środa, 24 maja 2017

Polski Panel Narodowy - TEST

Polski Panel Narodowy jest takim miejscem w Internecie, w którym rejestrują się użytkownicy wyrażający wolę wzięcia udziału w badaniu opinii publicznej i zamieszczaniu tam swojego zdania.

https://www.panelnarodowy.pl
 (link do serwisu)

Aby zostać uczestnikiem PPN należy posiadać minimum 15 lat. Przy rejestracji podajemy swój numer telefonu (tylko w celu weryfikacji), aby zminimalizować rejestracje fałszywych kont/multikont. UWAGA!!! Po podaniu numeru telefonu PPN zadzwonią do Was w celu sprawdzenia danych więc trzeba podać prawdziwe dane. (do mnie zadzwonili tylko raz, podobnie robili w IBIS i Pro Bono). 

(strona główna serwisu) 

Po prawidłowej rejestracji (i potwierdzeniu danych przez telefon) logujemy się do serwisu. Podczas pierwszej rejestracji zwróćmy uwagę na:
(1) "Moje konto" mamy tu aktualne badania i Historię konta punktowego.  
(2) "Profil" mamy do wypełnienia 5 ankiet profilowych za wypełnienie wszystkich otrzymamy Nasze pierwsze 50 pkt.  
(3) "Ustawienia konta" modyfikujemy swoje konto, zmiana e-mail, hasła itp. 
(4) "Gratyfikacje" tu sprawdzimy jaki jest stan naszej zamówionej nagrody.
(5) "Przeliczenie punktów na pieniądze" miejsce gdzie wymienimy punkty.
(6) "Zaproś swoich znajomych" tu zaprosimy znajomych za co dostaniemy 50pkt/osobę.

(Konto po zalogowaniu)

Rejestracja w serwisie bezpośrednio na stronie lub poprzez zaproszenie, jeżeli chcesz zaproszenie ode mnie napisz poprzez formularz kontaktowy "Polski Panel Narodowy"

UWAGA!!!!
Serwis w fazie TESTOWEJ - brak zleconej minimum 1 nagrody. Jezeli posiadasz jakieś informacje o panelu, którymi chcesz się podzielić daj znać w komentarzu :)

16 komentarzy:

  1. Nie polecam, jestem tam od 3 miesięcy i miałam tylko 2 ankiety... i to nie tylko moja opinia. Strata czasu ten panel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez nie polecam, brak ankiet

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta strona, to zwykłe wyłudzanie danych osobowych. Nie ma tam żadnych ankiet. Zdecydowanie NIE rejestrować się.

    OdpowiedzUsuń
  4. taki dzis email otrzymałęm
    Dzień dobry,

    W ostatnim czasie odnotowaliśmy kilka prób nieautoryzowanego logowania do kont w słowackim panelu narodowym.

    Prosimy, aby hasło, którego używasz do logowania na konto w polskim panelu narodowym było nietypowe/oryginalne. Unikaj używania haseł, z których korzystasz również na innych stronach internetowych. W przypadku, gdy twoje ulubione hasło zostanie wykradzione, niepowołana osoba będzie miała dostęp do twoich kont na różnych stronach internetowych.

    Radzimy również regularnie zmieniać hasło do własnego konta e-mail.

    Dziękujemy i życzymy miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. WIELKI KŁAM -NIE ODPOWIADAJA NA MEILE

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem tam od 8.03.2017r
    27.01.2018r zleciłam wymianę punktów na przelew.
    Teraz czekam cierpliwie na przelew.
    kontaktowałam się z nimi bez problemu przez messenger

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile palca za punkty .jak osiągniesz ten limit

      Usuń
  8. DZIŚ ZLECIŁEM WYPŁATĘ I PISZĄ ŻE WYSYŁAJĄ DO MIESIĄCA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ankiety przychodziły. Punkty do wypłaty zbierałam 1,5 roku. 9.05 zleciłam wypłatę i czekam. Jak pieniądze dojdą, dam znać

    OdpowiedzUsuń
  10. dostałam wypłatę i mój mąż dostał, panel płaci

    OdpowiedzUsuń
  11. DZISIAJ PO 27 DNIACH DOSTAŁEM PIENIĄDZE ZA PRZELEW Z PANELU WIĘC O SWOJE PIENIĄŻKI NA PANELU JESTEM PEWNY.

    OdpowiedzUsuń
  12. po prostu no comment - ten portal to zupełne dno

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy u kogoś zmienił się język z polskiego na angielski

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tam od miesiąca. Dostałam 2 ankiety w tym jedną " na poczatek". To nie jest normalny panel bo na innych panelach też jestem od miesiąca i w miarę upływu czasu otrzymuje coraz więcej ankiet. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrabany panel od jakiegoś czasu nie mogę wejść na swój profil zawsze za każdym razem jest jakiś problem naprawcie to

    OdpowiedzUsuń