czwartek, 15 stycznia 2015

Hiving - nowiutki serwis



Hiving 
https://www.joinhiving.com/pl_PL/BCRN4Q9ZX8

            Świeżutka stronka, która pozwala swoim członkom zarabiać pieniądze dzięki internetowym badaniom opinii konsumentów. Jest to francuska spółka założona w 2009 roku, specjalizująca się w badaniach rynku i opinii konsumentów. Główną siedzibą spółki jest Paryż, ale są już obecni w 20 innych krajach na całym świecie.
Łatwa i szybka rejestracja w panelu:

            Po rejestracji nie zapomnijcie wypełnić DANYCH OSOBOWYCH. Punkty przeliczamy według schematu:
  • 4 000 Punktów Hiving = 4 PLN
  • 8 000 Punktów Hiving = 8 PLN
  • 12 000 Punktów Hiving = 12 PLN
Sporo im brakuje do innych paneli, może dlatego że dopiero się rozkręcają. Plusem jest to że uzbierane punkty nigdy nie tracą ważności i mają bardzo ciekawy program poleconych bo za każdą ankietę wypełnioną przez naszego poleconego dostajemy dodatkową liczbę punktów.

5 komentarzy:

  1. Mam problem z tą stroną bo od pół roku nie dostałem żadnej ankiety i uzbierane tylko 990pkt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałem 2 w tym roku ale... jak to bywa najczęściej w tym serwisie nie spełniałem warunków...

      Usuń
  2. ja jestem dwa lata i ledwo połowe uzbierałem punktów do wypłaty i zazwyczaj jak nawet przychodzi duzo ankiet to nie spełniam kryteriów-dla mnie totalna porażka ten panel dociagne do wypłaty(moze kolejne dwa lata to w sumie 4 lata bedzie)i rezygnuje z tego panelu pozdro Marek

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie dobiłęm do wypłaty 4000punktów i zamieniłem na gotówke na PayPalu jaka kwota?tego iei wiem na razie zleciłem wypłate i jak tylko ja otrzymam napisze ile otrzymałem i.....KASUJĘ MOJE KONTO na tym panelu dlaczego?odpowiedż jest prosta ponieważ na te wypłatę zbierałem dokładnie 2 lata i 10 miesięcy-zapisałem sie do panelu hiving 6 stycznia 2015 roku a dzis mamy 7 listopad 2017 roku tak długo zbierałem do wypłaty.Jak to wygladało z ankietami?na 58 ankiet jakie otzrymałęm w tym czasie zakwalifikowałem sie i wypełniłem do konca 8 ankiet do reszty sie nie zakwalifikowałem.Za nie zakwalifikowane ankiety przyznaja 30 punktów ale i takbardzo długo zbiera sie do minimalnej wypłaty.W wakacje mieli na stronie jakis problem bo ciagle przysyłali ankiety na emaila nawet kilka dziennie a jak sie klikało w link ankiety to wyskakiwał komunikat,,problem z serwerem".Udało mi sie an stronie hiving wypełnic pare micro-tasków dokłądnie pięc za łączna ilosc punktów 233 ale ogólnie an micro-taskach tzreba sie znac i miec doswiadczenie i znajomosc jezyka angielskiego dobrą.Panel Hiving był dla mnie utrapieniem i ciesze sie że dobiłem do wypłaty i ja osobiscie NIE POLECAM tego panelu i z przyjemnoscia sie z nim żegnam-pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również po uzbieraniu na wypłatę rezygnuję z nich...

      Usuń