sobota, 16 kwietnia 2022

Manulo – panel badawczy z… kotem?

MANULO jest internetowym panelem umożliwiającym zarejestrowanym Użytkownikom uczestnictwo w badaniach opinii publicznej. Właścicielem panelu jest firma Openfield. Rejestracja w serwisie jest całkowicie darmowa i za korzystanie z Manulo również nie poniesiesz żadnych kosztów. 

Uczestnikiem może być każda osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, która najpóźniej w dniu rejestracji ukończyła 18 lat oraz posiada miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

(link do serwisu)

 Aby dokonać rejestracji przejdź do zakładki rejestracja, podaj swój adres e-mail, wpisz dwukrotnie hasło i zaakceptuj regulamin, a następnie kliknij w przycisk „Zarejestruj się”. Od Zespołu otrzymasz e-maila z prośbą o potwierdzenie adresu ( koniecznie sprawdź folder SPAM). Po potwierdzeniu adresu Twoje konto będzie aktywne.


 (konto po zalogowaniu)

Krótkie wyjaśnienie menu (po lewej):

  • Dashboard – strona główna.
  • Konkursy – miejsce gdzie wymienisz punkty na złotówki.
  • Konto – tu wypełnisz dane osobowe i ankiety profilowe.

Jeśli chodzi o nagrody to do wyboru mamy przelew bankowy 50 zł (500pkt) i 100 zł (1000pkt). W związku z tym, że otrzymane 50 zł lub 100 zł jest nagrodą w konkursie, nie musisz rozliczać się z otrzymanej od Manulo nagrody. Organizator odprowadzi podatek od nagrody w wysokości 11,11%, wypłacanej użytkownikom panelu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego. Oznacza to, że z przelewów od Manulo nie musisz się w żaden sposób rozliczać.

7 komentarzy:

  1. Dzięki Ogromne za rekomendacje, panel bardzo fajny, jeszcze nie osiągnęłam progu wypłaty, ale też mniej błędów technicznych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie pazdziernik ankiet jest trochę dlatego na wypróbowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypłacalny pierwsza wypłata doszła bez problemu,polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile czasu im zajęło aby wypłacić bo brakuje mi nie całe 5 złotych do wypłaty.

      Usuń
    2. Ja miałem 14 dni po zleceniu wypłaty

      Usuń
  4. Dostałem pierwszą wypłatę zleciłem 12 maja dostałem 15 maja szybko wypłacają ,a punkty zebrane prawie przez 8 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę długo się zbiera ale wypłata przyszła bardzo szybko: przelew na konto bankowe bodajze od zlecenia 2 dni czekałem

    OdpowiedzUsuń