poniedziałek, 5 grudnia 2016

HintWave - TEST

Zapraszam do wspólnego testu serwisu HintWave, sprawdzimy jego wypłacalność i częstotliwość ankiet.

http://hintwave.com/
(link do serwisu)

HintWave to serwis o zasięgu globalnym, współpracuje z firmami na całym świecie oraz posiada bazę klientów i użytkowników działających w 14 krajach świata. 

(strona główna)

Serwis gwarantuje bezpieczeństwo Naszych danych osobowych, które przetwarzane są z zachowaniem najwyższych standardów. Panel jest zgodny ze standardami ESOMAR, MRS, CASRO, MRA, ARF, MRIA, AMA oraz AMSRO. Nasze odpowiedzi, wraz z odpowiedziami innych uczestników badań, zostają poddane anonimowej analizie. 
 
(konto po zalogowaniu)
 
Po utworzeniu konta i zalogowaniu łatwo będzie się Nam odnaleźć bo widok niczym się nie różni (oprócz kolorystyki) od innych paneli z cint-a. Oczywistym jest że najlepiej od razu wypełniamy ankiety profilowe i czekamy na przychodzące badania. Wypłaty realizują na PayPal-a po uzbieraniu 40 zł.

UWAGA!!!!
Serwis jest obecnie TESTOWANY, gdy otrzymam od nich pierwszą wypłatę usunę dopisek "TEST". Oczywiście jeżeli ktoś już otrzymał od nich wypłatę proszę o dowód wypłaty, będziemy wiedzieć czy warto dla Nich wypełniać ankiety :)

7 komentarzy:

  1. ja u nich jestem ale jeszcze nie mam ankiet, rejestrowałem sie z 2 tyg temu

    OdpowiedzUsuń
  2. Założyłam konto na tym panelu w połowie października i nie ukończyłam ani jednej ankiety. Zaproszenia przychodzą średnio co dwa, trzy dni. Staram się wypełniać ankiety niemal od razu po dostaniu zaproszenia, ale zawsze odpadam, bo albo liczba respondentów została przekroczona, albo nie spełniam wymogów. Ja już zwątpiłam w jakikolwiek zarobek na tym panelu, ale może inni mają więcej szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko przychodza ankiety. ale 10 zł uzbierane

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie jest informajcja na tym portalu ile mamy punktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij "Twój profil" --> "Odbierz nagrody" :)

      Usuń
  5. wczoraj dostałam pierwszą wypłatę :D serwis 100% wypłacalny

    OdpowiedzUsuń