piątek, 1 grudnia 2017

JTN Panel - 110 zł na PayPal

Witam, dzisiaj przedstawiam Wam kolejny (wypłacalny) serwis ankietowy a jest nim JTN Panel.

JTN Panel jest własnością JTN Research Ltd. Firma ma swoją siedzibę w Sofii i jej główną działalnością są badania marketingowe.

https://pl.jtnpanel.com/
(link do serwisu)

JTN Panel gromadzi informacje o ludziach i najbardziej pożądanych przez nich produktach, usługach, reklamach. Jako członek JTN Panelu, Ty stajesz się obecny we wspólnocie tych, którzy chcą wziąć dobrowolny udział w badaniach marketingowych on-line przeprowadzanych przez JTN Research oraz/lub jego klientów.

(strona główna serwisu)

Uczestnikiem może zostać osoba:
  • powyżej 18 lat,
  • powyżej 14 lat za zgodą rodziców/opiekunów,
(menu - lewy górny róg)

Kwestionariusze - tu znajdują się trzy ankiety profilowe oraz dostępne ankiety punktowe.
JTN Punkty - tu mamy saldo uzbieranych punktów.
O Nas - Informacje o serwisie.
Częste pytania - tu wiadomo o co chodzi.
Kontakt - tu zadajemy pytania do supportu.

(menu - prawy górny róg)

Zmiana hasła - tu zmieniamy hasło.
Rezygnacja z udziału - kasowanie konta.
Zmiana e-mail - tu zmienimy adres e-mail.
Zmiana profilu - tu aktualizujemy nazwizko itp.
Poleć kogoś - tu polecimy znajomego, 2 osoby na miesiąc, dostaniemy 10pkt/osobę.
Kwestionariusze - tu znajdują się trzy ankiety profilowe oraz dostępne ankiety punktowe. 
JTN Punkty - tu mamy saldo uzbieranych punktów.
Zapytanie o wynagrodzeniu - tu mamy możliwość wyboru nagrody czyli 110 zł na Skrill/PayPal
Koszyk z wynagrodzeniami - miejsce gdzie znajdują się wybrane przez Nas nagrody.

 Co do wypłacalności serwisu wrzucam ostatni dowód wypłaty:


Co do częstotliwości wypłat taka kwota wpada 1-2 razy w roku.

43 komentarze:

  1. NA FB tego panelu jest bardzo duzo komentarzy że nie płąci ten panel pieniązków a jak zapałci to z bardzo duzym opóżnieniem , wiele komentarzy jest typu ze ten panel to scam ja tez czekam juz długo na wypłatę jak otzrymam lub nie to się odezwę-obecnie radze sie wstrzymac z zapisaniem sie do tego paneluoraz wstrzyamc sie z wypełnianiem ankiet.NA zapytania do tego panelu na Fb niestety nie odpowiadają.Marco





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwis w 100% wypłacalny ale trzeba się liczyć z tym że co do płatności wychodzi 1 wypłata na rok - tak jest w moim przypadku

      Usuń
    2. witaj to czy panel wypłacalny to zobaczę jak otrzymam wypłate którą zleciłem 23 listopada 2017r i nadal jej nie otzrymałęm, ankiet jest mało ostatnio troche wiecej określiłbym srednio-mało,kontaktu z adminem panelu nie ma fcale ja wysłąłem emailem i na fb zpaytanie do admina tegoz panelu 7 lipca 2017r i niestety brak odpowiedzi a wysłałem w jezyku angielskim,przyszło mi na emaila potwierdzenie ze wypłąciłęm pieniazki z panelu i to w jezyku polskim i bułgarskim,ja pierwszą ankiete wypełniłem 11 stycznia 2016roku ankiet mało i dopiero mogłem zlecic wypłate 23 listopada 2017 roku wiec nie rok ale 22 miesiace czyli prawie dwa lata zbierania na jedna wypłatę.Myslałem ze tak tylko u mnei jest i wszedłem na fanpage tegoz panelu i potwierdziło sie to co umnie -ludzie piszą ze nie otzrymuja wypłat a jak otzrymuja to z duzym opóznieniem , ze brak jest kontaktu z administratoremnie odpisuje na zapytania osó, ze panel to SCam wiec potwierdza to co pisałem wyzej ale najciekawsze jest to ze jak na swojm koncie tego panela wchodze w zakąłdke koszyk z ynagrodzeniami to jest teskt napisany w jezyku tureckim a polskie wyrazy mają błedy i pisze w tureckim jezyku ze wypłata bedzie z a4 tygodnie a ile juz minęło u mnie?zaczał sie 7 tydzien oczekiwania na wypłąte-wiec cos jest nie tak z tym panelem pozdrawiam Marco

      Usuń
    3. Witam tu Marco dopiska do mojego powyższego postu a wiec ja osobiście nie jestem zadowolony z panelu jtn:wypłatę zleciłem 23 listopada 2017r a otrzymałem ją 16 stycznia 2018r. licząc same dni robocze trwalo to ponad miesiac ile zbierałem czasu na tę wypłate 110 zł? pierwszą ankiete wypełniłem 11 stycznia 2016 roku tak zbierałem na wypłatę 2 lata-bardzo długo a ile miałem ankiet?bo punkty dają i za wypełnione ankiety oraz za ankiety do których się nie zakwalifikowałem (1punkt)ankiet miałem przez 2 lata 31 ankiet to bardzo bardzo mało-zastanawiam sie czy zostac w tym panelu czy zrezygnować-oczywiscie kontaktu z adminem brak czy to emailem czy na FB(wiadomosc wysłąłem 07.07.2017r. i nie została odczytana)a wszelkie opinie na temat panelu mozna przeczytac na stronie FB JTN a opinie niestety nie są pozytywne pozdrawiam Marco

      Usuń
    4. Jestem zadowolona z panelu JTN zgłosiłam wypłate 24.05.2018 a dziś tj 19.07.2018 otrzymałam na konto Pay Pal 110 PLN.Zdziwiłam się ponieważ było bardzo dużo negatywnych opinii, ja ich nie podzielam.Teresa.

      Usuń
  2. ja już czekam miesiąc na wypłatę i nic- pisałam kilka wiadomości, ale oczywiście są one bez odpowiedzi całkowita ignorancja z ich strony.Myśle o rezygnacji z tego panelu na którym długo się zbiera punkty, czeka b. długo na wypłatę i oczywiście brak komunikacji z tym panelem. Znam kilka naprawdę solidnych paneli, którzy szanują respondenta i są szybko wypłacalni.No to czekam dalej na cud w postaci wynagrodzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zlecić wypłatę w paypal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Menu w prawym rogu --> zapytanie o nagrodę (przy okazji należy podać PayPal lub Skrill)

      Usuń
    2. taa... można sobie pisac do woli.. jak ktoś ma czas i ochote a kasy jak nie było tak nie ma.. nie dośźć,że trzeba zbierać latami na wypłatę to potem rżną głupa-każą podac konto mailowe na pay pal wysyłając pytanie na tego właśnie maila.. pisałam ,pisałam,pytałam,w końcu zwyzywałam i dupa blada-licza pewnie,ze zrezygnuję.. a ponadto nadal wysyłają zaproszenia do ankiet licząc na frajerów-NAJGORSZY panel z ankietami ze wszystkich jakie znam- przebił nawet rmail!!!!!

      Usuń
    3. u mnie wypłaty dochodzą bez problemu :/

      Usuń
  4. Strona główna przestała działać.O co chodzi???Ktoś coś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekajmy trochę ;) jak nie wróci to pójdzie na SCAM :)

      Usuń
    2. Kurde po długim czasie uzbierałem już prawie wypłatę.A tu d....a

      Usuń
    3. Ja zleciłem wypłatę 01.09.2018 zobaczymy kiedy dotrze :)

      Usuń
    4. Cześć czy otrzymałeś wypłatę?ja czekam 2 miesiące i cisza.

      Usuń
    5. Tak, ostatnią dostałem 21.06.2019 a teraz brakuje mi około 200pkt do następnej wypłaty

      Usuń
  5. Proszę o wypłate ,,czekam juz długo

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wypłatę zleciłem 15 sierpnia ZERO odpowiedzi na maile i zero kasy na koncie

    OdpowiedzUsuń
  7. poczytajcie na fb posty komentarze o tym panelu -bardzo wiele negatywnych łacznie z oznaczeniem jako spam a moja przygode z jtn opisałem powyzej pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
  8. wypłatę na paypal zleciłam 24 lipca 2018. Do dzisiaj nic nie otrzymałam. Dwa razy pisałam e mail, nikt nie odpisał. Nie polecam, najgorszy jest brak kontaktu jest to nieprofesjonalne podejście do klienta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten panel to chyba ściema. Od maja czekam na paypal 110 zł. Do dnia dzisiejszego jeszcze jej nie otrzymałam. Kontakt z ich strony zerowy. Nie odpisują na żadne maile.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  10. zlecona wypłata 12.07.2018 i nic,zapytania o wypłatę wysłane servicepl@jtnpanel.com chyba ze trzy na fb kontaktu z adminem brak jakiegokolwiek kontaktu,a ankiet już nie wypełniam odpowiadam tylko że jak zapłacą to będę wypełniać.

    OdpowiedzUsuń
  11. po trzech miesiącach otrzymałam wypłatę, już prawie zapomniałam o tym panelu,jak przychodziły ankiety to tylko im odpisywałam że nie wypełniam ankiet puki nie wypłacą zleconej wypłaty, nie wiem czy to poskutkowało czy to u nich standard w wypłatach, oczywiście wypłatę otrzymałam w euro na PayPal

    OdpowiedzUsuń
  12. potwierdzam ten panel to kpina z ankieterów brak wypłaty, brak odpowiedzi na zapytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz na: servicepl@jtnpanel.com użyj translatora i napisz po angielsku jak wygląda sprawa :) i od razu podaj maila/Paypal na który powinni przelać kasę :)

      Usuń
  13. Też zleciłem 14 luty 2019 i nie otrzymałem wypłaty na PayPal. Maila o złożeniu zamówienia dostałem w języku polskim. Wiele maili wysyłałem i żadnego kontaktu z tego portalu. Na obecną chwilę uważam ten serwis za oszustów i naciągaczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Was. Fajnie się czyta niektóre komentarze,ze wyplata 2×do roku itp.
    Ja jestem w JTN od 16.06.2017roku. dzis jest 27.03.2019r. Nam 811 punktów. Ankiet dostaję mało,nawet jedną na miesiąc,a jak jest cztery na miesiąc to się nie kwalifikuję i dostaję 1punkt. Czekam do wyplaty (moze za rok) i ucuekam z tego dur... panelu. Sądzę,ze chcieli tylko moje dane osobowe wyciągnąć bo od kiedy jestem w panelu to telemarketerzy wydzwaniają do mnie na potęgę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne ja jestem tam od kilku lat i zgadzam się z tym ze wpadają 2 wypłaty na rok ale... ankieterzy do mnie nie dzwonią :) prędzej podejrzewałbym bank lub sieć w której masz telefon :)

      Usuń
  15. Nie polecam tego panelu. Wypłata miała być w 4 tygodnie, za parę dni minie 3 miesiące. Brak odzewu na zapytania w języku polskim i angielskim. Wykorzystałam już wszystkie możliwości kontaktu, za to ankiety wysyłają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także nie polecam. 2 miesiące mijają i brak wypłaty. Ankiety nadal wysyłają. Kontaktu zero.

    OdpowiedzUsuń
  17. Po 2 miesiącach i 4 dniach dostałem wypłatę z JTN Panel w Euro które można zamienić na złote.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z powyższym postem odnosnie tego, ze od kiedy jestem zapisana do paneli to na potęgę wydzwamiają telemarketerzy. A co do wyplaty to ... od 2017roku jestem w JTN , do dzis nie uzbierałam 1000 punktow. Ankiet bardzo mało. Uciekam niebawem z tego panelu, jeszcze 60pk. to znaczy z pół roku :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Toż to masakra też jestem od 2017 roku na jtn minęło 2lata i nadal na wypłatę nie uzbieralem. Zdaza się że wpadnie 3punkty na dwa miesiące. Dobije kiedyś do końca i spadam . Nie polecam .

    OdpowiedzUsuń
  20. Od godziny próbuje wymienić punkty na kasę na paypal, i od godziny wyskakuje napis - zmiany są zapisywane. O co cho? Wie ktoś,coś, gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może spróbuj na innej przeglądarce albo trzeba odczekać bo mogą mieć problemy techniczne

      Usuń
  21. Nie będę oryginalny też już czekam tygodnie na wypłatę, ze 20 wysłanych maili oczywiście wszystkie bez odpowiedzi. 2 lata zbierałem, jaki byłem dumny że w końcu się udało a tu teraz taki psikus i okazuje się że to firma krzak. Szkoda bo wizualnie podoba mi się ten panel, ankiety też fajnie zrobione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz po angielsku jak wygląda sprawa z wypłatą na: service@jtnpanel.com

      Usuń
    2. To nic nie daje totalnie nie odpisują, że też dałem się nabrać złodziejom!

      Usuń
  22. Pierwszy panel z ktorym spotkalem sie ze nie wyplaca w terminie,jesli wogole wyplaca. 7 tygodni i cisza,zero kontaktu,strona na fb nie dziala,zero obslugi,nie polecam panelu chyba ze ktos lubi zbierac rok punkty a potem zabawe typu pol na pol albo ence pence w ktorej rece,albo wyplacimy albo nie.Jest duzo innych paneli ktore wyplacaja przed terminem a w najgorszym wypadku w ostatni dzien ktory podaja do wyplaty.Tutaj zenada.i jeszcze caly czas sie reklamuja ha ha.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć wszystkim ! Ja zleciłem kolejną wypłatę z tego panelu 24.09.2019r i minał pażdziernik, minał listopad i cisza a w regulaminie piszą ,,Suma zostanie przeliczona za 45 dni po złożeniu aplikacji.Postaramy się, aby wypłata środków nastąpiła w ciągu 4 tygodni."-w moim przypadku nie dotrzymali terminów o których pisza na swojej stronie-w moim przypadku do momentu otrzymania kwoty na paypal i wczesniejszym upomnieniu sie o pieniążki wyszło 51 dni roboczych. Wysłałem poprzez ich stronę do kontaktu zapytanie odnośnie nagrody pienieżnej kiedy dotrze na paypal?i....cisza. 29.11.2019r napisałem do nich w tej samej kwestii na FB Mesengerze i po 3 dniach odpisali mi bym podał im swojego emaila i sprawdzą moją sprawę i 4.12.2019r otrzymałem na PayPal 26,00 Euro-ździwiło mnie to że w Euro bo zawsze przelewali w złotówkach i w regulaminie pisze że po uzbieraniu 1000 punktów przeleją 110zł a przelali 26,00 Euro z dopiskiem w przelewie ze to około 110zł a jak mi PayPal przeliczył na złotówki wyszło 107,70 zł-napisałem do nich na FB ale na razie odpowiedzi nie otrzymałem. Także panel wypłacalny ale nie dotrzymują ustaleń w regulaminie tzn. w terminie nie przelewają pieniażków i trzeba się najpierw o nie zabiegac różnymi drogami kontaktu z nimi a jak juz przeleją to jest pieniążków mniej od zadeklarowanej kwoty w regulaminie. Ogólnie panel bardzo niepewny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale to przewalutowanie w PayPal ma naprawdę niskie stawki, bywa że obcinają nawet 20-30 gr za 1 euro

      Usuń
    2. też tak myślę ze PayPal policzył sobie za przewalutowanie dlatego szkoda ze nie wysyłają tak jak kiedyś w złotówkach i wtedy otrzymuje się deklarowaną kwotę w regulaminie tj.110,00 zł ale wazne że zapłacili- pozdrawiam

      Usuń
    3. P.S. wiadomość na FB odczytali ale nie odpisali.

      Usuń