niedziela, 28 marca 2021

FlavorWiki – testuj produkty, wypełniaj ankiety.

 zas na przedstawienie nowości na ankietowym rynku, a chodzi o serwis FlavorWiki. Rejestrując się w serwisie mamy okazję testować produkty i wypełniać ankiety na ich temat.

(link o strony ale… przed rejestracją przeczytaj wpis do końca)

 

Na czym to polega?

Rejestrujemy się w serwisie.

Po rejestracji i logowaniu możemy sprawdzić dostępność aktualnych projektów.

Gdy mamy dostępny projekt np. testowanie wody butelkowanej otrzymamy ankietę kwalifikacyjną.

Poprzez ankietę kwalifikacyjną dostajemy się do testów (jak spełnimy warunki).

Gdy zostajemy zakwalifikowani otrzymujemy dostęp do projektu (czeka na Nas nowy odnośnik).

Klikamy w odnośnik projektu i widzimy (w przypadku testu wody) produkty które musimy zakupić, przy produktach jest kwota jaką otrzymamy za przetestowanie produktu.

Idziemy do sklepu i kupujemy produkty, których chcemy skosztować. Informacja o zwrocie gotówki, którą otrzymamy za zakup i recenzję każdego produktu, jest umieszczona pod produktem.

Zwrot gotówki jest taki sam, niezależnie od wielkości lub ceny produktu, i stanowi całe wynagrodzenie. Zachowaj paragon ostatniego zakupu, aby mieć dowód swojego udziału.

Wraz z ankietą zostaniemy poproszeni o zdjęcia produktów i paragon. Wszystkie zdjęcia przesłane do FlavorWiki muszą być unikalne i oryginalne. Zduplikowane zdjęcia nie będą akceptowane.

 

I teraz najważniejsze, poniżej będę wrzucał linki do dostępnych badań i testowania produktów (proszę o rejestrację z tych linków):

Degustacja masła >>Link<<

 

 

 

11 komentarzy:

  1. Dzięki za info o tej stronie. Ciekawie się zapowiada :)
    Pozdrawiam, Michał (www.testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie, zakwalifikowałam się do testowania masła i teraz czy to wynagrodzenie które proponują za testowanie masła, czyli 24zł to jest za samo testowanie czy w tej kwocie jest również kwota, którą wydamy za zakup tych 3 maseł? czyli samo 24zł otrzymuje czy 24zł plus suma za zakup testowanych maseł?

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włąsnie tez miałem o to spytac i czy kwota za zakup produktu do testowania jest zwracana w 100% w całosci czy tylko to jakiś procent jest z rachunku z a zakup produktu?pozdrawiam Marco

      Usuń
    2. no właśnie nie zdążyłem przetestować bo nie miałem czasu a jak miałem czas to u mnie na wsi nie było tych produktów... Jak będę bardziej czasowy to postaram się to ogarnąć... Ale serwis w 100% płaci :)

      Usuń
  3. nie moge sie tam zalogowac. caly czas mi podaje ze mam nieprawidlowy adres email....

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widzę tu żadnych komentarzy z 2022 czy w tym roku były jakieś możliwości testu i czego ,a logowanie działa tylko teraz przez Facebooka bo się do niego tak zajerestrowałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, ja testowałem bułki typu 7days i tylko tyle... loguję się przez google :)

      Usuń
  5. czyli serwis nie warty bo z innych paneli w roku było trochę do testowania serki,herbata,woda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz podać te panele ?dzięki

      Usuń
    2. Testowanie Serków wrzuca IMAS min 2 razy w roku - tak jest u mnie.

      Usuń
    3. Ipsos ,zymetria i czasem ale rzadziej jest z klubu kantar jest do testowania.

      Usuń