środa, 30 sierpnia 2017

Ideas by IRCenter

Panel internetowy Ideas to grupa zarejestrowanych użytkowników Internetu, która wyraziła zgodę na regularny udział w badaniach dotyczących zachowań rynkowych. Wyniki tych badań są wykorzystywane wyłącznie w calach marketingowych i prezentowane w formie zbiorczych danych statystycznych. Dane osobowe i demograficzne uczestników panelu są przechowywane na zabezpieczonym serwerze i nigdy nie są udostępniane osobom trzecim bez zgody Uczestnika.

https://ideas.ircenter.com/
(link do serwisu)

W badaniach może brać udział każdy kto ukończył 16 lat, posiada własny adres mailowy i będzie samodzielnie wypełniał ankiety.
(strona główna serwisu)

Po utworzeniu konta wypełniamy wszystkie ankiety profilowe.

Serwis jest identyczny jak te z Cint-a ale... mają mniejsze minimum do wypłaty, które wynosi 20 zł na konto PayPal. Póki co u mnie częstotliwość ankiet wynosi 1-2 miesięcznie.




8 komentarzy:

  1. bardzo mało ankiet i kolejny panel ze stajni CINT

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie od poczatku 2017r.dwie ankiety i 3,60 zł zarobione-do wypłaty potrwa zbieranie kilka lat rezygnuje z tego panelu pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
  3. Panel do niczego. Od pół roku zarobione 5 zł. Nie polecam, szkoda zachodu. Jest pare paneli, których nie masz tu uwzględnionych jeszcze, ale też nic szczególnego :) Kolejne shity z CINT'a...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałem mało ankiet i się dawno temu wypisałem.

    OdpowiedzUsuń
  5. dwa razy mialam wyplacone na konto wiec jest w stu procentach wyplacalny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ciągle przeżuca na stronę niedocelową... Wypełniam za darmo.... Bez sensu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypłatę otrzymałem, ale zbieranie trwało bardzo długo...
    Michał(www.testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń