wtorek, 27 stycznia 2015

myiyo - społeczność z platnymi ankietami

http://www.myiyo.com/?ref=30475842

Witam, kolejny serwis to myiyo - strona z płatnymi ankietami i Shoutbox czyli miejsce gdzie możesz komunikować się z innymi członkami społeczności, dodawać zdjęcia/filmy oraz tworzyć własne małe głosowania.

Zacznijmy od rejestracji, standardowa procedura wypełniamy dane, akceptujemy warunki korzystania z usług oraz politykę prywatności myiyo, klikamy "Zarejestruj się" oraz potwierdzamy rejestrację poprzez e-mail - dostaniemy swoje pierwsze 100 punktów.
 

Po założeniu konta w serwisie myiyo zdobędziemy kolejne 500 punktów za wypełnienie danych profilowych. Klikamy w Profil(1) i wybieramy odnośnik "Kwestionariusz do profilu" (2) gdzie musimy wypełnić wszystkie ankiety profilowe.


Kolejne punkty zdobędziemy gdy otrzymamy pierwsze ankiety, aby sprawdzić czy mamy ankietę oprócz na e-mailu sprawdzimy to w zakładce  "Ankiety", u mnie widać że miałem pechowy okres i w większości nie zostałem zakwalifikowany :(





Podsumowując punkty zdobędziemy:
- gdy potwierdzimy adres e-mail (100pkt)
- gdy wypełnimy Kwestionariusz profilu (500pkt)
- gdy zaprosimy znajomych (500pkt)
- i oczywiście gdy zakwalifikujemy się do ankiety (500-2500pkt)

Po uzyskaniu 20 000pkt będziemy mogli wymienić zebrane punkty na pieniądze.
Przelicznik 1000pkt - 1Euro



8 komentarzy:

  1. slaby panel, po roku nawet nie uzbieralem polowy punktow niezbednych do wyplaty. ankiety wysylaja raz na 1-2 miesiace

    OdpowiedzUsuń
  2. na 100% ankiet któreotrzymałem 90% jestem odrzucany zbiera sie bardzo długo na innych panelach o tematyce ankiet pdobnych do myiyo kwalifikuje sie bez problemu a nie raz jak wyrzuca mnie z ankiety z myiyo to pisze ze albo juz wypełniłem albo inne złamanie regulaminu-ale jak?dlaczego?-pisałem do nich i brak odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na wyplate 100zł, ale dłuuuuuuugo zatwierdzaja punkty ;/
    do tego czesto odrzucaja "Takpoprostu", chyba nie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie dziwię ze tyle pozytywnych opini o myiyo-moje doświadczenia z nimi są zupełne inne i to negatywne -ankiety sa rzadko a jak są to wiekszosc mi nie zalicza-2 lata w panelu i ani razu nie miałem wypłaty nie to co opinie.pl albo epanel to są dobre panele nie ma roku bez wypłaty z tych paneli pozdrawiam Marek

      Usuń
  4. dzis miła 3 lata od zarejestrowaniu sie w tym panelu a jeszcze mi troche brakuje do ypłaty-miałem dzis na panelu 7 ankiet dziwne ze nie przyszły mi powiadomienia do nich i za kazdym razem pisało,,sytstem bezpieczenstwa stwierdził ze wypełniłeś juz te ankiete" dziwne a nic nie wypełniałem bo na emaila nic nie przyszło po za jedna dzisiaj ósma ankietą której badanie nie mogłem rozpoczac bo ankieta była juz nie dostepna.
    Dociagne do wypłaty i rezygnuje z tego panelu -3 lata i moze uda mi sie uzbierac do wypłaty i za kazdym prawie razem jestem odrzucany a t nie dostepne badanie a to zakonczone a to musiałem juz wypełnic ankiete i tak wkółko-ech

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko was zawodzi i odrzuca, mnie również. Przez 4 lata uzyskałem dopiero 6.000 ptk, a pkt doliczane są z duuuużym opóźnienie. Ankiet mało, ostatnio mi doliczyło 500 ptk, ale to chyba był wyczyn, bo w 10 poprzednich szczęścia brak.

    OdpowiedzUsuń
  6. na 10 ankiet które zaczynam 9 konczy sie ponizszą informacja,, Twój wywiad został niestety odrzucony z powodu niskiej jakości.
    Niektóre badania zawierają podchwytliwe pytania, które służą identyfikacji nieuważnych lub niespójnych odpowiedzi. Zbyt szybkie odpowiedzi lub system bezpieczeństwa, który przypuszcza, że brałeś już udział w danym badaniu, mogą także prowadzić do tego, że wywiad zostanie nie zaakceptowany."-pisałem do nich w tej sprawie i brak jakiejkolwiek odpowiedzi.Dobiję do wypłaty i usuwam tam konto-dziwię sieżena internecie wychwalają ten panel jako jeden z lepszych.Pozdro Marek

    OdpowiedzUsuń
  7. NIE POLECAM tego portalu. Od listopada 2016 r. mam uzbierane prawie 17 tys.pktów (ok.72zł) a płacą od 20 tysi pkt czyli 80zł:-/ Bardzo często ankiety, które dostawałem nawet nie miałem możliwości ich uzupełnienia, bo mnie odrzucali z jakiegoś niezrozumiałego powodu:-/ No i przede wszystkim dłuugo się czeka na akceptację punktów za wykonane prawidłowo ankiety, nawet do 2 mcy:-/ LIPA! Dozbieram do tych 80zł i spadam z tego myiyo!

    OdpowiedzUsuń