niedziela, 3 stycznia 2016

Panel Badawczy Ariadna - ponad 150 nagród czeka na Ciebie!

http://panelariadna.pl/loyalty.php?r=12550
 (link do serwisu)

Ariadna to ogólnopolski panel badawczy, czyli miejsce gdzie zbierane są opinie Polaków na różne tematy dotyczące codziennego życia (telefonia, TV, usługi bankowe itp.). Zostając uczestnikami serwisu będziemy odpowiadać na pytania w kwestiach społecznych, konsumenckich oraz ocenimy produkty i usługi.

(strona główna serwisu Ariadna)

Każdy uczestnik serwisu będzie otrzymywał na adres e-mail zaproszenia do ankiet internetowych. W zamian otrzymamy punkty (ilość punktów zależna od długości ankiety), które wymienimy na nagrody rzeczowe (LISTA NAGRÓD). Zamówione nagrody dotrą do Nas za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na koszt serwisu Ariadna

 (moja nagroda zamówiona na próbę)

W panelu Ariadna może zarejestrować się osoba która:
  • ukończyła 14 lat ( do 18lat niezbędna zgoda rodzica/opiekuna ),
  • zamieszkuje na terenie Polski,
Wszelkie informacje o Nas są objęte całkowitą poufnością. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. oraz zgodnie z kodeksem etycznym ESOMAR czyli Europejskiego Stowarzyszenia Badaczy Opinii Publicznej i Rynku. Odpowiedzi z ankiet są analizowane z zachowaniem pełnej anonimowości, a wyniki są prezentowane wyłącznie w formie zestawień statystycznych.


9 komentarzy:

  1. Dostałam nagrodę rzeczową, polecam panel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po 11 miesiącach wziąłem nagrodę i ją otrzymałem , więc też ją polecam.

      Usuń
    2. Do mnie idzie Call of Duty :D ta na jesienne/zimowe wieczory ;)

      Usuń
    3. A ja żałuję że nie trzymałem od sierpnia punktów bo mnie na tej grze bardzo zależało a teraz tej gry już nie ma ,i teraz będzie trzeba zbierać i prosić aby była jeszcze raz.

      Usuń
  2. w ariadnie punkty sa wazne tylko 2 lata? wie ktos cos na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo ankiet ale często nudne i tematyka się powtarza i niestety za małą ilość punktów. Nagrody rzeczowe większość z niższej półki a na te lepsze nagrody trzeba zbierać latami. Za lepsze nagrody wystawiają PIT i trzeba to zgłosić do Urzędu Skarbowego. Brak nagrody typu przelew do banku, paypal lub karta podarunkowa. Szkoda.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz zbieram 8 lat na lepszą nagrodę np,smartfon o dobrych parametrach technicznych i chyba jeszcze z rok lub dwa lata mi zejdzie by ten smartfon wybrac a potem hmm...może sie wypiszę bo jak pomyślę ze kolejne tylelat mam zbierac na coś konkretnego i dobrego to dziękuję.. Pozdro Marco

      Usuń