piątek, 10 lipca 2015

ReaktorOpinii.pl - płaci!!!

ReaktorOpinii to panel badawczy utworzony przez Instytut Badań Pollster, służący do zbieraniu opinii konsumentów na temat produktów i usług.

http://reaktoropinii.pl/ref/wreab
 (link do serwisu)


Rejestracja w serwisie jest całkowicie darmowa, jednocześnie zgłaszając swoje uczestnictwo przystępujemy do przygotowanego przez serwis programu lojalnościowego. Program lojalnościowy polega na wypełnianiu ankiet internetowych, do których zaproszenia otrzymujemy mailowo.  Za każdą ankietę otrzymujemy punkty (w przypadku odrzucenia dostajemy 2pkt) które wymienimy na gotówkę.

(stan konta)

Świetną sprawą jest możliwość zapraszania znajomych (10pkt za osobę), wiadomo że za samą rejestrację poleconego nic nie dostaniemy, musi on/ona wypełnić przynajmniej jedno badanie.

(1. Kliknij "Zaproś znajomego!" 2. Twój link do zapraszania znajomych)

Jak już pisałem za każdą ankietę dostajemy punkty, ich liczba zależy od stopnia skomplikowania ankiety oraz czasu jaki musimy poświęcić na jej wypełnienie. Wartość 1pkt = 10groszy. Wypłatę możemy zlecić po uzyskaniu 500pkt (wtedy na koncie pojawi się formularz wypłaty).

(dowód wypłaty)

11 komentarzy:

  1. długo czekałes na wyplate?
    mi za 4 dni minie miesiac.... graja na czas :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy wam to działa ta strona, ja mam od wielu miesięcy ani jednej ankiety, tylko tyle co 5 ptk za rejestrację

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo bardzo długo zbiera sie do wypłaty ja jestem zarejestrowany od wrzesnia 2016 roku i jeszcze troche mi brakuje do wypłaty a jak sa ankiety często sie nie kwalifikuje ale przynajmniej dają 2 punkty -pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba wypełniać od nich ankiety bardzo starannie i wolno choc i nawet takie wypełnianie nie gwarantuje że zaliczą ankiete a otrzyma sie za to taką informacje na emaila
    ,,Drogi Panelisto,
    Niestety po weryfikacji wypełnionego przez Ciebie badania na temat produktów spożywczych stwierdziliśmy, że zostało ono uzupełnione w sposób niezgodny z Regulaminem.

    Przypominamy jednocześnie, że warunkiem otrzymania punktów jest udzielanie odpowiedzi zgodnie z prawdą, w sposób staranny. W Twoim przypadku jednak nie dostaliśmy rzetelnych odpowiedzi. Wasze zdanie jest dla nas niezwykle cenne, dlatego bardzo ważnym jest, by badania odzwierciedlały prawdziwe opinie.

    W przypadku dalszego zanotowania niestarannych odpowiedzi na Twoim koncie, mogą zostać odebrane Ci punkty za wybrane badania, a nawet możemy być zmuszeni usunąć Twoje konto z Panelu.

    Pozdrawiam,

    ReaktorOpinii.pl"

    OdpowiedzUsuń
  5. otrzymałem kwote na konto bankowe-zbierane 2 lata

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę długo się zbiera punkty - średnio około roku, żeby wypłacić 50 zł

    OdpowiedzUsuń
  7. są złodzieje uzbierałam 50 zł i tu nagle buch piszą usuwamy ci konto bo coś tam coś źle wypełniłaś nie polecam ty oszustów i złodziej

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi w grudniu tesz po tygodniu cos dopatrzyli tez zagrozili ze jak sie bedzie to powtarzalo to usuna konto ,po tym zdarzeniu pare razy robilem i nic sie nie dzieja na razie,bylo to po raz pierwsze zdarzenie ze cos zle dopatrzyli,na innych panelach nigdy nic nie mialem bo wszedzie tak samo uzupelniam,moze to strachy na lachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi raz konto też usunęli-musiałem założyc sobei z innego emaila...takze taka to rzeczywistośc

      Usuń
  9. panel od 2021 trochę się polepszył i jest więcej ankiet i szybciej się zbiera raz pogrozili że jak następnym razem będę żle robił to mi konto usuną ale od tamtej pory jest już dobrze bo im bardziej na klientach zależy ,narazie ten panel polecam i wypłaty szybko wypłacają.

    OdpowiedzUsuń