wtorek, 13 stycznia 2015

Pierwszy serwis CenneOpinie - PL

Gdy już stworzymy adres e-mail i założymy konto PayPal wreszcie możemy zarejestrować się w pierwszym serwisie:



Cenne Opinie
http://www.cenneopinie.pl/


http://www.cenneopinie.pl/

            Cenne Opinie to serwis, który wynagradza swych uczestników za udział w płatnych ankietach internetowych. Po założeniu konta należy wypełnić „Dane osobowe”, dzięki temu zwiększając Nasze szanse na otrzymanie zaproszenia do wzięcia udziału w płatnych badaniach.
http://www.cenneopinie.pl/

            Serwis wysyła bardzo dużo zaproszeń do ankiet o różnej tematyce: napoje, żywność, dobra konsumpcyjne, motoryzacja, badania społecznościowe, technologia motoryzacja itp.


            Wynagrodzeniem jakie otrzymamy za naszą pracę będą bony Premium Accor Service o wartości 50 zł (przyjmują je w każdym markecie, drogerii). Osobiście zdobyłem już 3 bony.

            Podsumowanie: Warto się zarejestrować, bardzo dużo ankiet, przy zdobyciu wprawy w wypełnianiu ankiet można w ciągu roku zdobyć 3-4 bony.

22 komentarze:

  1. zamiast bonów wolałbym gotówkę. Da się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie... Obecnie mamy tylko do wyboru:
      kod podarunkowy 50 zł do Zalando, karta podarunkowa 50 zł do Tesco i kod 40zł do pizzaportal.pl Przydałby się ten PayPal... :)

      Usuń
    2. kiedys byl kurcze:/ ehh :)

      Usuń
  2. Polecam cenneopinie, co prawda nie szaleją z ankietami do wypełnienia ale jak już coś się zarobi (np. 50zł na kartę TESCO), to szybko przysyłają pocztą nagrodę:-) Zazwyczaj do 3 tygodni(na innych portalach trwa to nawet 8 tygodni)! Jestem na tym portalu gdzieś od marca 2016 r. i na tę chwilę otrzymałem 3 karty do TESCO po 50zł a obecnie będę zamawiał kolejną kartę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czerwca żadnej ankiety ! w zeszłym roku zamówiłem 5 bonów do tesco w tym do czerwca zdążyłem 2 i wszystko się zacieło ! też tak macie ? czy tylko u mnie taka posucha ? dodam że konto nie jest zablokowane ,mogę się logować i w dalszym ciągu leżą na nim 15 zł

    OdpowiedzUsuń
  4. Panel jest w porządku. Przy czym najlepiej zachować jedno zaproszenie mailowe i codziennie w nie klikać. Często wtedy wyskakują ankiety i można w 2-3 miesiące uzbierać na bon 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak kontaktu z panelem,można dodać do scamu.
    popatrzcie sami na opinie https://pl.trustpilot.com/review/www.cenneopinie.pl?stars=1&utm_medium=trustbox&utm_source=MicroButton


    Wymieniłem wszystko na kody do zalando, czekałem 15 minut bo kody zalando,wysyła automat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć ,,meczyłem" wiele lat supporta by dodał wiecej nagród i uwaga pojawiły sie nowe karty podarunkowe do:allegro, decatlon, empik,flystaygift,hotelgift,mango,media markt egift card,tk maxx,toursgift,uber vouchery,zalando. Pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba czytają nasze komentarze bo wiele jest opinii że brak kontaktu z supportem hmm ostatnio napisałem do nich i odpowiedź dostałem tego samego dnia mimo urlopów :)Pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
  8. Wprowadzili weryfikacje dowodem osobistym,kto ma konto to się już nie zaloguje,a jak nie chce ktoś podawać im skanu dowodu to stracił wszystkie pieniądze co tam miał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj się logowałem i nic nie chcieli jeśli chodzi o dowód

      Usuń
    2. https://pl.trustpilot.com/review/www.cenneopinie.pl?sort=recency To sobie zobacz na Trustpilot . Ja nie zweryfikowałem chciałem zaczekać czy może to wyłączą jak zobaczą opinie,a teraz chce się tam zalogować to nie działa logowanie po kliknięciu zaloguj..

      Usuń
    3. To jest screen,jak to wygląda https://zapodaj.net/images/086cc013ea1c1.png
      W opisie jest coś takiego..
      Muszą Państwo przedstawić swoje zdjęcie i ważny dokument tożsamości wydany przez kraj, w którym znajduje się panel ankietowy

      w którym znajduje się panel... Tak to napisali dziwnie że wygląda jak by trzeba było mieć dokument Angielski,bo właśnie cenne opinie są z Anglii.

      Usuń
    4. No to ładnie pojechali... stracą wielu użytkowników...

      Usuń
    5. Jakieś 54 zł stracone,bo resztę wymieniłem.. Ja się np boję zrobić zdjęcie dowodu i im wysłać,jeszcze jakiejś obcej firmie,ich partnerowi ..

      Usuń
    6. Ja tez loguje sie bez zadnego skanu dowodu i majac duzo zebranych srodków wymieniam na karte empik bez skanu dowodu jedynie weryfikacja odbioru nagrody poprzez telefon kodem pozdro Marco

      Usuń
    7. Anonimowy21 grudnia 2023 06:05
      Pewnie jesteś zbyt krótko w panelu,lub mało wypłaciłeś. Kto wypłacił kilkaset zł w kodach do sklepów,to to dostaje, ja mam zaraz po wpisaniu loginu i hasła, na TrustPilot zobacz wpisy o cenne opinie,ustaw od najnowsze.

      Usuń
  9. I jak tam? chcieli już weryfikacje?> na chwile wyskoczyło mi okno z obecnym stanem punktów i jest tam 62,50 stracone.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolega powyżej się pomylił. Do logowania nie jest potrzebny żaden dowód, ale już do wypłaty wynagrodzenia trzeba zeskanować obie strony dowodu z widocznymi wszystkimi danymi. Dziękuję bardzo, nie sprzedam się dla psiego grosza, żałuję tylko, że tyle czasu straciłam na zbieranie tych 50 zł i jak już się witałam z gąską, to takie coś...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolega powyżej się pomylił. Można się zalogować normalnie, ale już wypłacić środków nie. Trzeba skanować obie strony dowodu osobistego z widocznymi wszystkimi danymi. Dziękuję ja bardzo za takie wyłudzanie danych, a te 50 zł niech sobie wsadzą w d... Żal mi tylko tego straconego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie pomyliłem. U mnie to tak wygląda że po wpisaniu maila i hasła i kliknięciu zaloguj,wyskakuje to co na screenie niżej.
      https://zapodaj.net/images/4200693425ec7.png

      Może dlatego że mam tam konto już bardzo długo i wymienione na kody kilkaset zł. Myślę że z 900 będzie

      Usuń