środa, 23 listopada 2016

Klub Zdrowia

Klub Zdrowia to społeczność prowadzona przez Zymetria (Zymetria, Klub Widza). Więc można być pewnym że za czynny udział w Klubie Zdrowia otrzymamy wynagrodzenie. 

https://klubzdrowia.zymetria.pl
(link do serwisu, napisz wiadomość wyślę zaproszenie)

Ogólnie mówiąc Klub Zdrowia to społeczność, gdzie mamy możliwość rozmawiania na różne tematy związane ze zdrowiem. Mogą to być ankiety, dyskusje na forum lub udział w zamkniętym forum (bardzo dobrze płatne). Nasze opinie w tej społeczności będą miały wpływ na wprowadzenie nowych produktów, kształt reklam oraz wiele innych spraw związanych ze zdrowiem.

(strona główna serwisu)

W społeczności zbieramy punkty gdzie przelicznik 1pkt=0,1pln. Po uzbieraniu minimum (250 pkt) mamy możliwość wymiany punktów na 25 zł PayPal lub Bon Empik.

(Nasz panel po zalogowaniu)

Uwaga!!!!!!

Jeżeli chcesz przyłączyć się do społeczności Klub Zdrowia napisz do mnie poprzez formularz kontaktowy wiadomość o treści "Klub Zdrowia". Zaproszenia postaram się wysyłać wieczorem.




20 komentarzy:

  1. Mogę prosić o zaproszenie do Klub Zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością chcę być członkiem Klubu Zdrowia.Obecnie jestem na stałej rencie oczekuję na emeryturę. Pozdrawiam i życzę wszystkim członkom dużo zdrowia i sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym.
    Z poważaniem Piotr Nurkowicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrze proszę o adres email, zaproszenie wyślę jak najszybciej :)

      Usuń
  3. i ja też podporszę o dopisanie na ten portal

    OdpowiedzUsuń
  4. nic nie prysłałeś czy ktoś dostał odpowiedz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka osób odpisało że dostali zaproszenie. A wczoraj wysłałem do Ciebie poczekaj kilka dni jak nie przyślą przypomnij mi to wyślę jeszcze raz

      Usuń
  5. Ja już tam jestem. Zymetria to solidna firma i tak jak napisałeś pewność, że otrzymamy wynagrodzenie. Pozdrawiam, Michał (www.testujacymichal.blogspot.com).

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze o zaproszenie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Beato proszę o podanie maila przez formularz kontaktowy (po lewej)

      Usuń
  7. Po półtora miesiąca zaprosili, czeka się na zaproszenie bardzo długo, ale w końcu mi przysłali

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja czekam ponad pół roku pisałem do nich toodpisali ze wpiszą mój email na liste oczekujących do panelu i cisza

    OdpowiedzUsuń
  9. otrzymałem zaproszenie czekałem 1 rok-długo pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń
  10. Od 23 pazdziernika jest możliwość łączenia punktów klubu zdrowia z Zymetrią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie można po prostu się zarejestrować przez oficjalną stronę czy tylko przez zaproszenie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Renata Podsiadlo2 listopada 2023 01:08

    Proszę o zaproszenie

    OdpowiedzUsuń