czwartek, 5 marca 2015

RESEARCHONLINE - tylko polecać?

http://researchonline.pl/

RESEARCHONLINE to serwis niby płacący za ankiety ale... no właśnie jest jedno ale, piszą że  płacą za ankiety ale nie wysyłają tych ankiet. Jestem tam zarejestrowany kilka lat i mam zaledwie 11 pkt (40pkt wypłata) może mam pecha nie wiem. Z tego co poczytałem na stronie głównej szybko można uzbierać na poleconych o tym napiszę za chwilę...

(strona główna serwisu)

Rejestracja przebiega szybko, podajemy adres e-mail, hasło i gotowe.





Później potwierdzamy e-mail, wypełniamy ankietę profilową i logujemy się do serwisu, nasze konto będzie wyglądać w następujący sposób:




W zakładce "Moje ankiety" powinny znajdować sie ankiety do wypełniania, których jest mało lub jest ich brak.  Zakładka "Edytuj dane" służy do zmiany danych profilowych a "Punkcie z nagrodami" wybierzemy jedną z dwóch nagród:




Zakładka "Poleć znajomym" to chyba jedyna opcja zarobienia w tym serwisie, za każdą zaproszoną osobę dostajemy 1 punkt rankingowy a za skuteczne zaproszenie  50 osób dostaniemy 100zł bezpośrednio na konto. Ja nie bardzo mam ochotę szukać i zapraszać, ale może ktoś z Was ma pokaźną liczbę znajomych, których może zaprosić, byłbym wtedy wdzięczny za informacje i małe pochwalenie się nagrodą :) Zapraszam do testowania.

10 komentarzy:

  1. nie dostałem zadnych ankiet od nich-zrezygnowałem z tego panelu

    OdpowiedzUsuń
  2. miałem jedna ankiete ale nie jestem do konca pewny czy punkty miałem za ankiete czy za poleconych,ogólnie słaby panel i to bardzo słaby-zrezygnowałem z panela po roku Pozdro Marek

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez rok nie dostałem żadnej ankiety, także się wypisałem....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zebrałam 40 pkt, zamówiłam nagrodę 20 zł ale nigdzie nie ma możliwości wpisania nr konta, także to pewnie przekręt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Admin z serwisu odpisze na Twojego maila (ten który masz tam zarejestrowany) z prośbą o numer konta :)

      Usuń
  5. Czy wiecie w jakim czasie wypłacają nagrody? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat, a zamówiłam nagrodę ponad miesiąc temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiasz nagrodę --> otrzymujesz maila od Admina z prośbą o konto na które mają przelać nagrodę --> kilka dni i kasa na koncie :)

      Usuń
  6. Właśnie rzecz w tym, że podałam numer konta ponad miesiąc temu i dalej nic, ale dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysyłasz numer konta z tego maila ktory jest loginem - i masz przelew. Ja zawsze dostaję potwierdzenia. Napisz jeszcze raz - może wpadło do spamu.

    OdpowiedzUsuń