sobota, 6 lutego 2016

PollBuzzer

Dzisiaj przedstawię Wam serwis, który wypłacił mi spory czas temu na PayPal. Serwisem tym jest PollBuzzer, należący do rodzinki Cint-a. Wymogiem przynależności do tego serwisu jest posiadanie zweryfikowanego adresu PayPal (dodane konto bankowe i jego potwierdzenie).

http://pollbuzzer.com/?r=M0JFV05Oc0Z2VWZVSWNrTHB3MzRsUT090
(link rejestracyjny)

Rejestracji dokonujemy poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie głównej (1).


I teraz najważniejsza informacja, po utworzeniu konta nie logujmy się poprzez przedstawiony przez stronę PollBuzzer tylko przez link przedstawiony niżej (najlepiej dodać go sobie do zakładek):



Dodatkowo zamieszczam dowód wypłaty:


20 komentarzy:

  1. czy ankiety są po polsku i jak długo sie zbiera na pierwsza wypłate?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wszystkie ankiety są po polsku, a na wypłatę zbiera się około 2-3 miesięcy

      Usuń
  2. coś nie mogę konta założyć, trzeba mieć paypala zweryfikowanego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzeba mieć zweryfikowany adres PayPal, warto to zrobić :)

      Usuń
    2. wystarczy powiązać z kartą kredytową/debetową czy także z bankiem ?

      Usuń
    3. Tak powiąż kartę kredytową/debetową i powiąż bank - wtedy będziesz bez problemu przelewał zarobioną kasę na konto bankowe :)

      Usuń
  3. Czy tam można podawać polskie dane? jestem tam zarejestrowany od kilku tygodni i nie dostałam żadnych ankiet, nawet zadnego potwierdzenia na maila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak podaj polskie dane, ale pamiętaj że trzeba mieć zweryfikowane konto PAYPAL. Zaloguj się przez: https://panel.cint.com/cf362575-3406-465b-92a0-2e9fb0054e52/sessions/new i sprawdź czy masz aktywne konto. Ja od nich dostaję 3-4 ankiety w tygodniu, przed chwilą wypełniłem kolejną.

      Usuń
    2. konto paypal mam zweryfikowane, nie mogę się zalogować pod podanym przez Ciebie linkiem, jednak loguję się na stronie angielskiej, tej na której zarejestrowałem się

      Usuń
    3. To dziwne... Ja mogę logować się tu i tu. A spróbuj się zalogować poprzez link podany w zaproszeniu do ankiety (gdzieś na dole maila)

      Usuń
  4. też mam ten problem a dziś dopiero rejestracje zrobiłam. na linku do pl wyskakuje błędny login albo hasło a na ang jest wszystko ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety przy próbie rejestracji dostaję komunikat: "Połączenie nie jest prywatne
    Hakerzy mogą próbować wykraść Twoje dane z pollbuzzer.com (np. hasła, wiadomości lub informacje o karcie kredytowej)." Czy ktoś jeszcze tak ma?

    OdpowiedzUsuń
  6. tak od 19 stycznia jest informacja, ze straciła strona certyfikat, ja też się nie zarejestruje

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam rozwiązanie dla osób, które po rejestracji na Pollbuzzer mogą się logować jedynie przez stronę angielską. Otóż po rejestracji trzeba przejść na polską stronę do logowania oraz kliknąć "Zmień hasło" i podać swojego maila, którego użyliście do rejestracji. Na maila przyjdzie wtedy nowe hasło, którym należy się zalogować przez polską stronę. Następnie w profilu należy zmienić hasło na swoje i już - od tej pory logowanie z polskiej strony przebiega bezproblemowo. Tylko na polskiej stronie możecie uzupełnić swój profil, sprawdzić stan konta itp., wg tego co widzę na stronie angielskiej nie dodają mi się punkty mimo wypełnienia kilku ankiet.
    Jeśli chodzi o certyfikat - ja też dostaję komunikat "Połączenie nie jest prywatne", ale dzieje się tak tylko na angielskiej stronie, na polskiej nie ma już tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiepskie wieści. PollBuzzer nie przesłał mi nagrody w postaci GCodes 30 zł, zamówiłam 14.05.2019 i do dziś cisza. A nie mam pojęcia jak się z nimi skontaktować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę napisać do głównego supportu cint-a, ja tak robiłem za każdym razem gdy spóźniali się z wypłatą https://cint.zendesk.com/hc/en-us/requests/new piszemy po angielsku ;)

      Usuń
  9. Co się dzieje z pollbuzzerem? Ostatnio nie dostaję w ogóle ankiet od nich i strona logowania nie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, zainstaluj sobie na smartfonie apkę OpinionAPP :) tam są wszystkie serwisy z cinta ;)

      Usuń
    2. Dzięki, nie lubię wypełniać ankiet na telefonie :) Udało mi się znaleźć stronę logowania i poprawnie zalogować. Okazało się, że przepadły mi wszystkie punkty, jakie miałem zebrane od 2019 r. Napisałem do supportu, ale na razie cisza.

      Usuń