby mieć takie zarobki musisz mieć dużo poleconych, z samych ankiet jest lipa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale 2-3 miesiące temu było tyle ankiet że bez problemu można było uzbierać na wypłatę :)

      Usuń
    2. ja w zeszłym roku na opiniach uzbierałem 50 zł, zawsze coś ale ankiety dość rzadko przychodziły ...

      Usuń
  3. Piękny wynik ;)
    ja (bez reflinków) uzbierałem ok. 1300 zł (prawie wszystko kasa + pare bonów i nagród) jeden mega bonus badanie herbat 200 zł za ok. jedno godzinną ankietę
    najlepiej u mnie zdecydowanie Global, MySurvey, ibis i co ciekawe (bo dostałem więcej niż ty) epanel i swpanel
    bardzo słabo oceniam panelariadna (sporo ankiet ale bardzo kiepsko wychodzi np. na grę mistakos (ostatnio widziałem na promo za 30 zł) trzeba 1250 pkt a zazwyczaj mają przelicznik 1pkt-1min, 1250 minut czyli prawie 21h co daje poniżej 1,5 zł na godzinę chyba z 2 lata bym na nią zbierał :) ) no i serwisy z małą kwotą wypłaty czyli mojaopinia.pl gdzie uzbierałem w rok ok. 5 zł (połowa wypłaty) i
    największe zaskoczenie dla mnie to chyba marketagent, dla mnie to totalna porażka w zeszłym roku uzbierałem zawrotne 10 punktów (0,4zł) a dostałem chyba aż 4 ankiety z których 1 się odpaliła a pozostałe że badanie już zamknięte, ale chyba oni sporo płacą za reflinki

    co bym zmienił ?
    może dopisek przy kwocie co to było bon/gotówka (paypal, przelew) itp. ja np. wolę w ibisie 32 zł gotówki niż 40 zł w empiku no ale wtedy mniej zarobię (liczbowo)

    pozdrawiam i życzę żeby ten rok był co najmniej tak dobry jak poprzedni (jeżeli chodzi o ankiety)

    OdpowiedzUsuń