piątek, 30 stycznia 2015

epanel.pl - moja pierwsza w życiu wypłata za ankiety

https://www.epanel.pl/

Epanel.pl to jeden z moich pierwszych serwisów w których się zarejestrowałem i to dzięki tej stronce przekonałem się do płatnych ankiet. Właśnie tu otrzymałem swoje pierwsze zarobione na wypełnianiu ankiet pieniądze  (50zł). 

Serwis oferuje sporo ankiet różnie punktowanych od 1pkt do ponad 5pkt z czego należy podkreślić, że 1pkt =1zł. Plusem epanel.pl jest również to (rzadko spotykane w tego typu serwisach) gdy przykładowo zostaniemy odrzuceni z wypełnianej ankiet, dostaniemy rekompensatę 0,20pkt (20gr).

W przeciągu roku udaje mi się zdobyć dwie wypłaty po 50 zł - więc warto spróbować.

Zapraszam do rejestracji:





Po kliknięciu "Zarejestruj się" zostaniemy automatycznie przeniesieni do formularza rejestracyjnego w którym wypełniamy wszystkie dane. Formularz będzie wyglądał w ten sposób:



(Wypełniamy dane i klikamy "Zarejestruj się")

Proces rejestracji jest podobny jak w innych serwisach, bez problemu sobie poradzicie. Gdy już wszystko będzie "załatwione" logujemy się do serwisu, zaletą jest prosty wygląd naszego konta.


(wygląd Naszego konta)

Logując się na konto mamy trzy odnośniki: Mój profil, Mój stan konta oraz Skasuj swoje konto (ignorować). W następnym etapie klikamy Mój Profil (1) i sprawdzamy poprawność wcześniej wprowadzonych danych oraz uzupełniamy brakujące informacje.

(Mój profil)

Żeby sprawdzić swoje zarobione pieniądze wchodzimy do zakładki Mój stan konta (2), znajdziemy tu aktualne saldo, ostatnie wypełnione ankiety oraz zdobyte punkty za daną ankietę. 




Serwis jest wart uwagi, ankiety przychodzą 3-4 razy w tygodniu. Nawet jeśli nie ukończymy ankiety to zbierając po te 20gr bez problemu uzyskamy minimum do wypłaty.
Gdy zbierzemy 50pkt=50zł w zakładce Mój stan konta pojawi się przycisk "Zatwierdź wypłatę". Pamiętaj aby przed wypłatą Uzupełnić formularz wypłat na stronie: https://epanel.pl/wyplata/

21 komentarzy:

  1. yy , chyba śmiech. mam konto na tym szajsie, od 2 ponad lat próbuje uzbierać pierwsze 50zł. na początku jakoś to idzie, ale potem ;D zaczyna się ankieta odpowiesz na kilka pytań i nagle jak mają wszystko co im potrzebne to dochodzą do wniosku że nie potrzebują nic od ciebie, nie nadajesz się. Kanał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio i ja dostaję od nich mniej ankiet... kiedyś było 3-4 na tydzień a teraz jak jest jedna to dobrze :)

      Usuń
  2. W ciągu roku 2 wypłaty, teraz zleciłam trzecią. Opinie.pl są na mojej liście Top 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeden z lepszych :)
    szybko sie zbiera wymagana ilosc pkt

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w niemałym szoku.Wcześniej myślałam,że można zarobić minimum 50zł.na miesiąc,ale nie na rok.....szok....szok....a mój czas?....a prąd?...a skupienie nad każdym pytaniem?....zaangażowanie...itd.,itp....szok...szok...szok...

    OdpowiedzUsuń
  5. przy wypłacie wypełnia sie formularz i kaza podac nr PESEL i miejscowosc Urzedu Ksarbowego-jak wy to wypełniacie?czy podajecie te dane?czy otrzymuje sie od nich Pit?bo czytam a tam informacja ze do 200 zł nie przysyłaja Pitów wiec po co ten PESEL?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry panel,ostatnio mniej ankiet,ale wazne ze wyplacalni,pisa ze do 40 dni?jakos tak wyplata przyszla po 7 dniach,i co ciekawe nie maja pay pal ale przelewy na konto i ja przelalem nie na swoje konto nie bylo problemu,.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jakiej stronie wypełnia się formularz do wyplaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żądają peselu i wszystkich możliwych danych....! Rozumiem, że w 2023 r. numer z wpisywaniem zer już nie działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przy ostatniej wypłacie nie zadziałało... podałem im ten nr.

      Usuń
    2. Pytanie brzmi czy ten . trik pozwala ominąć cały biurokratyczny proces związany z PIT-oleniem?

      Usuń
    3. Jak prześlą pieniądze to tak, ale mi cofnęli ostatnią wypłatę gdy podałem 00...

      Usuń
  9. Dzięki za odpowiedź. Przy okazji, co sądzisz o panelu Surveyeah?
    Zero informacji na polskich stronach, ale ma sporo pozytywnych opinii... i jest język polski do wyboru...








    Dzięki za odpowiedź. Chyba sobie odpuszczę ten e-panel. Przy okazji, co sądzisz o panelu Surveyeah? Ma dużo poyztzwnzpozytywnc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie uzbierałem tam wypłaty... Wkrótce wrzucę na stronę opis tego serwisu

      Usuń
    2. Drugi miesiąc na Surveyeah, w sumie udało mi się wypełnić jedną krótką ankietę... Usuwam konto - nie mam cierpliwości :)

      Usuń
  10. wczoraj miałem pusto na profilu i koncie a dziś nie mogę się zalogować do panelu i pisałem do nich i czekam na odpowiedz ,dam znać co było.?nie wiem czy tylko ja to mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po trzech dniach przyszła odpowiedz taka jaką się spodziewałem że niby za nie rzetelne wypełnianie ankiet konto zostało zablokowane i mogę wypłacić środki pieniężne ,bez ostrzeżenia jak w innych blokują konta bez ostrzeżenia że niby żle robię na tyle lat to się raz pomylić nie można.

      Usuń
    2. Dzisiaj mi konto odblokowali i okazało się że żadna ankieta nie była żle zrobiona bo nic nie wzieli ,więc co było za przyczyna tego się nie dowiem.

      Usuń