wtorek, 27 stycznia 2015

myiyo - społeczność z platnymi ankietami

http://www.myiyo.com/?ref=30475842

Witam, kolejny serwis to myiyo - strona z płatnymi ankietami i Shoutbox czyli miejsce gdzie możesz komunikować się z innymi członkami społeczności, dodawać zdjęcia/filmy oraz tworzyć własne małe głosowania.

Zacznijmy od rejestracji, standardowa procedura wypełniamy dane, akceptujemy warunki korzystania z usług oraz politykę prywatności myiyo, klikamy "Zarejestruj się" oraz potwierdzamy rejestrację poprzez e-mail - dostaniemy swoje pierwsze 100 punktów.
 

Po założeniu konta w serwisie myiyo zdobędziemy kolejne 500 punktów za wypełnienie danych profilowych. Klikamy w Profil(1) i wybieramy odnośnik "Kwestionariusz do profilu" (2) gdzie musimy wypełnić wszystkie ankiety profilowe.


Kolejne punkty zdobędziemy gdy otrzymamy pierwsze ankiety, aby sprawdzić czy mamy ankietę oprócz na e-mailu sprawdzimy to w zakładce  "Ankiety", u mnie widać że miałem pechowy okres i w większości nie zostałem zakwalifikowany :(





Podsumowując punkty zdobędziemy:
- gdy potwierdzimy adres e-mail (100pkt)
- gdy wypełnimy Kwestionariusz profilu (500pkt)
- gdy zaprosimy znajomych (500pkt)
- i oczywiście gdy zakwalifikujemy się do ankiety (500-2500pkt)

Po uzyskaniu 20 000pkt będziemy mogli wymienić zebrane punkty na pieniądze.
Przelicznik 1000pkt - 1Euro



23 komentarze:

  1. slaby panel, po roku nawet nie uzbieralem polowy punktow niezbednych do wyplaty. ankiety wysylaja raz na 1-2 miesiace

    OdpowiedzUsuń
  2. na 100% ankiet któreotrzymałem 90% jestem odrzucany zbiera sie bardzo długo na innych panelach o tematyce ankiet pdobnych do myiyo kwalifikuje sie bez problemu a nie raz jak wyrzuca mnie z ankiety z myiyo to pisze ze albo juz wypełniłem albo inne złamanie regulaminu-ale jak?dlaczego?-pisałem do nich i brak odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na wyplate 100zł, ale dłuuuuuuugo zatwierdzaja punkty ;/
    do tego czesto odrzucaja "Takpoprostu", chyba nie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie dziwię ze tyle pozytywnych opini o myiyo-moje doświadczenia z nimi są zupełne inne i to negatywne -ankiety sa rzadko a jak są to wiekszosc mi nie zalicza-2 lata w panelu i ani razu nie miałem wypłaty nie to co opinie.pl albo epanel to są dobre panele nie ma roku bez wypłaty z tych paneli pozdrawiam Marek

      Usuń
  4. dzis miła 3 lata od zarejestrowaniu sie w tym panelu a jeszcze mi troche brakuje do ypłaty-miałem dzis na panelu 7 ankiet dziwne ze nie przyszły mi powiadomienia do nich i za kazdym razem pisało,,sytstem bezpieczenstwa stwierdził ze wypełniłeś juz te ankiete" dziwne a nic nie wypełniałem bo na emaila nic nie przyszło po za jedna dzisiaj ósma ankietą której badanie nie mogłem rozpoczac bo ankieta była juz nie dostepna.
    Dociagne do wypłaty i rezygnuje z tego panelu -3 lata i moze uda mi sie uzbierac do wypłaty i za kazdym prawie razem jestem odrzucany a t nie dostepne badanie a to zakonczone a to musiałem juz wypełnic ankiete i tak wkółko-ech

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko was zawodzi i odrzuca, mnie również. Przez 4 lata uzyskałem dopiero 6.000 ptk, a pkt doliczane są z duuuużym opóźnienie. Ankiet mało, ostatnio mi doliczyło 500 ptk, ale to chyba był wyczyn, bo w 10 poprzednich szczęścia brak.

    OdpowiedzUsuń
  6. na 10 ankiet które zaczynam 9 konczy sie ponizszą informacja,, Twój wywiad został niestety odrzucony z powodu niskiej jakości.
    Niektóre badania zawierają podchwytliwe pytania, które służą identyfikacji nieuważnych lub niespójnych odpowiedzi. Zbyt szybkie odpowiedzi lub system bezpieczeństwa, który przypuszcza, że brałeś już udział w danym badaniu, mogą także prowadzić do tego, że wywiad zostanie nie zaakceptowany."-pisałem do nich w tej sprawie i brak jakiejkolwiek odpowiedzi.Dobiję do wypłaty i usuwam tam konto-dziwię sieżena internecie wychwalają ten panel jako jeden z lepszych.Pozdro Marek

    OdpowiedzUsuń
  7. NIE POLECAM tego portalu. Od listopada 2016 r. mam uzbierane prawie 17 tys.pktów (ok.72zł) a płacą od 20 tysi pkt czyli 80zł:-/ Bardzo często ankiety, które dostawałem nawet nie miałem możliwości ich uzupełnienia, bo mnie odrzucali z jakiegoś niezrozumiałego powodu:-/ No i przede wszystkim dłuugo się czeka na akceptację punktów za wykonane prawidłowo ankiety, nawet do 2 mcy:-/ LIPA! Dozbieram do tych 80zł i spadam z tego myiyo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawno zrezygnowałem z tego panelu bo odrzucało z nich że mogło odpowiadać tylko o tym samym numerze IP tak mi też odpisali że mają taką politykę na którą mają tylko na tym panelu więc ich po prostu olał..m grubym m...

      Usuń
  8. Jestem w panelu od marca 2017, dostałam kilka ankiet a od dwóch miesięcy nic. Przy najbliższej okazji rezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzbieraj minimum, wypłać i wtedy można rezygnować bo szkoda uzbieranych pkt :)

      Usuń
  9. Niestety przez ponad dwa lata mam zebrane 9100/profil mam wypełniony lecz nie zaliczony/nie wiem dlaczego/
    Również nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. własnie nacisnałem link do ankiety i taka informacje otrzymałem,,Twój wywiad został niestety odrzucony z powodu niskiej jakości.
    Niektóre badania zawierają podchwytliwe pytania, które służą identyfikacji nieuważnych lub niespójnych odpowiedzi. Zbyt szybkie odpowiedzi lub system bezpieczeństwa, który przypuszcza, że brałeś już udział w danym badaniu, mogą także prowadzić do tego, że wywiad zostanie nie zaakceptowany"-beznadziejny panel

    OdpowiedzUsuń
  11. To jeszcze płaci ? w rok może jedna ankieta i oczywiście odrzucenie. Nie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zamknęli konto i ukradli punkty za kwotę około 50 zł... Support ma gdzieś moje maile...

      Usuń
    2. Janusz-w pelni się ze wszystkimi wpisami zgadzam,od pól roku brakuje mi 500pkt.do wypłaty,chyba już się nigdy nie doczekam,z każdej ankiety jestem odrzucany...ciekawi mnie tylko ..kto im wypelnia te ankiety jak wszystkich odwalaja....?

      Usuń
    3. Zostaje Nam jedynie gnębienie ich mailami (krytycznymi oczywiście.

      Usuń
  12. Wypisałam się z tego głupiego portalu/dwa lata zbierałam na wypłatę i sie nie..dozbierałam.Szkoda było mojego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  13. od nowego roku serwis ląduje na czarną listę... :) tragedia, support nie odpisuje a punkty które mi UKRADLI no niestety przepadły (50 zł)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten panel to jakaś masakra!Nie zapisujcie się!Szkoda czasu i nerwów.Kilka ankiet w roku do których ciężko jest się zakwalifikować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego wkrótce serwis wyląduje na czarnej liście :)

      Usuń
  15. Szkoda czasu 13 ankiet słownie trzynaście w ciągu 5 lat, żenada.
    Nie polecam nikomu, ankiety są odrzucane po wypełnieniu znacznej ich części.

    OdpowiedzUsuń
  16. O D R A D Z A M
    Od roku rejestracji 2014 roku mineło 6 lat. Ankiety są odrzucane w momencie wypełniania nawet przy stanie 90%. Do tej pory uzbierałem 12000 punktów co daje wynik roczny 2000 punktów. Resztę pozostawiam czytającym tą opinię.

    OdpowiedzUsuń