sobota, 7 lutego 2015

askGfK - zarabiaj punkty, wybieraj nagrody

https://www.askgfk.pl/index.php?id=7&no_cache=1

askGfK to serwis, który zbiera dane ankietowe od uczestników Klubu GfK, którzy biorą udział w przeprowadzanych przez panel badaniach marketingu i opinii publicznej. Czego można się spodziewać? Sporo ankiet, ogromny wybór nagród: wpłaty na konto, bony rabatowe, doładowania telefonu i nagrody rzeczowe. Od momentu kiedy się zarejestrowałem zdobyłem 4 x doładowanie telefonu za 50zł. 

(strona główna serwisu)

Bardzo prosta rejestracja, wypełniamy formularz, zaznaczamy punkty które wymagają Naszej zgody, wpisujemy kod CAPTCHA i klikamy "Login"

(formularz rejestracyjny)


Menu serwisu jest świetnie zaprojektowane, łatwa nawigacja. Po rejestracji zwróćmy uwagę na zakładkę "Punkty" tu mamy dostęp do zdobytych punktów jak również ich wymiany. Wchodząc w zakładkę "Sklep" można zobaczyć wszystkie nagrody na które już Nas stać lub będzie można stać.




Kolejną zakładką na którą koniecznie trzeba zwrócić uwagę jest "Zapraszanie znajomych", opcja ta została niedawno wprowadzona. Dzięki zaproszeniom możemy zarobić dodatkowe 250 punktów co miesiąc. Dlaczego co miesiąc? Ponieważ każdego miesiąca mamy możliwość zaproszenia do 10 osób, za każdą osobę która zarejestruje się z naszego polecenia dostaniemy 25 punktów.




Zachęcam do rejestracji, a jeśli ktoś chce mnie wspomóc proszę o kontakt wyślę zaproszenie :)

43 komentarze:

  1. z ankietami u nich to juz lipa...przez 4 miesiace dostalem 1 ankiete:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie 1-2 tygodniowo wpada :) ale masz rację kiedyś wysyłali więcej zaproszeń.

      Usuń
  2. ja dostałem po 4 miesiacach i nie ma juz mozliwosci wypłaty na pay pal lub konto bankowe tylko zostały nagrody rzeczowe od 1 marca 2016r.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma juz zamiany punktów na wypłate papay ani na nagrody rzeczowe-zostały bony i doładowania telefonu.Na fb stronie głównej panela mozna wyczytac bardzo negatywne opinie o ww. panelu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście bieda z nagrodami... zamknęli również system poleceń :(

      Usuń
  4. otrzymałem dzis emaila od klubu
    ,,Z powodu zmiany strategii firmy chwilowo wycofaliśmy nagrody rzeczowe. Planujemy jednocześnie w najbliższych tygodniach rozszerzyć asortyment bonów.

    Jednak bardzo wiele listów od Państwa przekonało nas, że nagrody te cieszą się sporym zainteresowaniem. W związku z tym przemyśleliśmy jeszcze raz naszą strategię i

    *** część najatrakcyjniejszych nagród rzeczowych wróci do sklepu przed końcem wakacji ***

    Dziękujemy za zainteresowanie członkostwem w Klubie oraz udział w badaniach i życzymy dobrej współpracy w ramach Klubu GfK.
    Pozdrawiam Marco

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi napisali o tych bonach a tak na prawdę nie dodadzą ich nigdy bo jak pytałem o date to nikt nie odpisał,pisałem z 2 maili co jakis czas,wiadomość odczytana a zero odp

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie, GFK OSZUKUJE, bez wiedzy naszej wycofali nagrody i usuneli polskiego facebooka panelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ze usunęli fb z swoim kontem bo jak tyle negatywnych opini od panelistów na temat ich panelu i kiepskiej polityki to się zmyli stamtąd -pozdro Marco

      Usuń
  7. Zero kontaktu z gfk .. pisałem w lipcu 2 raz i nic do dziś.Bonów też nie dodali a dawno miały być.Nagród też nie wysyłają..kolega zamówił i już leci 42 dzień a na maile nie odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi doładowanie telefonu za 30 zł szybko przysłali na maila, szło niecały tydzień

      Usuń
  8. Potwierdzam GFK to oszuści,od grudnia 2018 przy wypelnieniu kazdej ankiety wyskakuje mi to
    Bardzo dziękuję za gotowość do udziału w badaniu. Niestety z jednego komputera można wypełnić TYLKO jedną ankietę. Miło mi poinformować, że mimo to ma Pan doliczone do swojego konta 10 punktów.
    .Zapraszamy następnym razem.

    zglosilem im to 3 razy,za 1 razem napisałem że jak się to powtórzy to usunę konto niestety,wzialem nagrody za wszystkie pkt i sie chyba wystraszyli że usune bo naprawili, 3 ankiety ok weszly potem znów się zaczelo i odpisali ze nie mogą tego naprawić że się nie da i od 2 mies zero kontaktu

    OdpowiedzUsuń
  9. Opinia z 1 czerwca 2019 07:15
    Jest moja. Nic się po tym nie zmieniło,nadal wyskakiwało te same info że z 1 komputera..i tak pod koniec ankiety zawsze i oczywiście zamiast np 80 pkt dostawałem 10, straciłem około 2500 pkt, Dozbierałem do karty 100 zł do empiku,potem do doładowania i usunąłem konto,Więcej nie odpisali w sprawie 2500 pkt które byli mi winni za wypełnione ankiety do końca,szkoda na nich czasu,

    OdpowiedzUsuń
  10. dziady zniesli doladowania do tel. teraz to jest tam wielkie G....o

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile się tutaj czeka na kartę podarunkową? Zamówiłem taką kartę do EuroRtvAGD 29 grudnia i do dzisiaj nic nie dostałem. Ciężko się doczytać w jakiej formie to przychodzi. Rozumiem, że mam dostać od nich w tej sprawie maila? Czy ktoś to zamawiał kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie zbieram do Empik ale wcześniej zamawiałem doładowanie telefonu i wyrabiali się w miesiąc :)

      Usuń
    2. W listopadzie zamówiłem doładowanie prepaid i cisza.
      Pisałem odnośnie realizacji 3X żądnej odpowiedzi.

      Usuń
  12. Napisałem do nich i powiedzieli, że nie mają takich kart o nominale 100 zł i zaproponowali mi 2 razy po 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. karta telefoniczna 50zl-789pkt a bon do biedronki 50zl-1248pkt....porąbało ich chyba ( nie chyba a na pewno)....

    OdpowiedzUsuń
  14. Oszukują na ankietach, ankieta za 100 punktów,wypełniasz i pod koniec wyskakuje że do niej nie pasujesz. Kolega czeka na nagrode od 3 miesięcy,na maile nie odpisują,zablokowali jego adres e mail,bo dostaje info że wiadomosc nie moze byc dostarczona. Upomina sie o nagrode a ci oszusci nic. Nie miejscie nadzieji że otrzymacie nagrode,to nie ta sama firma co kiedys,teraz jest to DNO

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Dostałam zamówioną nagrodę bez problemów, a to że większość ludzi nie wie czym jest kultura osobista bo nikt ich nie nauczył i zwracają się w chamski sposób do Supportu to już Ich wina.
    Wystarczy grzecznie napisać do supportu ale nie poprzez formularz kontaktowy bo jest jakiś zbugowany.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dostałem nagrody,zbywają mnie że długie kolejki u ich dostawcy. i tak od kwietnia. Kolega to samo,jemu poleciłem ten Panel, on zamówił kod do empik, niestety dla niego doszedł pusty mail,bez kodu,wysłał im screena i nie odpisali. Jednych traktują tak a jednych tak,ten Kierownik który odpisuje,to chyba za kare tam pracuje/

    OdpowiedzUsuń
  17. Firma nie realizuje nagród.
    Nie odpowiada na korespondencję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co z tym chodzi, u mnie z realizacją nagród wyrabiają się w max 30 dni...

      Usuń
  18. Doprawdy nie wiesz?? (https://www.askgfk.pl/index.php?id=9&no_cache=1&L=&from=7) Nikt nie podcina gałęzi, na której siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiepskie stwierdzenie z tymi gałązkami... ;) jakby coś było naprawdę źle to bym od razu napisał :) Mi nagrody przychodzą, badania wypełniam rzetelnie nie miałem nigdy żadnej blokady za pytania kontrolne itp. Fakt faktem zgadzam się z tym że support nie odpowiada... może trzeba napisać do "GÓRY" link https://www.gfk.com/pl/home kliknij w zakładkę kontakt może tam coś poradzą :)

      Usuń
    2. :) Na Nowy Rok wszystkiego dobrego zdrowia ,zdrowia, zdrowia i jeszcze raz pieniędzy.

      Usuń
    3. i żeby lepiej płacili za ankiety ;)

      Usuń
  19. Doszła mi 1 ankieta a tu nagle,

    Bardzo dziękuję za gotowość do udziału w badaniu. Niestety z jednego komputera można wypełnić TYLKO jedną ankietę. Miło mi poinformować, że mimo to ma Pan doliczone do swojego konta 10 punktów.
    .Zapraszamy następnym razem.


    na maile nie odpisują.

    Czytałem jedno forum, ludzie piszą że GFK wysyła użyte kody doładowan tell i użyte kody do empiku. Ktoś je wczesniej użył a oni je wysylają za punkty a potem zero kontaktu. Jak was oszukali to piszcie do uokik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrealizowałem ostatnie doładowanie tel dwa dni temu i było wszystko ok

      Usuń
  20. A ile sie czeka w
    gfk na doładowanie telefonu i jak to się odbywa? KOD DOŁADOWANIA wysyłają czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio czekałem około 15 dni, wysyłają kod doładowujący na e-mail :)

      Usuń
  21. każdy ją dostawał który do panelu należy i dzisiaj przeliczyłem że bony 50,100,150 będzie trzeba na nie więcej punktów uzbierać ( chyba przez inflację )bo było za bon 100 czyli 2441 a teraz 2642 punkty i czym większa suma tym lepiej się opłaca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz juz za bon 100 zł odejmują 2784 punktów-wszystkie koszty związane z inflacją, wojną przerzucają na panelistę-porażka ten panel. Pozdro Marco

      Usuń
  22. czy ktoś dostaje jeszcze stamtąd jakieś ankiety? Pytam, bo od 4 miesięcy nic nie miałem i nie wiem, czy się zwijają, czy to ich reakcja na mojego maila, w którym wyjaśniłem, co sądzę o ich nowym sklepiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i u mnie ostatnio słabo z ankietami, a jak już są to odrzucają...

      Usuń
    2. Zauważyłem też, że 1 października zakończony został projekt GFK e-trendy, w którym brałem udział. To był chyba też ich projekt. Wygląda na to, że powoli kończą działalność...

      Usuń
    3. Ale skanowanie zakupów z GfK wciąż rozwijają i ciągle rekrutują, więc może nie będzie tak źle :)

      Usuń
    4. Chyba jednak coś tam się źle dzieje, zamieniałem zgromadzone punkty na nagrodę i po 5 tygodniach wciąż cisza, żadnej odpowiedzi, ani zamówionego kuponu...

      Usuń
    5. Źle się dzieje tam od dłuższego czasu : likwidacja nagrody przelewu na paypal, nagrody bony sa okey ale zwiększają za nie ilosc odejmowanych punktów (zrzucają na panelistę koszty związane z inflacją, wojną), kontakt kiepski choć różnie to u nich z tym bywa i coś nowego. Ostatnio dostałem ankietę że mam uzupełnić /uaktualnić profil bo jak nie to mi wyzerują punkty i podziękują za współpracę (a jestem tam od 10 lat) i ankiete wypełniłem a punkty mi przyznali dopiero jak sie o nie upomniałem. Takze uważajcie na te ankiete profilowa bo ja je dostałęm dwie z tą wzmianką ,, Aktualizacja profilu zwiększy Twoje szanse na udział w badaniach, a nasz Konkurs jest okazją na zdobycie dodatkowych punktów.
      Termin aktualizacji mija z dniem: 30.04.2024. Po tym terminie Twoje konto zostanie zawieszone, a możliwość uczestnictwa w kolejnych badaniach będzie zablokowana." A drugi email podobny dostałem z takim wpisem:
      ,,W sytuacji, gdy nie otrzymamy Twojej aktualizacji i akceptacji regulaminów będziemy musieli zablokować, a następnie usunąć Twoje konto i punkty, o czym informowaliśmy na początku tego roku."
      A i wybrałem jedną nagrodę eVoucher sprawdzić jak ten nowy system ich działa i na emaila przyszły mi dwie nagrody i odejmneli mi punkty za dwie nagrody-pisałem do nich to mi odpisali ,,Złożył Pan zamówienie dwukrotnie i dlatego otrzymał Pan dwa eVouchery.Z poważaniem Klub GfK" i tyle w temacie nawet w wiadomosc odnich nikt sie nie podpisał z imienia nazwiska ani ów kierownik jak zawsze tak sie podpisywał-cośim nawala ten ich system npunktów, nagród i wysyłania ankiet i wiadomosci, porażka od dawna panel stacza sie na dno. Pozdro Marco

      Usuń
  23. Ciekawostka dostałem do nich dwa emaile:
    1. 29.01.2024r o godz. 7:48 tytuł ,, Zaproszenie do aktualizacji profilu w Klubie GfK i akceptacji Regulaminu Klubu i Regulaminu Konkursu na rok 2024"
    ,, Droga Klubowiczko! Drogi Klubowiczu!
    Dziękujemy za udział w naszych ankietach w 2023 roku!
    Poniżej przesyłamy link, dzięki któremu zaktualizujesz i uzupełnisz swoje dane profilowe oraz zaktualizujesz zgody pozwalające na dalszą współpracę w ramach naszego Klubu, a także zaakceptujesz nowe regulaminy na rok 2024.
    Link:
    - Liczba punktów, którą otrzymasz na konto za wypełnienie ankiety: 25.
    Prosimy również o uzupełnienie danych profilowych na swoim koncie, a w szczególności numeru telefonu komórkowego, co da Ci możliwość otrzymywania zaproszeń SMSem i zwiększy szanse na udział w naszych badaniach.
    Aktualizacja profilu zwiększy Twoje szanse na udział w badaniach, a nasz Konkurs jest okazją na zdobycie dodatkowych punktów.
    Termin aktualizacji mija z dniem: 30.04.2024. Po tym terminie Twoje konto zostanie zawieszone, a możliwość uczestnictwa w kolejnych badaniach będzie zablokowana.
    W razie pytań skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy na stronie Klubu.
    Zespół Klubu GfK:
    2. Tego samego dnia 29.01.2024r o godz. 8.00 tytuł ,,Gdy nadchodzi jesień...."
    ,,Dzień dobry,
    Na koniec odchodzącego lata mamy dla Ciebie niespodziankę:)
    Jak zapewne zauważyłaś od jakiegoś czasu otrzymujesz od nas mniej zaproszeń do ankiet.
    Wynika to z faktu, że do chwili obecnej nie wypełniłaś naszej ankiet re-rejestracyjnej oraz nie zaakceptowałaś nowych regulaminów (Regulamin Klubu GfK oraz Regulamin Konkursu).
    Maila o konieczności aktualizacji danych profilowych i akceptacji Regulaminów wysłaliśmy do Ciebie na początku tego roku.
    Chcielibyśmy ponownie zaprosić Cię do wypełnienia ankiety z aktualizacją Twoich danych profilowych oraz o akceptację klubowych regulaminów, ponieważ zależy nam na Tobie i dalszej współpracy, a nasz Konkurs jest okazją na zdobycie dodatkowych punktów.
    W sytuacji, gdy nie otrzymamy Twojej aktualizacji i akceptacji regulaminów będziemy musieli zablokować, a następnie usunąć Twoje konto i punkty, o czym informowaliśmy na początku tego roku.
    Nie czekaj! Działaj!
    Czekamy na Ciebie!
    Poniżej przesyłamy link, dzięki któremu zaktualizujesz i uzupełnisz swoje dane profilowe oraz zaktualizujesz zgody pozwalające na dalszą współpracę w ramach naszego Klubu, a także zaakceptujesz nowe regulaminy ...- Liczba punktów, którą otrzymasz na konto za wypełnienie ankiety: 25.
    W razie pytań skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy na stronie Klubu lub w odpowiedzi na tego maila."
    Hmm w środku zimy pisza mi o końcu lata i początku jesieni, ankiet bardzo mało otrzymywałem to fakt i rzadko sie do nich kwalifikowałem, hmm wysłali mi na poczatku roku 2024r. mail o aktualizacji danych profilowych-nie dostałem takiego maila chyba ze chodzi o mail z 29 stycznia 2024r.i uzywaja słów ,,nie wypełniłaś, nie zaakceptowałaś" hmm zmieniłem płeć?jestem u nich kobietą?hahahahaha pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń