środa, 17 lutego 2016

Panel Station


Panel Station to zróżnicowana społeczność skupiająca ponad 1,5 miliona konsumentów z najszybciej rozwijających się gospodarek świata.

Rejestrując się w serwisie mamy okazję dzielić się opiniami które dotyczą dóbr konsumpcyjnych, technologii, opieki zdrowotnej, podróży i finansów, pomagają markom globalnym w tworzeniu lepszych produktów i świadczeniu lepszych usług.

Panel Station wchodzi w skład spółki Borderless Access Pvt. Ltd., internetowej spółki badań rynku i paneli konsumenckich. Specjalizuje się w pozyskiwaniu opinii konsumentów poprzez internetowe panele usługowe udostępniane na rozwijających się i trudno dostępnych rynkach całego świata. Serwis ceni sobie bezpieczeństwo, prywatność i poufność Państwa danych. Posiada również certyfikat ISO 27001:2005.

http://www.thepanelstation.com

Ostatnio zauważyłem że nie ma możliwości zarejestrowania się poprzez ich stronę internetową, ale można to zrobić za pomocą aplikacji mobilnej. Potrzebujemy smartfona z systemem ios lub android.

http://www.apple.com/itunes/download/
lub

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.panelManagement.activity&hl=en&utm_source=website&utm_medium=website&utm_campaign=NewTPSApp

Ale wróćmy do rejestracji, po zakończeniu tego etapu i sprawdzeniu skrzynki mailowej możemy wreszcie zalogować się poprzez stronę główną :)

(strona główna)

Po zalogowaniu trafimy do łatwej w nawigacji strony profilowej, oczywiście pierwsze co robimy to wypełniamy wszystkie ankiety profilowe:



Aby wybrać nagrodę musimy uzbierać 3000 punktów, wypełniając ankiety możemy zdobyć od 100 do 5000 punktów. Mamy do wyboru 16 nagród w tym 2 charytatywne. 


Zdobyte punkty możemy również wydać na comiesięczne loterie a tam trzech uczestników otrzyma po 750zł!!
Dowód wypłaty:


26 komentarzy:

  1. nie wie Pan jak dlugo sa wazne pkt na tej stronie? bo nigdzie nie moge znalezc info na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ważność zgromadzonych punktów wygasa automatycznie po opływie 12 miesięcy od dnia ich zgromadzenia, niezależnie od aktywności lub braku aktywności na Państwa koncie - niestety potrącają... warto wydać punkty na loterie przed anulowaniem :)

      Usuń
    2. Jak można spytać - jak długo zbierał Pan 17,50 USD ???
      Widzę, że to było prawie rok temu, ale mniej więcej - ile czasu zbiera się taką kwotę? Warto tam być?

      Usuń
    3. Tak, wypłatę zleciłem spory czas temu... rzadko zlecam bo kupowałem losy na loterii. Przez ostatnie 2 miesiące nie zakwalifikowałem się do żadnej ankiety, coś chyba im system się pierdzieli...

      Usuń
  2. Kilkanaście ankiet rozpoczętych i jeszcze nigdy nie udało mi się żadnej zakończyć albo w połowie się zawieszają albo zostaje biała karta

    OdpowiedzUsuń
  3. wypłaciłem 30zł a oni mi przysłałi 14,5$ po miesiącu, nic tylko się cieszyć :D polecam serwis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale oni zawsze w $ wypłacali ;)

      Usuń
    2. jak wypłacałem to było napisane że to 30zł, ale ok w sumie lepiej :) z większości ankiet wyrzucają ale przynajmniej pkt za nie dają

      Usuń
    3. teraz wprowadzili ze co pare miesiecy okreslona liczba punktów traci waznosc i jest odejmowana-kontak do zmiany emaila jest po paru miesiacach od zgłoszenia długo sie czeka na ich odzew i zazwyczaj emaile od nich sa takie same/ta sama regułka,,prosze wytłumaczyc itd"-wiekszosc ankiet mnie odrzuca a co jakis czas odejmuja punkty i teraz nikłe szanse ze zdaze uzbierac do wypłaty-zastanawiam sie nad rezygnacja bo kiedys było duzo ankiet do których sie kwalifikowałem teraz bardzo mało

      Usuń
  4. Witam. Jestem na czwartej ankiecie profilowej. Jest start i to by było tyle. Jak ją można rozpocząć? Co robię nie tak ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Po wybraniu ilości punktów i rodzaju nagrody nic się nie dzieje. Kontakt poprzez e-mail nie za bardzo chyba, po kliknięciu w adres polski poland@thepanelstationsurveys3.com pojawia się e-mail hinduski: india@thepanelstationsurveys3.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne... Jak ja zlecałem wypłatę to nie było żadnych problemów. Spróbuj na innej przeglądarce lub poprzez okno prywatne w przeglądarce

      Usuń
  6. Czy mógłbyś przedstawić mi listę panelów gdzie zarabia się na paypal? Bo w nie w wszystkich opisach jest napisane na co się wyplatę dostaje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. A powiedz jaki jest koszt sms-a weryfikującego w celu wypłaty nagrody? bo zastanawiam się czy warto czy koszt sms-a nie przekroczy nagrody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SMS? Dziwne kiedy ja zlecałem wypłaty to tego nie było... Obecnie wybieram losy na loterię :)

      Usuń
  8. the panel station nie wypłaca kasy! nic nie zarobicie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nic nie wypłaciłam. Pojawił się problem zgłaszałam go kilkakrotnie. Jest ankieta tak wchodzę w nią pierwsze pytanie czy korzystam z telegry. Chce zaznaczyc nie ma opcji. Wszystko inne działa normalnie typu ankiety do profilu a na tym nic null zero. Wysłałam im zdjęcie i to samo że nie ma problemu. jak mam zbierać punkty skoro nie mogę ankiety nawet zaczac?

    OdpowiedzUsuń
  10. kontakt z obsługa klinta fatalny jak odpidza to po paru miesiacacj i niestety co miesiac odejmuja punkty tzw.punkty wygasajace w tym miesiacu-bezsensu jak sie zarobi pnkty z ankiety lub dadza punkty za odrzucenie ankiety to i tak kazdego miesiaca odejmuja punkty jako niewykorzystane wiec jak mam uzbierac do minimum wypłaty?a teraz jeszcze by zweryfikowac konto tzreba podac numer telefonu co jak pisza moze sie wiazac z opąłtami za przesłąnie wiadomsoci i danych-pisałem do nich bo email mi sie zmienił a na profilu samemu nie mozna zmienic to nie odpisali a czekam od lipca i cisza-wogole dziwny panel jak kiedys zmienił mis ie email to kazali przysłąć emailem zdjecie dowodu osobistego przednia strona dla weryfikacji potem mi zmienili email na nowy miałęm z rok spokój i teraz znów mam stary email na swoim koncie i tym starym emailem którego nei mam moge sie logowac pisałem do nich to raz mi dopisalicos takeigo i potym czasie cisza,,Szanowny Członku naszego Panelu,

    dziękujemy za kontakt z nami.

    Rozumiemy Pańską chęć zmiany adresu e-mail, informujemy jednak, iż ze względów bezpieczeństwa zalecamy naszym Członkom, aby nie zmieniali zarejestrowanego adresu e-mail.

    Ponadto, bylibyśmy wdzięczni za podanie dokładnych powodów chęci zmiany adresu e-mai;/

    Z poważaniem,

    Zespół The Panel Station"
    tam panuje jakis bajzel a na odpowiedz czeka sie meisiacami lub nie raz brak jakiejkolwiek od nich odpowiedz mzoe na FB spróbuje!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zrezygnowałęm z tego panelu dlaczego?tłumaczę: na odpowiedzi emailem od obsługi klienta czeka sie miesiącami,do większosci ankiet sienie kwalifikuję(kiedyś tego nie było wiele ankiet udawało mi sie wypełnić dokońca),na ich stronie nie da sie w profilu zmienić emaila na nowy jak stary mam nieaktywny a jakie próby skontaktowania sie z nimi -jak juz uda mi sie skontaktowac-kończa sie ze przysyłajainformację bym jednak nei zmieniał emaila i koncza konwersacje(nie rozumieją że musze zmienic email bo starego juz nie mam),miałem po jednej wypąłcie w 2015,2016, 2017 roku kazda po około 60zł bo d $ przesyłaja na PayPal a teraz niestety przeważnie nie kwalifikuje sie do ankiet długa droga do wypaty,co najgorsze od kwietnia 2018r.każdego miesiąca okreslona ilosc punktów traci ważnosć nie po roku ale kazdego miesiaca odejmuja punkty i tak np u mnie od 40 punktó do az 200 punktów-to zbyt duzo jak na przyznawane punkty za ankiety wynaszace 100 czasami 250 punktów i co z tego ze za niezakwalifikowanie sie daja 20 punktów jak pomiesiacu odejma wiecej i jeszcze ważna kwestia by odebrać nagrodę lub wziaśc udział w loterii trzeba podac im nr swojego telefonu dla weryfikacji i piszą ZE MOGĄ OBOWIĄZYWAĆ OPŁATT ZA PRZESŁANIE WIADOMOŚCI(SMS)I TRANSMISJĘ DANYCH!!!
    Ja prosiłem ich o zmianę emaila od lipca 2018roku i ciagle otzrymywałem odnich tę samaodpowiedz cytuję,,Szanowny Członku naszego Panelu,

    dziękujemy za kontakt z nami.

    Rozumiemy Pańską chęć zmiany adresu e-mail, informujemy jednak, iż ze względów bezpieczeństwa zalecamy naszym Członkom, aby nie zmieniali zarejestrowanego adresu e-mail.

    Ponadto, bylibyśmy wdzięczni za podanie dokładnych powodów chęci zmiany adresu e-mai;/

    Z poważaniem,

    Zespół The Panel Station"
    albo
    ,,Szanowna Członkini naszego Panelu,

    dziękujemy za kontakt z nami i prosimy o szczegółowe wyjaśnienie Pani problemu, abyśmy mogli udzielić Pani dalszej pomocy.

    Informacje zwrotne są dla nas bardzo cenne.
    Z poważaniem,

    Zespół The Panel Station.

    Godziny pracy: pn – pt, 10.00 – 18.00."
    W dodatku określili mnei mianem PANI apodpisywałem sie z imienia nazwiska jako Mężczyzna!!!
    Zakończyłem z nimi współpracę po tym wszytskim co sobą reprezentują i te odejmowanie punktów co miesiac ech
    Pozdrawiam Marco

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiska od Marco-niestety nie mając juz starego emaila d nich ankiety nie przychodza na mój nowy email sa tylko na ich panelu, nie informuja mnie o ankietach ani o loterii a ankiety na ich panelu sa ale już nie do wypenienia bo okres wypełnienia stracił ważnosc.
    Sumując wszytsko z tego i powyższego mojego postu -REZYGNUJĘ z tego panelu nie traktują poważnie członków swojego panelu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkońcu udałomi sie usunąc tam konto poprzez anulowanie subskrypcji-przy próie zalogowania pojawia się informacja,,nieprawisłowa nazwa użytkownika lub hasło"a na moją prośbe o zmiane emaila wysłana kolejny raz 9 października i do dzis nie otrzymałem odpowiedzi a punkty jakie mi w tym miesiącu by przepadły bo sprawdziłęm to 220 punktów-niech sobie je wezmą .Ja osobiscie nie polecam tego panelu i ciesze sie ze zakończyłem z nimi współpracę i korespondencję o zmianę emaila która trwała ponad 4 miesiace i nie została rozwiązana.Pozdro Marco

      Usuń
  13. Czasami nagroda nie dociera do odbiorcy. I nikt nic nie wie. Szkoda czasu na ten panel.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypełniłem dla nich wiele ankiet ale gdy osiągnąłem ilość pkt. uprawniającą mnie do wymiany okazało się ,że nie mogę się zalogować do panelu. Na moje zapytania odpowiedzi były delikatnie mówiąc nie na temat,więc podjąłem decyzję o rezygnacji z dalszej nw2spółpracy. Nie polecam tego panelu.:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłem dla nich wiele badań a gdy przyszło do wymiany pkt. okazało się ,że nie mogę się zalogować.Takim panelom powinny przyjrzeć się organy ścigania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie jestem w stanie wypłacić nagrody. Nie przychodzi na mój adres e-mail kod weryfikacyjny więc nie mogę pobrać elektronicznej karty przedpłaconej. Trwa to już kilka tygodni a ze strony serwisu na moje prośby o pomoc nie ma żadnej informacji zwrotnej.

    OdpowiedzUsuń