wtorek, 3 lutego 2015

swpanel.pl - students points i social points

http://swpanel.pl/rejestracja?ref=4234

swpanel.pl to społecznościowy portal badawczy w którym możemy:
  • Wypełniać ankiety i zdobywać punkty,
  • Wymieniać punkty na nagrodę lub gotówkę,
  • Projektować własne badania,
  • Tworzyć społeczność internetowych badaczy.

(wpisujemy adres e-mail i wybieramy zapisz się)

Po udanej rejestracji logujemy się do serwisu, bardzo przejrzysty widok i łatwa nawigacja ułatwią Nam użytkowanie. Po lewej stronie znajdują się odnośniki w "Mój panel" (1) możemy tu sprawdzić własne projekty ankiet, wymienić punkty na nagrody, pobrać swój własny link referencyjny. Po zalogowaniu do serwisu od razu pojawiają się nam aktualne projekty (ankiety) do wypełnienia.





Klikając w "Bazę ankiet"(2) wejdziemy na obszerną listę  badań społecznościowych, należy wiedzieć że w serwisie zdobywamy dwa rodzaje punktów StudentsPoints oraz SocialPoints.




StudentsPoints zdobędziemy za:
  • wypełnianie ankiet otrzymanych na adres e-mail (sprawdzać folder SPAM),
  • wypełnianie ankiet z bazy serwisu (trzeba często wię logować)
  • zapraszanie znajomych, którzy mają powyżej 40 lat,
  • tworzenie i wypełnianie ankiet społecznościowych,
StudentsPoints wymienimy na gotówkę, koszulki, E-booki w Legimi.pl, wsparcie charytatywne, dostęp do 3S Basic (tworzenie ankiet), 1pkt = 50gr.

SocialPoints zdobędziemy za:
  • wypełnianie i tworzenie ankiet społecznościowych,
  • ciekawe ankiety są nagradzane przez użytkowników i SW, plus punkty za maksymalne wypełnienie utworzonej przez Ciebie ankiety,
  • zapraszanie znajomych w każdym wieku,
  • codzienne logowanie,
  • dzielenie się ankietami z innymi (facebook itp)

SocialPoints wymienimy na jedną z 20 nagród w miesięcznym rankingu społecznościowym (nagrody warte 1000zł), specjalne nagrody SW,

Moje wypłaty 2014-26-11, więc płacą :)

30 komentarzy:

  1. Świetny panel, tylko trzeba wchodzić na niego często ( w ok. g. 13) i wypełniać ankiety

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z lepszych paneli > w ciagu roku wyplacilem 5 x 50zl
    Tylko ze trzeba wchodzic bezposrednio na strone panelu > praktycznie nie wysylaja mailem powiedomien o nowych ankietach

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 miesiące i zarobione 50zł

    OdpowiedzUsuń
  4. Od stycznia 2016 r. zarobiłem na swpanel 500zł!
    Ankiety płatne sa dość często ale trzeba zaglądać codziennie na portal, bo nie przysyłają powiadomień na emaila:-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam prawie tyle samo ale w 2 lata..

      Usuń
  5. 14 miesiecy i udalo mi sie dobic do 50 zl. usuwam to gowno, tu chyba da rade wykrecic przez polecenia - a to mnei nie interesuje

    OdpowiedzUsuń
  6. czy te punkty social da sie wymienic na student? zeby dostac wyplate?

    OdpowiedzUsuń
  7. TO PO CO SA TE SOCJAL PUNKTY JAK ZA NIE NIC SIE NIE DOSTAJE?

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie i to jest głupie że nie można by za ileś socjal punktów wymienić na student punkty .

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć. Jestem nowy, dopiero założyłem konto i mam pytanie: czy Student punkty są ważniejsze od Socjal punkty i ile trzeba ich zgromadzić żeby przelali pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja social punktów nie zbieram, tylko students pointsy :)

      Usuń
  10. TRZEBA MIEĆ 100 STUDENTPOINTÓW ABY PRZELAĆ 50 ZŁOTY NA KONTO A SOCIAL POINTY ZBIERA SIE NA KOSZULKI A PIERWSZA TRÓJKA DOSTAJE PIENIDZE, DWA RAZY BYŁEM W TRÓJCE I MAM Z CZTERY KOSZULKI.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeden z lepszych paneli, przy czym trzeba codziennie logować się na stronę i sprawdzać czy są ankiety, gdyż właściwie nie wysyłają zaproszeń. Można uzbierać nawet kilkaset złotych w ciągu roku. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko zbieranie na wyplate troche zajmuje,srednia platnosc ankiet 0,5-1,5 zl... czyli trzeba wypelnic ok 50 ankiet do wyplaty...

    OdpowiedzUsuń
  13. zainstalowalem wtyczke do sw panel i jakos dziwnie ankiety mi wyhamoawly 1 max 2 tygodniowo, tez tak macie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie korzystam z wtyczek, bywało że przeglądarka mi muliła...

      Usuń
  14. ale gratisowo punkty dodaja za wtyczke..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten panel jest w szarej liscie ale ja bym jego tutaj nie wrzucal tylko bym tu przezucil Demando i Klub Widza,ale to tylko moje skojarzenia..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednim roku bardzo się tam popsuło z ankietami na kilku forach pisali nieprzychylnie o tym serwisie - u mnie brak wypłat i ankiet (nawet po zalogowaniu)

      Usuń
  16. Ja codziennie sie loguje i odswiezam i mam ankiety,po za tym jest od kilku lat wiecej ludzi i szybciej sa zakonczone.

    OdpowiedzUsuń
  17. również polecam :) tylko trzeba bardzo często tam zaglądać i polecam sprawdzać "moje konto" - "aktualne projekty" - tutaj są cześciej ankiety niż na stronie głównej w "bazie ankiet"

    OdpowiedzUsuń
  18. 450 zł razem wypłaciłem ale ankiet mało, 50 zł zbiera się 1 rok.

    OdpowiedzUsuń
  19. zamienili teraz punkty za wtyczke z 10 CaschPoints na 100 SocialPoints i uzbierac teraz do wyplaty to bedzie dramat....ladnych kilka miesiecy to zajmie... jak i nie roku...

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja się z nimi pożegnałem gdy zażyczyli sobie skan dowodu osobistego...

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jestem w nim długo bardzo często jest ankiet ale po zalogowaniu na panel i odświeżanie stron a skanowanie dowodu było im potrzebne do badań z kamerą bo kto inny był z kamerą a kto inny robił ankiety i chcieli wiedzieć czy to jest ta sama osoba co ma profil i się zgodziłem na skan bo inaczej nie brał bym udziału w lepszych badaniach z kamerą gdzie są warte do 200 złotych do dwóch godzin badanie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Panel jak najbardziej ok sa wyplacalni w ciagu paru dni na paypal jest wyplata ale zbieranie 100pkt w 3-4 miesiace to zdecydowanie za dlugo

    OdpowiedzUsuń
  23. Płacą w 2023 bardzo szybko zleciłem rano a wieczorem pieniądze były na koncie a na 50 złotych zbieram 2-3 miesiące ale codziennie patrzę i loguję się na stronie.

    OdpowiedzUsuń