piątek, 28 października 2016

Głosy Klientów

„Głosy klientów” to projekt spółki dunnhumby. Jest to internetowy panel, który ma około 10 000 uczestników w Czechach i na Słowacji. Działa również w Wielkiej Brytanii (100 000 panelistów) i w Irlandii (9000 panelistów). Serwis oferuje zarejestrowanym osobom uczestnictwo w badaniach opinii oraz dzielenie się swoim zdaniem i doświadczeniami z największymi firmami, z których produktów i usług korzystamy codziennie. Zebrane opinie służą jako inspiracje do zmian i ulepszania pracy sklepów.

https://www.glosyklientow.pl/
 (link do serwisu)

Rejestracja w serwisie jest otwarta dla wszystkich, którzy chcą podzielić się swoją opinią. Jedynym warunkiem rejestracji jest ukończenie 18 lat.

(strona główna serwisu)

Serwis współpracuje z Tesco Clubcard więc przy rejestracji zaznaczamy że posiadamy kartę lub nie (jeśli chcesz to możesz przyłączyć się do Clubcard TU). Oczywiście posiadanie członkostwa w Clubcard nie jest obowiązkowe.


Zarejestrowani respondenci, którzy podadzą przy rejestracji numer swojej karty Tesco Clubcard, mają możliwość wyboru, czy chcą wykorzystać swoje punkty podczas zakupów w sieci Tesco lub też wolą bony zakupowe do empik.com (brak Clubcard).

Liczba punktów za 10 min. ankietę to około 150 punktów a do realizacji nagrody potrzebujemy 2500pkt przy wyborze bonu empik 25 zł i 1500pkt przy przelewie punktów na Clubcard.

(Nasze konto po zalogowaniu)

Po zalogowaniu w serwisie musimy wypełnić "Wstępny kwestionariusz" czyli naszą tak zwaną ankietę profilową (otrzymamy 200pkt). Nawigacja po serwisie jest niezwykle prosta głównie sprawdzamy "Ankiety" (1) w celu sprawdzenia dostępności ankiet i "Konto" (2) by sprawdzić aktualny stan konta.

Zainteresowanym mogę przesłać zaproszenie (za zaproszenia nie dostajemy punktów) lub po prostu rejestrujcie się bezpośrednio w serwisie ;)





21 komentarzy:

  1. no to się rejestrujemy;) dzięki za info:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Testowanie czas zacząć :) Michał (testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie trzeba wypełnić ok 17 ankiet aby zarobić 25 zł. Ciekawe ile nam to zajmie czasu? W jakiej intensywności będą wysyłane ankiety? Powodzenia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie serwis beznadziejny. Jestem zarejestrowana od 29.10 i dostępna ankieta była aż 1! Czyli aby uzbierać 1 500 pkt potrzeba ok 1 roku. Zdecydowanie zbyt długi okres i zbyt małe korzyści

    OdpowiedzUsuń
  5. JA MIAŁEM OD LISTOPADA 1 ANKIETĘ I JUŻ ZREZYGNOWAŁEM I NIE POLECAM ,CHYBA DLA TYCH CO SĄ CIERPLIWI I BĘDĄ ZBIERAĆ Z ROK ALBO DŁUŻEJ.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli w ankiecie wszystko chwalisz to otrzymasz dużo punktów. Ja gdy pisałam negatywnie to mi przerwano ankietę i otrzymałam najniższą ilość punktów. Wniosek że oni poszukują ankieterów którzy tylko wszystko chwalą. Wielka ściema i kłam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czekam na dodanie bonów ClubCard przy (chyba) czerwcowym wyciągu powinny dotrzeć punkty. Jeżeli ich nie otrzymam dam znać :)
      PS. Komentarze są moderowane i trzeba poczekać aż zostaną opublikowane. Kiedyś przez tydzień wyłączyłem moderowanie i... zrobił sie tu śmietnik bo co niektórzy zaczęli spamować ;)

      Usuń
    2. I jak, dotarły bony??

      Usuń
    3. Tak umknęło mi że miałem dać znać... wszystko poszło na PAMPERSY :D

      Usuń
  7. Czy w tym panelu bez problemów można wymienić punkty na e-kupony do empik.com?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie próbowałem ale sie przymierzam do wymiany na empik :)

      Usuń
  8. Mam pytanie a transfer 1500 pkt, to 1500 punktów na karcie Clubcard??? Bo gdy tę samą ilość wymienię na bon Empik.com to otrzymam 25 zł!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę wymienić punktow w jtn. A mam ponad 1000 . Chce na paypal i dupka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tam jest przelew na kartę clubcard (tesco) lub wymiana na ebon do empik ;) paypala ni ma :)

      Usuń
  10. u mnie cisza brak punktów na clubcard z trasferu niby 7 kwietnia ani bonu piasłem w różne miejsca tak jak poprzedniczka i nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie przesłali 25 zł do allegro :) a resztę pkt na kartę clubcard :D

      Usuń
  11. Program jest zamknięty a punkty mieli dopisać karty ale to nie nastąpiło i punkty przepadły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dzisiaj otrzymałem wyciąg clubcard, otrzymałem te punkty :)

      Usuń
  12. Program zamknięty a punkty mi przepadły bo mieli dopisać do karty i nie zrobili tego
    Oszuści !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dzisiaj otrzymałem wyciąg clubcard, otrzymałem te punkty :)

      Usuń