czwartek, 5 lutego 2015

Świat Opinii - jakie jest twoje zdanie?

https://www.swiatopinii.pl/

Świat Opinii to serwis oferujący możliwość dzielenia się swoją opinią w ankietach. W ten sposób pomagasz firmom i organizacjom zrozumieć Twoje potrzeby, by mogły one oferować Ci takie produkty czy usługi, jakie odpowiadają Twoim potrzebom. 

(łatwa rejestracja)

Po zarejestrowaniu wchodzimy w zakładkę "Mój profil", tam będzie na Nas czekać 9 pierwszych ankiet profilowych.

 (wybierz "Mój profil")


(należy wypełnić wszystkie profilowe ankiety - większa szansa na zakwalifikowanie się do ankiet)

W wielu ankietach punkty oferowane są tylko za samo przekazanie swoich opinii, a gdy zgromadzisz wystarczająco dużo punktów, wymienisz je na kupony podarunkowe w sklepach internetowych, niestety nie ma przelewów PayPal. Zdarza się że za wypełnioną ankietę od razu dostaniemy bon - ja dostałem 3zł :D ale w moim przypadku tylko raz miało to miejsce . Ogromną wadą serwisu jest to że pieniążki potrafią się "przeterminować"...

Ostatnio zauważyłem że serwis oferuje bardzo mało ankiet (1-2 na miesiąc) lub tylko ankiety charytatywne, przez co bardzo długo zbiera się na nagrody. W serwisie zdobyłem tylko jeden bon 25zł w SMYK-u, z czego skorzystał jedynie młodszy brat :)

22 komentarze:

  1. Oszustwo, zbierają "głupich", którzy będą wypełniać ankiety za darmo, od kilku lat, wypełniam ankiety, ostatnio zwróciłam uwagę, że coś słabo rosną punkty, jak sprawdziłam ankiety, wszystkie były bez punktów - manipulanci, nie przyłączajcie sie do Świata Opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od początku tego roku od razu zamykam karty gdy widzę ankieta "charytatywna"... Ale jeszcze jakoś pod koniec 2015 roku załapałem się u nich do dzienniczka, trwał 7 dni (o odżywianiu się) i wpady mi punkty na bon do H&M-u... Więc nie wypełniajcie im charytatywnie ankiet, niestety zostaje tylko polowanie na wartościowe badania ;)

      Usuń
  2. Dokładnie...tak jak pszecie koledzy...szukają jeleni...do wypełniania charytatywnych ankiet...W nagrodach jest taka obcja , że można przeznaczyć nagrodę na cele charytatywne,a oni jeszcze nagminnie przysyłają tylko ankiety charytatywne.Ja uzbierałem 1479 punktów i nie wiem co z nimi zrobić,bo żaden z tych sklepów gdzie mógłbym zrobić zakupy mi nie odpowiada.Chciałbym nazbierać więcej punktów,żeby zrobić zakupy w innych sklepach to oni przysyłają mi tylko bezpłatne ankiety...

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest kłamstwo. Tutaj przychodzi mnóstwo ankiet, ale żanego zarobku, żadnych ptk a jedynie darowizny na nepal. Nie potrzeba takich mi ankiet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Ta śmieszna "charytatywność" od razu odrzuca...

      Usuń
  4. uwaga, uwaga. od 14 grudnia to już druga ankieta ją mi przysłano na tą stronę. Jedna na miesiąc. W pierwszej mogłem zarobić 70 ptk. Niestety odpadłem na początku. Dziś wypełniłem ankietę za 150 ptk poszło. Zaczynają przysyłać normalne ankiety a nie darowizny. Musiałem się tym z wami podzielić, Świat Opinii się zmienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic dodać nic ująć. Podpisuję się pod poprzednimi komentarzami. OSZUŚCI.Ciekawe, czy ktoś słyszał o ich charytatywnych instytucjach? Omijać z daleka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przysyłają ankiety na cele charytatywne ,a jak na punkty to na koniec ankiety piszą ,ze nie ukończyłeś ankiety

    OdpowiedzUsuń
  7. uwaga;) pojawiła sie ankieta mi za 150 pkt pierwsza od dawna za pkt;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście to OSZUŚCI I ZŁODZIEJE. Na początku przysyłają ankiety za punkty, później charytatywne. Ale ich najlepszy numer to posłanie ankiety za punkty, a po jej wypełnieniu zakomunikowanie, że z pewnych przyczyn nie zostały naliczone żadne punkty. Nadaje się tylko do natychmiastowego usunięcia subskrypcji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że oszustwo. Nie zarabiasz ani grosza. Odstawiają jakieś cyrki z "darowiznami" i nie żadnych punktów w wymianie na realne pieniądze. Poza tym ankiety są głupie i bezsensowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc w podsumowaniu rocznym serwis trafia na czarną listę - inaczej się z nimi nie da, nawet maile nic nie zmieniły...

      Usuń
  10. Nie wiem co się dzieje ale od jakichś 3 miesięcy wszystkie ankiety bezpunktowe, same darowizny, jedna wielka porażka wcześniej ankiety mało opłacalne ale przynajmniej punkty się dostawało, teraz nie ma nic.

    OdpowiedzUsuń
  11. Same charytatywne ankiety,jak bede chcial to sa wplace na cele charytatywne.A oni mnie do tego zmuszaja zeby wypelnic.Prosty sposob na zarabianie pieniedzy,oni od podatku sobie odlicza te kwoty,a potem za nasz poswiecony czas,sobie kupia nastepna posiadlosc w Hiszpani.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypełniłam 22 ankiet i do dzisiaj nie przyznano mi punktów. Pisałam do nich ale nie odpisują już miesiąc. Oszuści!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie niedawno się zapisałam i wypełniłam pare ankiet a cały czas mam 10 pkt za pierwszą i tyle.Jak napisałam do nich to mi powiedzieli że to nie płatne więc chyba trzeba spadać od nich szkoda czasu

    OdpowiedzUsuń
  14. Oszuści.z za 3 ankiety dostałem 30pkt.ile ankiet przeszedlem do końca to nie dali punktów tylko opis NIE PASUJE!!!pytanie tylko co nie pasuje.Malo tego parę ankiet do końca przeszedłem i na końcu napis PRZYKRO NAM ALE ANKIETY JUZ DAWNO SKONCZYLY WAŻNOŚĆ.OSZUSCI NA EMAILA NIE ODPOWIADAJA Z ZAPYTANIEM CZEMU TAK ROBIS

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja po roku wypełniania ankiet nazbierałam punktów na bon 50 zł do jednego z podanych sklepów. Po złożeniu zamówienia na kupon, czekam już ponad trzy miesiace i oczywiście niczego się nie doczekałam. Za to anulowali moje członkostwo, więc mam spokój z oszustami. Strata czasu i nerwów. Na Opinie.pl przynajmniej wypłacaja gotówkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie polecam tego panelu. Nie dość że badania są słabo punktowane to na nagrody trzeba czekać dłużej niż przewiduje to regulamin. Takimi panelami powinny zając się organy ścigania i skarbówka.
    Data Opis Nr transakcji Kwota Stan
    15/02/2021 Empik
    Wyślij ponownie eCode
    342345516 -834 punkty W toku

    OdpowiedzUsuń
  17. Tym panelem powinny zając się organy ścigania i urząd skarbowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tym panelem powinny zająć się organy ścigania i urząd skarbowy. Moje wypłaty

    Filtruj wyniki:
    Data Opis Nr transakcji Kwota Stan
    15/02/2021 Empik
    Wyślij ponownie eCode
    342345516 -834 punkty W toku

    OdpowiedzUsuń