niedziela, 29 maja 2022

Syno Media Panel – ankiety od Synoint

 Czas na przedstawienie kolejnego panelu ankietowego a jest nim Syno Media Panel. 

(link do panelu)

Panel ankietowy należy do firmy Syno o której napiszemy wkrótce. Klikając na link nie ma możliwości rejestracji ale zrobicie to >>TU<<

(strona główna panelu)

Co do nagród mamy do wyboru:

  • PayPal – od 16 zł
  • Bon Zalando – od 25 zł
  • Bon do Amazon – od 20 zł
  • Bon do Allegro – od 50 zł
  • Bon do Answear – od 50 zł
  • Bon do Empik – 25 lub 100 zł
                                                           (konto po zalogowaniu)

Po zalogowaniu zwróćmy uwagę na:

(1) “Dashboard ankiety” – tu znajdują się dostępne badania.

(2) “Profil” – tu zaktualizujemy nasz profil (wypełniamy go od razu)

(3) “Nagrody” – tu mamy do wyboru wynagrodzenia.

(4) “Transakcje” – czyli historia naszego konta, zdobyte i wydane punkty.

 

8 komentarzy:

  1. Scam - mimo iż ankieta wypełniona poprawnie i info że środki zostały doliczone do konta to nic nie zostało doliczone,
    dodatkowo ankiety wyświetlają się w kwocie 0zł, profilu nie da się edytować bo wywala error. Szkoda czasu na tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa mi winni dwie wyplaty nie odpisuja na maila a to jest ta sama firma co surveyo24 czy mozna gdzies to zglosic?

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli ktoś ma inne cint-y to będzie mniał gorzej oraz teraz nie można wypłacać na paypala.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy ktoś wypłacił na wirtualną kartę bo paypal zniknął i już nie można wypłacić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się nawet zalogować na moje konto...

      Usuń
    2. Ja mogę ale zarobiłem przez pół roku 6,80 i nie mogę ich wypłacić w żaden sposób czyli wychodzi na to że pieniądze na straty i konto usunąć.

      Usuń
  5. zamówilam kartę allegro - ciekawe czy dostanę - ankiety za 0 zł są jednak płatne

    OdpowiedzUsuń
  6. Po dłuższej próbie wypłaciłem 8,80 na karte Visa dostałem i usunełem konto długo się u mnie zbierało od końcówki września 2022.

    OdpowiedzUsuń