wtorek, 16 stycznia 2018

Clixsense - angielski? niekoniecznie!

Dzisiaj przedstawiam Wam kolejny serwis który rzez ostatnie lata przeszedł ogromną metamorfozę tym serwisem jest Clixsense. O co chodzi z tą metamorfozą? A o to że kiedyś serwis był typowym PTC (tu lista wypłacalnych, lub tu) czyli serwisem gdzie zarabiało się klikaniem w bannery/reklamy. Obecnie na Clixsense mamy możliwość:
  • wypełniania ankiet (w języku angielskim i polskim)
  • wypełniania ofert 
  • wykonywanie różnych zadań
https://www.ysense.com/?rb=60194269
(link rejestracyjny do serwisu)

Wymagania to podstawowy angielski łatwo jest się odnaleźć w serwisie nawet nie znając biegle języka.  Jestem w serwisie od dawna ale ostatnio częściej na nim przebywam (poprzedni miesiąc 10$ na payzę) i zauważyłem że 95% ankiet wypełniamy w języku polskim. 

UWAGA!!!
Konto zakładamy na adres e-mail inny niż ten którego używamy w rejestracji w panelach ankietowych. Ze względu że Clixsense to rotator z płatnymi ankietami (wypełniamy ankiety dla cint-a, toluna i innych na jednej stronie) to wymóg konieczny. 
Dlaczego? 
Pisałem do supportu w sprawie małej ilości ankiet, tam doradzili mi aby zmienić adres e-mail, i zadziałało :)

(strona główna serwisu)

Nawigacja - Podstawowe informacje

  • W "Paid Surveys" (1) tu mamy dostępne ankiety - opis będzie poniżej
  • W "Cash Offers" (2) wykonywanie płatnych ofert 
  • W "CrowdFlower Tasks" (3) wykonywanie rożnych zadań
  • W "Referrals"(4) system poleconych
  • "Games" (5) gry online dla rozrywki
  • "Clix Addon" (6) plugin do przegladarki (od razu mamy widoczne dostępne ankiety)
Nawigacja w "Paid Surveys" (1):

Po wejściu w "Paid Surveys" od razu wypełniamy ankietę profilową (1) i wybieramy Preferences (2) czyli dodajemy informacje o sobie by system dobrał dla nas ankiety :)

Patrząc w "Surveys Invites" mamy widoczne płatne ankiety do wypełnienia.

Poniżej w "Daily Surveys Routers" mamy codzienne ankiety - warto kliknąć w każdy codziennie, oczywiście zdarzają się odrzucenia.

Wypłaty od 10$ na:
  • Skrill - potracają 1% od kwoty,
  • Payoneer - potracają 2$ z kwoty 10 $
  • Payza - potracają 2,9% + 0,30$  najwięcej do 4$
Jeśli są jakieś pytania/wątpliwości proszę pisać :)


20 komentarzy:

  1. Ja tam mam konto mailowe wszędzie takie same, i w clixsense średnio co miesiąc wypłacam 50-70 zł :) Bardzo polecam ten panel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od pewnego czasu Clixense jest moim numerem jeden jesli chodzi o zarobki z wypełniania ankiet. Dużo ankiet, czasami ciężko się zakwalifikować, ale mam na to swoje sposoby. Jesli ktos jest ciekawy to napisałem o tym artykuł https://zarabianieankietowe.blogspot.com/2017/12/jak-kwalifikowac-sie-do-jak-najwiekszej.html
    Pozdrawiam i życzę dużych zarobków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu wybrałeś Payze? Wydaje się że potrąca najwięcej z całej trójki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Założyłam tam konto jakieś dwa dni temu i zarobiłam niecałe 2$. Nie kwalifikuje się do ankiet tylko do Daily Survey Routers. Nie wiem dlaczego nie mogę zalogować się do CrowdFlower. Ankiet miałam jak na razie 3, a założyłam konto na inny e-mail. Co dziwne link aktywacyjny przyszedł na oba. Mój który podałam - inny niż zazwyczaj i ten co mam na Tolunie. Nie wiem czy to dlatego mam tak mało ankiet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jest frustrujace jak na 10 ankiet w ciagu dnia do ani jednej sie nie zakwalifikuje baaaa pewne dane zbiora jak metryczkę itd a z achwile sorrry i figa z makiem i czasami tak ejst kazdego dnia , zdarzaja sie ankiety do których sie zakwalifikuję ale kwoty za nie są bardzo śmieszne-kiedyś ClixSense było lepsze i płątne video było i kliki i ankietydo których sie kwalifikowałem a teraz to tak jakby na siłe próbują utrzymać ten panel.Ja dociągam do minimum wypłaty i zaraz wypłacam bo kto wie ile ten panel pociągnie no i nie ma już paypala wiec tzreba wiecej zarobic by az tak mocno nie odczuć prowizji pobieranych przez np.Payza-pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety payza ma sporą prowizje :/ ale co do ankiet to u mnie wpadają np przed chwilą wpadły 2 po 0,5$ :D

      Usuń
  6. A co najlepiej wybrać? Nie znam ani nie mam konta na Skrillu czy Payze, a nazbierałam 10$ i nie wiem czy wypłacać czy zbierqć dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wybieram payzę a później przelew na BTC ;)

      Usuń
    2. A da się z Payze przelać na konto bankowe? Trochę czytałam o tych stronach i nie mogę się zdecydować która najlepsza by od razu móc przelać na konto bankowe, ewentualnie PayPal.

      Usuń
    3. musisz sprawdzić jaką prowizje pobierają payza przy pow. 900zł nie pobiera prowizji a ponizej było coś 11-20 zł w skrill przy wypłacie pobiera jakieś 24 zł - mogę się mylić ale tak było kiedyś

      Usuń
    4. Pobierają 5,50 EU

      Usuń
  7. mam nadzieje że w BTC zainwestowałes tylko drobne z Clixsense bo leci już poniżej 6 tys za $

    OdpowiedzUsuń
  8. obecnie jestem rozczarowany tym panelem co z tego jak w tygodniu dziennie dostaje po 5 do 8 ankiet jak za kazdym razem sie nie kwalifikuje a trzeba dozbierac do wyplaty wiecej niz 10$ bo po drodze jeszcze sa prowizje np.Payza.Dziwie sie ze na forum tego panelu ludzie się chwala ze dziennie wypełniaja po pare ankiet i się kwalifikują-mysle ze wiekszosc wypełnia nieucziwie ankiety korzystajac z dostepnych poradników na internecie typu,,jak zakwalifikowac sie do ankiet"itp czytałem je i sposób na kwalifikowanie sie do ankiet i ich konczenie jest jeden jaki propagują autorzy tych poradników-podawanie nieprawdziwych danych i nieuczciwe ich wypełnianie.Ja sie w takie oszustwo nie bawie i wypełniam uczciwie ankiety stad nie kwalifikuje sie do znacznej znacznej wiekszosc.Pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj logować się przez okno prywatne w przeglądarce :) u mnie to pomogło i wpada min 1 ankieta dziennie

      Usuń
    2. nie chodzi o ilosc ankiet bo ich sporo mi sie pojawia akzdego dnai ale nie kwalifikuje sie w tym tygodniu maiłem dziennie od 5 do 10 ankiet i ciagle OUT-kiedys nie miałem tam no i kwoty za ankiety większoscsą bardzo bardzo niskie ,szkoda z enie ma juz reklam PTC-admin myslał ze paypal wróci jak beda same ankiety i niestety tak się nie stało jednak rekalmy PTC pozwalały szybciej dobić do wypłaty pozdro Marco

      Usuń
  9. Nigdy nie wiem co uzupełniać jak pytają mnie o choroby.... Jakieś rady? :) bo nie wiem czy jak czegoś nie zaznaczę to zmniejszy to moje szanse na jakąś określoną ilość ankiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co do chorób to podaje prawdziwe dane bo łatwo być odrzuconym nawet pod koniec ankiety - nie zawsze zna się jakie są objawy chorób :)

      Usuń
  10. Witam zmieniłem adres email tak jak napisane , ale ankiet z pozostałych paneli jakby mniej a wręcz praktycznie w ogóle brak... moze trzeba usunąć konto na clixsense i ewentualnie późniel założyć jeszcze raz ? Dzięki

    OdpowiedzUsuń