czwartek, 15 stycznia 2015

Hiving - nowiutki serwis



Hiving 
https://www.joinhiving.com/pl_PL/BCRN4Q9ZX8

            Świeżutka stronka, która pozwala swoim członkom zarabiać pieniądze dzięki internetowym badaniom opinii konsumentów. Jest to francuska spółka założona w 2009 roku, specjalizująca się w badaniach rynku i opinii konsumentów. Główną siedzibą spółki jest Paryż, ale są już obecni w 20 innych krajach na całym świecie.
Łatwa i szybka rejestracja w panelu:

            Po rejestracji nie zapomnijcie wypełnić DANYCH OSOBOWYCH. Punkty przeliczamy według schematu:
  • 4 000 Punktów Hiving = 4 PLN
  • 8 000 Punktów Hiving = 8 PLN
  • 12 000 Punktów Hiving = 12 PLN
Sporo im brakuje do innych paneli, może dlatego że dopiero się rozkręcają. Plusem jest to że uzbierane punkty nigdy nie tracą ważności i mają bardzo ciekawy program poleconych bo za każdą ankietę wypełnioną przez naszego poleconego dostajemy dodatkową liczbę punktów.

15 komentarzy:

  1. Mam problem z tą stroną bo od pół roku nie dostałem żadnej ankiety i uzbierane tylko 990pkt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałem 2 w tym roku ale... jak to bywa najczęściej w tym serwisie nie spełniałem warunków...

      Usuń
  2. ja jestem dwa lata i ledwo połowe uzbierałem punktów do wypłaty i zazwyczaj jak nawet przychodzi duzo ankiet to nie spełniam kryteriów-dla mnie totalna porażka ten panel dociagne do wypłaty(moze kolejne dwa lata to w sumie 4 lata bedzie)i rezygnuje z tego panelu pozdro Marek

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie dobiłęm do wypłaty 4000punktów i zamieniłem na gotówke na PayPalu jaka kwota?tego iei wiem na razie zleciłem wypłate i jak tylko ja otrzymam napisze ile otrzymałem i.....KASUJĘ MOJE KONTO na tym panelu dlaczego?odpowiedż jest prosta ponieważ na te wypłatę zbierałem dokładnie 2 lata i 10 miesięcy-zapisałem sie do panelu hiving 6 stycznia 2015 roku a dzis mamy 7 listopad 2017 roku tak długo zbierałem do wypłaty.Jak to wygladało z ankietami?na 58 ankiet jakie otzrymałęm w tym czasie zakwalifikowałem sie i wypełniłem do konca 8 ankiet do reszty sie nie zakwalifikowałem.Za nie zakwalifikowane ankiety przyznaja 30 punktów ale i takbardzo długo zbiera sie do minimalnej wypłaty.W wakacje mieli na stronie jakis problem bo ciagle przysyłali ankiety na emaila nawet kilka dziennie a jak sie klikało w link ankiety to wyskakiwał komunikat,,problem z serwerem".Udało mi sie an stronie hiving wypełnic pare micro-tasków dokłądnie pięc za łączna ilosc punktów 233 ale ogólnie an micro-taskach tzreba sie znac i miec doswiadczenie i znajomosc jezyka angielskiego dobrą.Panel Hiving był dla mnie utrapieniem i ciesze sie że dobiłem do wypłaty i ja osobiscie NIE POLECAM tego panelu i z przyjemnoscia sie z nim żegnam-pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również po uzbieraniu na wypłatę rezygnuję z nich...

      Usuń
  4. U mnie tez tak samo.Zarejestrowałam się w listopadzie 2015 i w listopadzie 2017 wymieniałam pkt na paypal,ale do dziś nie mam wypłaty.Dość długo.Czy ktoś z Was też tak długo czekał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ta strona jest niewarta uwagi, admin/ka Cię ignoruje ma wszystko gdzieś... Jedyne wyjście to groźby że zrobisz im antyreklamę w sieci.

      Usuń
  5. ja zleciłęm wypłate 4000punktów=4 zł na paypala 7 listopada 2017r do dzisiaj brak wypłaty ,kontakt z administratorką brak,na najnizsza wypłate zbierałem 2 lata i 10 miesiecy-0DRADZAM TEN PANEL!!!pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele komentarzy jest na fb tego panelu -pisza użytkownicy ze czekają miesiacami an wypłate , jeden użytkownik otrzymał wynagrodzenie po interwencji w siedzibie tego panelu we Francji-ja tez napisałem ale nie odczytana wiadomosć, reszta czeka na wtpłate tych smiesznych pieniązków .Dla mnie to SCAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witajcie ważna informacja od Marco a więc dzisiaj to jest 3 kwietnia 2018r otrzymałem na paypal kwote 16 zł od panelu Hiving a wypłate zleciłem 7 listopada 2017roku czyli mineły prawie 5 miesięcy.Nie wiem jaki przelicznik mają bo zleciłem wypłate po uzbieraniu 4000punktów co w regulaminie oznacza 4 zł.Nadmienie ze do wypłaty zbierałem przez okres 2 lat i 10 miesiecy ale najciekawsze jest to ze dali mi bonus w postaci 1000punktów-chyba dociera do nich ze ich panel zaczyna już tonać.Chcę nadmienic ze by uzyskac te wypłate znalazłem na internecie informacje jak siejej domagac i najpierw napisałem e swjego konta Hiving pytanie kiedy otzrymam zapłate z awypełnione ankiety, potem napisałem na FB Hiving Polska i Francja a potem jeszcze napisałem na stronie głownej Hiving Francja bo znalazłem na FBHiving Francja podst w którym osoba podała link do strony Hiving głownej siedziby i tam mozna było w jezyku angielskim opisac cała sytuacje z prosbą o zapłate za wypełnione ankiety i dopiero to zaskutkowało wypłatą.Niestety na moje emaile i zapytania brak jakiejkolwiek odpowiedzi.Z wielką przyjemnoscia usuwam konto z tego Panel nawet mimo bonusa bo ankiet juz nie wypełniam u nich bo neistety na wypłate bardzo długo tzreba zbierac ponad 2 lata i czeka sie na nią miesiącami jak w moim przypadku 5 miesiecy na 16 zł.Pozdrawiam Marco

    OdpowiedzUsuń
  8. porposiłem o usuniecie konta 3 kwietnia 2018r a nadal mi przysyłaja ankiety dzisiaj bede pisał na ich stronie głownej francuskiej jest zakłądka kontakt i poprosze o usuniecie konta z uwagi na brak odpowiedzi od polskiej administratorki -zobacze czy mi odpisza czy usuna konto.Bo pieniażki otrzymałem do nich dopiero jak skontaktowałem sie z nimi własnie na ich stronie głównej francuskiej ale to opisałem w postach powyzej-pozdrawiam Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po napisaniu do nich na stronie francuskiej prosby o usunięcie w hiving polska mojego konta i danych a było to 9.10.2018r. do dzisiaj tj,05.11.2018r. nie otrzymałem zadnej ankiety od nich(nie pamiętam czy otrzymałem potwierdzenie wysłania do nich mojej prośby)-z doświadczenia wiem że oni nie przysyłają na emaila zadnych wyjaśnien ze swojej strony pozdro Marco

      Usuń
  9. nie wypłacają kasy, zalegają od zeszłego roku. 2 x transakcję na 16 zł zrobili, i brakuje mi 2 zł. Cały czas do nich należy pisać i pisać, dopiero wtedy bez przeprosin przyślą 16 zł

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie odradzam. Ankiety bardzo nisko płatne, rzadko przychodzą, a o wypłatę środków należy się dopominać mailowo, gdyż inaczej się jej nie doczeka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak,to wszystko się zgadza co piszecie. Kontakt z nimi skandaliczny, nie odpowiadają na pytania . Jest jednak jeszcze jeden problem,o którym nikt nie napisał, być może nie został zauważony. Prawie za każdym razem po wypełnionej ankiecie nie otrzymuję należnych punktów. Np.ankieta jest za 380 punktów a na koncie mam 360. Dopiero gdy napiszę do nich wyrównują, choć też nie zawsze. A więc wykorzystują nas i oszukują. Jeszcze nigdy nie odpowiedzieli mi na pytania, jedynie uzupełniają brakujące punkty. Jest to uciążliwe, gdyż za każdym razie po wypełnionej ankiecie sprawdzam czy mam wszystkie za nie punkty,i nagminnie są braki. Skandal żeby tak traktować ludzi. Po rozliczeniu z nimi zamierzam usunąć konto. Są inne oanele, z którymi nie ma takich problemów, a i szybciej większa zapłatę można uzyskać. Tu, szkoda mojego czasu.

    OdpowiedzUsuń