niedziela, 9 grudnia 2018

Globis Survey - ankiety i tajemniczy klient.

Działalność serwisu Globis Survey opiera się na opiniach i ocenach użytkowników, którzy uczestnicząc w ankietach i odpowiadając na pytania pomagają firmom rozwijać się i czynić postępy.

https://www.globis-survey.com/pl/
(link do serwisu)

Serwis oferuje nam dwie możliwości zarobku, jako ankieter oraz jako tajemniczy klient (mystery shopper). 

(strona główna serwisu)

W celu rejestracji należy wypełnić krótki formularz.  Po weryfikacji wiadomości e-mail możesz uzyskać dostęp do platformy i sprawdzić, czy dostępne są badania dla Ciebie.

(profil po zalogowaniu)

Wyjaśnienie konta:
  • Rynek/Badania - tu wyświetlane są zlecenia badawcze odpowiadające Twojemu profilowi.
  • Projekty - zlecenia mystery shopper.
  • Profil - tu można zmienić swoje dane profilowe.
  • Konto - tu znajdują się zebrane $ za zlecenia tajemniczy klient.
  • Punkty - tu sprawdzisz liczbę zebranych punktów za ankiety.
  • E-mails - skrzynka mailowa, wiadomości od admina.
  • FAQ - najczęstsze pytania i odpowiedzi (angielski).
Wypłata od 200pkt (1pkt=0,1zł), nagroda jaką możemy wybrać to niestety tylko karta upominkowa do allegro.pl o wartości 20 zł.

(nagroda)

Serwis już jest sporo czasu na rynku i jest wypłacalny.

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Proszę oto link rejestracyjny: https://www.globis-survey.com/pl/wez-udzial-w-naszych-ankiety-online/

      Usuń
  2. Do dupy ten globis. Jestem w nim i pierwszą kartę na allegro odebrałam szybko, od razu wypełniłam tyle ankiet na 20 zł... Niestety dalej juz było tylko gorzej. Od pół roku zero nowych ankiet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile punktów miesięcznie można zdobyć tak uśredniając?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja te 200 w miesiąc zebrałem ale Marta pisze że później jest gorzej z badaniami... przekonamy się.

      Usuń
  4. Mam takie same doświadczenie jak Marta ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli później pozostaje czekać tylko na badania jako tajemniczy klient? z tego co pamiętam ostatnio były jakieś 2 badania tego typu

      Usuń
  5. To lipa bo mam 130pkt to trochę jeszcze będę musiał zbierać . A jest opcja poleconych ? Bo szukałem ale nie znalazłem heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mają systemu poleceń :(

      Usuń
    2. A często się pojawiają nowe badania ? Bo myślałem że wystarczy na pierwszą wypłatę ale jednak zabrakło he

      Usuń
    3. Ja w poprzednim miesiacu miałem maraton ankiet i wpadło mi 200pkt od razu :D obecnie cisza z ankietami

      Usuń
  6. Dzięki za info o nowym panelu, zarejestruj sie. Michał (www.testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i jak,ruszylo cos z ankietami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam już ponad 260 pkt zbieram na 2 karty 20zł allegro ;)

      Usuń