czwartek, 5 marca 2015

RESEARCHONLINE - tylko polecać?

http://researchonline.pl/

RESEARCHONLINE to serwis niby płacący za ankiety ale... no właśnie jest jedno ale, piszą że  płacą za ankiety ale nie wysyłają tych ankiet. Jestem tam zarejestrowany kilka lat i mam zaledwie 11 pkt (40pkt wypłata) może mam pecha nie wiem. Z tego co poczytałem na stronie głównej szybko można uzbierać na poleconych o tym napiszę za chwilę...

(strona główna serwisu)

Rejestracja przebiega szybko, podajemy adres e-mail, hasło i gotowe.





Później potwierdzamy e-mail, wypełniamy ankietę profilową i logujemy się do serwisu, nasze konto będzie wyglądać w następujący sposób:




W zakładce "Moje ankiety" powinny znajdować sie ankiety do wypełniania, których jest mało lub jest ich brak.  Zakładka "Edytuj dane" służy do zmiany danych profilowych a "Punkcie z nagrodami" wybierzemy jedną z dwóch nagród:




Zakładka "Poleć znajomym" to chyba jedyna opcja zarobienia w tym serwisie, za każdą zaproszoną osobę dostajemy 1 punkt rankingowy a za skuteczne zaproszenie  50 osób dostaniemy 100zł bezpośrednio na konto. Ja nie bardzo mam ochotę szukać i zapraszać, ale może ktoś z Was ma pokaźną liczbę znajomych, których może zaprosić, byłbym wtedy wdzięczny za informacje i małe pochwalenie się nagrodą :) Zapraszam do testowania.

3 komentarze:

  1. nie dostałem zadnych ankiet od nich-zrezygnowałem z tego panelu

    OdpowiedzUsuń
  2. miałem jedna ankiete ale nie jestem do konca pewny czy punkty miałem za ankiete czy za poleconych,ogólnie słaby panel i to bardzo słaby-zrezygnowałem z panela po roku Pozdro Marek

    OdpowiedzUsuń