czwartek, 14 lipca 2016

Badanie Opinni

Dzisiaj przekazuję Wam kolejny wypłacalny serwis a jest nim Badanie-Opinii.pl.

http://www.badanie-opinii.pl/?user_id=2577

Badanie-Opinii.pl to serwis należący do firmy badawczej Biostat Sp. Z o.o. Działają na rynku już od ponad 10 lat, świadcząc w tym czasie usługi m.in. z zakresu badań rynkowych, marketingowych oraz badań opinii społecznej. W związku ze sporym zapotrzebowaniem ze strony  klientów, postanowili rozszerzyć dotychczasową ofertę o badania za pośrednictwem internetowego panelu płatnych ankiet.

(strona główna serwisu)

Nasze opinie stanowią niezwykle cenną informację dla klientów serwisu Badania-Opinii, którzy za sprawą ich pozyskania mogą udoskonalać własne produkty. Uzyskiwane wyniki badań służą im również do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań na rynek oraz kreowania wizerunku marki. 
(Nasz profil po zalogowaniu)
Po aktywacji Waszego konta (e-mail) i zalogowaniu w serwisie bierzemy się od razu za ankiety profilowe (1) oraz za wypełnianie danych w Profilu - nie trzeba podawać numeru telefonu. Będąc użytkownikiem serwisu możemy zapraszać znajomych, niestety nie wyszukałem czy za zaproszenia dostajemy punkty jeżeli coś znajdę dam znać. Wypłaty nagród są na PayPal-a 1000 punktów = 50zł.



17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog :) sama prowadzę bloga i chętnie bym zapoznała się z innymi stronami godnymi polecenia :) ... jakie 3 strony , portale polecasz najbardziej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:
      IBIS
      Cenne Opinie
      i-say
      Ale jestem zdania że lepiej być w kilku-kilkunastu serwisach ;)

      Usuń
    2. Rozumie :) jakie masz zdanie na temat testowania produktów ? Testowałeś już coś ? Masz zamiar ?

      Usuń
    3. testowałem może ze 2-3 produkty ale rzadko mi się to zdarza :) Fajnie dostać coś do wypróbowania ;)

      Usuń
  2. Czy testowałeś serwis hintwave.com ?

    OdpowiedzUsuń
  3. JA PO 8 MIESIĄCACH UZBIERAŁEM 50 ZŁ I OTRZYMAŁEM NA PAYPALA WIĘC WARTO BRAĆ UDZIAŁ.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio coraz więcej ankiet, u Was też? Mam nadzieję, że szybko uda mi się uzbierać minimum do wypłaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam przy wypąłcie an konto bankowe proszą o podanie danych wraz z PESELEM czy oni wysyłaja PIT na koniec roku?czy ktos cos o tym wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie przysyłają a ja nie długo będę miał na drugą wypłatę.

      Usuń
  6. rok zbierałem by wypłącic pieniazki z tego panelu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę miał jak dobrze pójdzie to wypłatę po 9 miesiącach.

      Usuń
    2. ja mam już 750 pkt wiec jeszcze 250 i kolejna wypłata :)

      Usuń
  7. witam a czy przy wypłącie z tego panela podajecie PESEL lub NIP czy wpisujecie zera same?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie same zera i wypłaty dochodzą :)

      Usuń
    2. do mnie dzwonili z tej firmy z prośba o podanie pesela i pytałem sie o pit i powiedzieli mi ze jednorazowa kwota do 200zł to nie przysyłają pitów.

      Usuń
  8. Całkiem ok - uzbieranie 50 zł do wypłaty, to kwestia około 7-8 miesięcy. Przy czym najlepiej codziennie wchodzić na panel, bo często zdarza się, że nie wysyłają zaproszeń mailowo

    OdpowiedzUsuń