wtorek, 10 stycznia 2023

Carrefour Satysfakcja – wypełnij ankietę i zgarnij 5 zł na zakupy.

Panel jest złożony z Klientów sklepów Carrefour, którzy dzielą się swoimi opiniami wypełniając ankiety, do których dostają zaproszenie na podany w czasie rekrutacji adres e-mail. Każdy użytkownik Panelu posiada własne konto i login do Panelu na stronie satysfakcja.carrefour.pl. Ankiety dotyczą zadowolenia z zakupów w sklepach sieci Carrefour oraz preferencji zakupowych klientów.

(link do serwisu)

Przy każdej ankiecie, do której dostaniesz zaproszenie, otrzymasz informację ile punktów możesz za nią dostać. Każde 100 punktów to wartość 5 zł w e-Bonie.

Pamiętaj! Okres ważności e-Bonu rozpoczyna się następnego dnia po wydaniu go Użytkownikowi, a kończy 30 dni od daty jego wydania Użytkownikowi.

Zapoznaj się z informacjami PROGRAMU PUNKTOWEGO (czyli jak to działa z tymi bonami)

(konto po zalogowaniu)

 

W Sklepach Carrefour możliwa jest wymiana maksymalnie 5 e-Kuponów podczas jednej transakcji w ciągu jednego dnia.

 

1 komentarz:

  1. Cześć, byłem w tym panelu jak rozpoczynał swoją działalność w 2018 roku i tegoż roku z niego zrezygnowałem .Zarobiłem 20zł . Opinia dotyczy tamtego czasu. Wtedy była lista sklepów Carrefour biorących udział w tej akcji(nie wiem jak jest teraz) i w moim mieście nie było takiego sklepu, musiałem jechać do innego miasta oddalonego o 14 km. W tamtym czasie siec sklepów Carrefour to były sklepy gdzie produkty były droższe niż winnych sklepach. Wtedy w profilu jak i zawsze na początku ankiety trzeba było wskazać w jakim sklepie Carrefour biorących udział w tej akcji robię zakupy-jak nie wskazałem żadnego sklepu lub nie robiłem w sklepie Carrefour zakupów wtedy nie kwalifikowałem się do ankiety. Bycie w takim panelu i nie robienie w sklepie Carrefour zakupów było dla mnie bezcelowe no chyba ze ktoś podawał nie prawdę ale to już zostawiam sumieniu tego panelisty jak je ma. Obecnie w moim mieście większość sklepów Carrefour została zlikwidowana pozostały dwa na obrzeżach miasta. A i co mi się nie spodobało wtedy i widzę ze to nadal jest w regulaminie I WARTO O TYM WIEDZIEĆ !!! że jak wydrukuje się e- kupony wtedy trzeba iść zrobić zakupy w Carrefour i płace za całe zakupy ja-kupujący i pokazuje e-kupony i wtedy oni zamieniają je na e-Bony i te e-Bony (ważne tylko 30dni) mogę wykorzystać dopiero na drugie zakupy dopiero następnego dnia i wtedy zapłacę mniej za zakupy. Pamiętam wtedy szedłem dwa razy na zakupy. W tej kwestii nic się nie zmieniło od 2018 roku-mnie to zniechęciło i nie zapisze się znów do tego panelu. Nie dziękuję. Pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń