wtorek, 30 sierpnia 2016

Super Ankiety

Zapraszam do wspólnego testowania serwisu superankiety.pl, informowania o częstotliwości otrzymywanych ankiet oraz zleconych wypłatach. Oto podstawowe informacje o serwisie:

http://superankiety.pl/
(link do serwisu)

Panel badawczy superankiety.pl należy do grupy  Cint (epanel, płatne ankiety, panel opinea, epopulus, mypanelbase) czyli jednej z największych firm badawczych w Europie. 
Serwis zarabia na prowadzeniu projektów badawczych i nigdy nie wysyła reklam, Nasze dane osobowe są całkowicie bezpieczne i są anonimowe - służą jedynie do odpowiedniego doboru ankiet do grupy docelowej, a agencje z którymi współpracują nigdy nie widzą Naszych danych. 

(strona główna serwisu)

Rejestracja jest całkowicie darmowa. Co do nagród możemy je zrealizować po uzbieraniu 40 zł, mamy do wyboru doładowanie MaxiKarty lub przelew PayPal.

18 komentarzy:

  1. Dużo ankiet stamtąd przychodzi ?

    Jak dla mnie liderem na teraz jest SW Panel, tylko trzeba się często logować.

    Zapraszam do siebie :) platneankietydlaciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co u mnie niewiele, poczekajmy na opinie innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zarejestrowalem sie okolo miesiac temu - czestotliwosc ankiet ok 6 na miesiac (tak podaja). jak narazie dostalem 1 (jedna) ankiete za 3.60 i cisza. Innuendo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zapisałam się do tego panelu 17 sierpnia. Jak na razie dostałam dwie ankiety, do jednej się zakwalifikowałam, do drugiej nie. Na dzień dzisiejszy nie mam żadnych zastrzeżeń. Zobaczymy jak sytuacja będzie wyglądała po pewnym czasie.
    Pozdrawiam, Yuhki (http://testplatnychankiet.blogspot.com/?m=1).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zarejestrowałam się również około miesiąc temu.Nie dostałam nawet jednej ankiety.Czas pokaże.

    OdpowiedzUsuń
  6. OK, to zaczynamy testować.

    platneankietydlaciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś dostałem i zaliczyłem ankietę za 2 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To brakuje jeszcze 38 zł do zlecenia wypłaty :) Powodzenia!

      Usuń
  8. A u Ciebie ile na liczniku ?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha 40 zł do wypłaty brakuje :D 3 ankiety miałem ale odrzucony...

      Usuń
  9. Dzisiaj się rejestruje, zobaczymy co z tego będzie :) Michał (testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś wpadło kolejne 40 gr :D
    platneankietydlaciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma żadnych ankiety, to badziew. Nie warto mieć tu konta. Nic nie zarobisz

    OdpowiedzUsuń
  12. przez 5 miesiecy jedna ankieta-kolejny pannel ze stajni CINT czy oni tworza te panele by zbierac nasze dane? po co CINT tworzy tyle paneli?pozdrawiam Marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to i ja się zastanawiam nad tym :) a w ostatnim tygodniu wyszły 4 następne...

      Usuń
  13. Po 3 miesiącach dostałam pierwsze zaproszenie. Ankieta ukończona w całości, a na koniec info "przykro nam, nie zakwalifikowała się Pani, bla bla..". Miły początek współpracy. Usunęłam konto, odradzam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja sie wypisałem z tego -pa

    OdpowiedzUsuń