poniedziałek, 5 grudnia 2016

HintWave

Zapraszam do wspólnego testu serwisu HintWave, sprawdzimy jego wypłacalność i częstotliwość ankiet.

http://hintwave.com/
(link do serwisu)

HintWave to serwis o zasięgu globalnym, współpracuje z firmami na całym świecie oraz posiada bazę klientów i użytkowników działających w 14 krajach świata. 

(strona główna)

Serwis gwarantuje bezpieczeństwo Naszych danych osobowych, które przetwarzane są z zachowaniem najwyższych standardów. Panel jest zgodny ze standardami ESOMAR, MRS, CASRO, MRA, ARF, MRIA, AMA oraz AMSRO. Nasze odpowiedzi, wraz z odpowiedziami innych uczestników badań, zostają poddane anonimowej analizie. 
(konto po zalogowaniu)
Po utworzeniu konta i zalogowaniu łatwo będzie się Nam odnaleźć bo widok niczym się nie różni (oprócz kolorystyki) od innych paneli z cint-a. Oczywistym jest że najlepiej od razu wypełniamy ankiety profilowe i czekamy na przychodzące badania. Wypłaty realizują na PayPal-a po uzbieraniu 40 zł.

26 komentarzy:

  1. ja u nich jestem ale jeszcze nie mam ankiet, rejestrowałem sie z 2 tyg temu

    OdpowiedzUsuń
  2. Założyłam konto na tym panelu w połowie października i nie ukończyłam ani jednej ankiety. Zaproszenia przychodzą średnio co dwa, trzy dni. Staram się wypełniać ankiety niemal od razu po dostaniu zaproszenia, ale zawsze odpadam, bo albo liczba respondentów została przekroczona, albo nie spełniam wymogów. Ja już zwątpiłam w jakikolwiek zarobek na tym panelu, ale może inni mają więcej szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko przychodza ankiety. ale 10 zł uzbierane

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie jest informajcja na tym portalu ile mamy punktów?

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj dostałam pierwszą wypłatę :D serwis 100% wypłacalny

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w tym panelu od 01 września 2017r. Do dzisiaj czyli 23 listopad 2017 roku otrzymałem 17 ankiet z czego mam "zaliczone" dwie. Do części nie zakwalifikowałem się od razu, kilka innych po długim wypełnianiu ostatecznie nie zostały mi zaliczone. Ciekawy jestem jakie doświadczenia z tym panelem obecnie mają inne osoby ? Może ktoś coś zechce napisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niewiele... nawet połowy do wypłaty nie mam :)

      Usuń
    2. Czy zdarzało ci się, celowo piszę w liczbie mnogiej, odrzucenie ankiety po długim czasie w takcie jej wypełniania.

      Usuń
    3. Tak i to było w tym tygodniu - przyznaję że zakląłem :D

      Usuń
  7. Bardzo niesolidny wydaje mi się ten panel (hintwave). Poza tym, że rzadko mogę robić jakąkolwiek ankietę ( zwykle odrzucony) to ostatnio zdarzyło mi się, że po jej wypełnieniu i zaliczeniu ostatecznie punkty nie znalazły się na moim koncie. Ciekawe co to za twory te inne panele z grupy Hintwave ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na innych z grupy Hint-a wpada więcej ankiet ale nie jestem zadowolony jeśli chodzi o zarobki :/

      Usuń
    2. Hintwave to najwięksi OSZUŚCI! Bardzo często nie dopisują pieniędzy, nawet, jeśli ankieta zostaje do końca wypełniona! Nie ma też z nimi zupełnie kontaktu!

      Usuń
  8. Hintwave- to OSZUŚCI!!! Często nie dopisują pieniędzy, nawet jeśli ankieta została ukończona i nie ma z nimi kontaktu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dokładnie to samo! I nie ma z nimi kontaktu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hintwave to OSZUŚCI !!! Nie dopisują tych groszy nawet, jeśli ankieta zostanie wypełniona! W dodatku nie ma z nimi kontaktu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie otrzymuję ankiet od roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie się od nich wypisałam. Mało ankiet, a kiedy udało się dwie wypełnić , nie dopisano mi za nie należności. Próba skontaktowania się z nimi (mail, Facebook) jest z góry skazane na niepowodzenie, bo po prostu olewają panelistów. Nie polecam, bo strata czasu i totalne złodziejstwo i oszustwo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć. Czy ktoś wypisywał się z tego panelu i uzyskał zgromadzone środki? W FAQ jest napisane, że istnieje taka możliwość, ale ciekawy jestem jak to wygląda w praktyce. Planuję zakończyć niezbyt piękną przygodę z Hintwave i zastanawiam się czy uda się wypłacić uczciwie zarobione 12zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś wypłacałem w ten sposób z jakiegoś panelu cinta kilkaa lat temu. najlepiej się zabezpiecz:
      1. Zrób screnny zarobków
      2. Screnn wypełnionych ankiet
      3. Gdy Hintvave nie wypłaca pisz do głównego supportu CInt-a

      Usuń
    2. Dzięki za rady. Póki co napisałem do nich maila w sprawie otrzymania formularza do wypłaty o którym wspominają w pomocy. Zobaczymy czy da się uzyskać jakieś informacje.

      Usuń
    3. Daj znać czy odpisali mi (w sprawie surveylikes, bo to z tej samej firmy) nie odpowiedzieli i ciągle czekam na informacje, dzisiaj poszedł mail do cint-a :)

      Usuń
    4. Udało mi się skontaktować z panelem na Facebooku. Okazuje się, że nie ma możliwości wypłaty środków poniżej poziomu wypłaty. Informacja na stronie na ten moment brzmi: "Jeśli zdecydujesz się na zakończenie współpracy, prześlemy Ci twoje wynagrodzenie, niezależnie od jego wysokości. Wszystko, co będziesz musiał w tym celu zrobić, to wypełnić wskazany formularz." Na pytanie czemu taka informacja widnieje na stroie odpisali: "Dziękujemy za zwrócenie uwagi. Faktycznie sformułowanie może wprowadzać błąd, ponieważ powinno być w nim dodane iż niezalezenie od wysokości ale powyżej minimalnego progu". To tyle w tym temacie :)

      Usuń
    5. Czyli... Warto uważać na serwisy tej "firmy" a ma ich z 5-6 (z tego co mi wiadomo) a podaj mi kontakt na FB do nich :)

      Usuń
    6. To ich strona na Fecebooku przez którą się kontaktowałem: https://www.facebook.com/Hintwave-492835780901966/?fref=ts Przy okazji zostawię jeszcze wiadomośc dla potomnych, że nie warto tracić czasu na takie panele :)

      Usuń