piątek, 13 marca 2015

PentagonOnline

https://pentagononline.pl/user/www/

PentagonOnline to serwis w którym rejestracja jest obowiązkowa, ankiety otrzymujemy dosyć często (2-3 tydzień w moim przypadku) i co najważniejsze płaci (dowód TU).

(strona główna serwisu)

Po ostatnich zmianach w serwisie zauważymy nowy, lepszy i bardziej przejrzysty wygląd strony głównej.  Mamy tu prosto w 5 punktach opisane jak działa serwis. Po kliknięciu w "DOŁĄCZ DO PANELU" przystępujemy do etapu rejestracji który potrwa niecałą minutę.


Wypełniamy puste pola i wyrażamy zgodę na przetwarzanie danych osobowych  oraz akceptujemy regulamin serwisu. Standardowo będziemy musieli zatwierdzić nasz adres e-mail (link weryfikujący) po czym zalogujemy się na Nasze konto w serwisie.






W PentagonOnline mamy możliwość zapraszania znajomych, za zaproszonego znajomego dostaniemy 5 punktów, które początkowo są zablokowane do czasu wypełnienia przez zaproszonego pierwszej ankiety.




Co do nagród możemy wybrać z pośród 5 - przelew na konto lub kupon do Empik (ja wybierałem tylko przelewy 20zł).



Zachęcam do rejestracji poprzez formularz lub poprzez moje zaproszenie (5pkt wpadnie).

10 komentarzy:

  1. Czy długo czeka się tu na aktywację konta? Założyłam konto jakiś czas temu i jak dotąd nie otrzymałam żadnego maila aktywacyjnego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A spróbuj się zalogować w Pentagonie, lub sprawdź SPAM

      Usuń
    2. Niestety w SPAMie nic nie mam, a zalogować się też nie mogę..

      Usuń
    3. napisz do supportu, niech wyjaśnią o co chodzi panel@pentagononline.pl

      Usuń
  2. otwiera sie home.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwilowy problem z serwisem, trzeba poczekać aż go naprawią :)

      Usuń
  3. 20 zł do wypłaty zbierałem rok. Po wypłacie, konto usunąłem

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedostatnia ankieta -czerwiec 2021r. a ostatnia czerwiec 2022r.innych ankiet nie było-cos to kiepsko widzę...Pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałem do admina zapytanie dlaczego tak mało ankiet i czy dalej będą istnieć-wysłane 11.09.2023r. do dzisiaj 24.10.2023r.brak odpowiedzi. Czyżby Panel ,,umarł"?Pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiska do postu powyżej-otrzymałem odpowiedz która brmi dziwnie , sami zobaczcie. Moje zapytanie wysłane 11.09.2023r.: ,,Dzień dobry co tak kiepsko mają Państwo z ankietami-jedna na rok. Czy ten panel będzie dalej istniał? Do usłyszenia" i odpowiedź od nich otrzymałem 12.01.2024r. (po 4 miesiącach): ,,Dzień dobry,
      przepraszamy najmocniej z abrak odpowiedzi. Pana mail został nieopatrznie przeoczony. System rotuje ankiety w taki sposób, aby z zachowaniem losowości w miarę możliwości równomiernie przydzielać respondentów do badań. Być może niefortunnie nie przydzielił Pana przez dłuższy czas. Niebawem ruszają kolejne badania. Zadbamy o to, aby otrzymał Pan zaproszenie do wypełnienia.
      Pozdrawiamy serdecznie,
      Zespół PentagonOnline"
      CIEKAWA ta odpowiedź pozdro Marco

      Usuń