piątek, 18 grudnia 2015

Zymetria - warto tu być!

Zymetria to społeczność badawcza, w której będąc uczestnikiem możemy brać udział w badaniach oraz w otwartych rozmowach na forum. Za każdą wypełnioną ankietę otrzymujemy wynagrodzenie, o liczbie punktów za ankietę jesteśmy informowani w wiadomości e-mail (zaproszenie do ankiety).

https://research.zymetria.pl/

Aby zostać uczestnikiem Zymetrii mamy dwie możliwości:
1.  Możemy wysłać prośbę do administratora poprzez KONTAKT
2. Wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy lub napisz do mnie bezpośrednio na maila z dopiskiem "ZYMETRIA"  zarobnaankietach@gmail.com wyślę zaproszenie.

Następnie pozostaje nam czekać aż na skrzynkę e-mail dotrze ankieta rekrutacyjna.

Punkty zdobywamy poprzez:
  • wypełnianie ankiet,
  • uczestnictwo w dyskusji (dla wybranych),
Za wypełnianie ankiet uzbierane punkty możemy wymienić je na nagrody. Minimum do wymiany to 250 punktów, przelicznik 10pkt = 1zł. Nagrody jakie możemy wybrać to przelew PayPal lub bon do Empiku.

Dyskusja jest poprzedzana ankietą rekrutacyjną (znajduje się tam pytanie o chęci uczestnictwa), poprzez którą wybieranych jest kilkanaście osób. Badanie w formie dyskusji trwa 3-4 dni i toczy się na zamkniętym forum udział w takim badaniu jest sowicie wynagradzany - sam byłem uczestnikiem. Możemy wybrać przelew PayPal lub bon do Empiku.

(strona profilowa)

Serwis sprawdzony, wypłacalny oto dowody wypłat z tego miesiąca:

 (100 zł na PayPal)

 (25 zł na PayPal)



31 komentarzy:

  1. Czy Zymetria wymaga nr pesel przy rejestracji?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co pamiętam nie wymagali tego przy rejestracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak wyglądają te ankiety? Wymagają SMS premium itp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W "PRAWDZIWYM" wypełnianiu ankiet nie ma nic związanego z subami, ale niestety trafiają się naciągacze na SMSY... Ja dodaję tylko sprawdzone serwisy, a jeżeli znasz/znacie jakąś stronki z ankietami która kradnie kasę z konta(suby itp) to proszę o adresy, zdemaskujemy ich i uratujemy innych przed tą zarazą...

      Usuń
  4. cóż mało jest tu ankiet. Wcześniej było ich znacznie więcej ale już 325 zł zarobiłem. Była taka nawet za 200 zł. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tekst, na portalu nie znalazłam informacji, które są tutaj. Dzęki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    jestem z Zymetrią chyba trzeci rok ale zarobiłem dopiero(?) 50 zł. Jak Wy to robicie , że zarabiacie po kilka stówek ?
    I jeszcze jedno , co zrobić żeby zlecić wypłatę zarobionej kasy bo nie mogę tego znaleźć ? POZDRAWIAM wojtekm49

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wyślą do Ciebie ankietę poprzez którą wybierają określoną liczbę osób, a jak się dostaniesz to zostaniesz o tym powiadomiona :) z tego co pamiętam w grudniu były dwa takie zamknięte fora ale ja się nie dostałem do żadnego z nich :(

      Usuń
  8. Jestem bardzo zadowolona z Zymetrii, uczciwa firma,bony do empiku, przelew na paypal, ciekawe ankiety, dyskusje, polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. ten bon do empiku na jaką jest kwotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy ile masz punktów ale przeważnie 25 zł

      Usuń
    2. 250 punktów rozliczone a nie widzę bonu do empiku i na emaila sprawdzałem i na stornie nic nie widzę pomocy.

      Usuń
    3. a w spam-ie? ja zamawiałem PayPal 2 tyg temu i tez jeszcze nie otrzymałem

      Usuń
  10. Można dostać przelew na konto bankowe? Jeśli tak, to jak to zrobić, żeby dostać kasę na konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynie do wyboru jest PayPal lub bon/eBon do empik

      Usuń
    2. tak można, z paypal na swoje konto bankowe

      Usuń
  11. witam chciałem zapytać jak na zymetii można dokonać wypłaty np na paypal, mam prawie 300 pkt a w ogóle nie widzę opcji wypłaty

    proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  12. powinna przyjsc tobie ankieta od nich o takiej treść ,,Witaj,

    Bardzo dziękujemy za regularny udział w naszych ankietach. Ponieważ udało Ci się zebrać min. 250 punktów, przysługuje Ci nagroda. :)

    [nbsp]

    Możesz zdecydować, czy wolisz ją odebrać w formie e-bonu Empik do zrealizowania na stronie empik.com, czy przelewu na konto PayPal.

    Aby dokonać wyboru, wypełnij ankietę:......."
    a potem jak wypełnisz pojawi sie taka informacja,,Koniec ankiety

    Dziękujemy za wypełnienie ankiety rozliczeniowej.

    Jeśli Twoja odpowiedź na pytanie konkursowe jest poprawna nagrodę otrzymasz nie później niż ......."i wtedy na pay pal przeslą pieniażki. Pozdrawiam Marco

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak można teraz wysłać komuś zaproszenie do zymetrii... Pogubiłam się w tym nowym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie zapraszanie znajomych jest zablokowane, z tego co pamiętam to tylko w klubie zdrowia można wysyłać zaproszenia :(

      Usuń
  14. jak sie zarejestrowac co napisac na maila

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, czy w Zymetri można teraz zapraszać znajomych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy nadal są wypłacalni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Płacą w 100% dodatkowo można przyśpieszyć wypłatę "przelewając" punkty z klubu zdrowia, klubu widza itp.

      Usuń
    2. tylko jak to zrobić?

      Usuń
    3. napisz email do badania@zymetria.pl z informacją z którego serwisu chcesz przelać do zymetrii (np. klub zdrowia do zymetria lub klub widza do zymetria)

      Usuń
    4. dzięki za odpowiedź, spróbuję

      Usuń