sobota, 7 lutego 2015

askGfK - zarabiaj punkty, wybieraj nagrody

https://www.askgfk.pl/index.php?id=7&no_cache=1

askGfK to serwis, który zbiera dane ankietowe od uczestników Klubu GfK, którzy biorą udział w przeprowadzanych przez panel badaniach marketingu i opinii publicznej. Czego można się spodziewać? Sporo ankiet, ogromny wybór nagród: wpłaty na konto, bony rabatowe, doładowania telefonu i nagrody rzeczowe. Od momentu kiedy się zarejestrowałem zdobyłem 4 x doładowanie telefonu za 50zł. 

(strona główna serwisu)

Bardzo prosta rejestracja, wypełniamy formularz, zaznaczamy punkty które wymagają Naszej zgody, wpisujemy kod CAPTCHA i klikamy "Login"

(formularz rejestracyjny)


Menu serwisu jest świetnie zaprojektowane, łatwa nawigacja. Po rejestracji zwróćmy uwagę na zakładkę "Punkty" tu mamy dostęp do zdobytych punktów jak również ich wymiany. Wchodząc w zakładkę "Sklep" można zobaczyć wszystkie nagrody na które już Nas stać lub będzie można stać.




Kolejną zakładką na którą koniecznie trzeba zwrócić uwagę jest "Zapraszanie znajomych", opcja ta została niedawno wprowadzona. Dzięki zaproszeniom możemy zarobić dodatkowe 250 punktów co miesiąc. Dlaczego co miesiąc? Ponieważ każdego miesiąca mamy możliwość zaproszenia do 10 osób, za każdą osobę która zarejestruje się z naszego polecenia dostaniemy 25 punktów.




Zachęcam do rejestracji, a jeśli ktoś chce mnie wspomóc proszę o kontakt wyślę zaproszenie :)

3 komentarze:

  1. z ankietami u nich to juz lipa...przez 4 miesiace dostalem 1 ankiete:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie 1-2 tygodniowo wpada :) ale masz rację kiedyś wysyłali więcej zaproszeń.

      Usuń
  2. ja dostałem po 4 miesiacach i nie ma juz mozliwosci wypłaty na pay pal lub konto bankowe tylko zostały nagrody rzeczowe od 1 marca 2016r.

    OdpowiedzUsuń