wtorek, 20 grudnia 2016

Surveyo

Dzisiaj przedstawiam Wam kolejny serwis z rodzinki CINT-a a jest nim Surveyo. Sprawdzimy jego wypłacalność i czy da się tam trochę powypełniać ankiet :)

https://panel.cint.com/2005a1e9-48f1-4c08-87a0-ea6d21abc7fd/panelists/new
(link do serwisu)

Niewiele jest w sieci informacji na temat tego panelu, ale niczym się nie różni od tych z CINT-a.
Takie samo menu do logowania: 

(strona logowania)

Oraz identyczny wygląd Naszego konta po zalogowaniu:

(Nasze konto)

Obecnie mam tam zarobione 0,40gr więc do wypłaty brakuje jeszcze baardzo dużo :( 
Mam przed sobą do nadrobienia ankiety profilowe więc jak już konto będzie już "gotowe" do pracy to dam znać czy przybędzie ankiet ;)



7 komentarzy:

  1. a jak wypłącic z tego panelu pieniażki?bo nie ma opcji wypłaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie Surveyo, to stara wersja Opini-on. Nie ma nawet żadnej informacji na temat wypłaty, tylko "Twoje saldo 0,00 i koniec). Przez 1,5 miesiąca od rejestracji brak jakiejkolwiek wiadomości z tej strony. Dlatego myślę, że po prostu już nie działa. Surveyo w sumie też nie lepsze (bo to CINT), ale chociaż przysłali parę zamkniętych ankiet, więc widać, że coś tam się u nich dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. skasowałem konto -pozdrawiam Marek

    OdpowiedzUsuń
  4. dziś mi przyszła ankieta na 2,80. Zaś od stycznia była to jedna ankieta, mało jest ale przychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. zacznijcie doliczać kwoty za wypełnione ankiety...

    OdpowiedzUsuń