czwartek, 22 stycznia 2015

Toluna - wypełniaj ankiety, testuj produkty.


https://pl.toluna.com/
(link do serwisu)

W panelu Toluna możemy brać udział w ankietach online, testować produkty i wygrywać nagrody w loteriach. Sam zdobyłem 50zł na PayPal i chusteczki nawilżające do testowania. Zaczynamy od rejestracji:

Krok 1. Wypełniamy puste pola danymi i klikamy „Zarejestruj się”




Na maila dostaniemy link potwierdzający rejestrację, klikamy na link i kontynuujemy aktualizację profilu.
Krok 2. Najeżdżamy kursorem na zdjęcie (1) i klikamy na „Konto” (2)




Krok 3. Wybieramy „Dane osobowe” (1), wypełniamy dane (2), wybierz zapisz (3)






Gdzie znajdziemy ankiety do wypełniania? Najprościej w skrzynce e-mail ale w serwisie znajduje się opcja ankiet sponsorowanych wszystko znajdziemy tu:







Najeżdżamy kursorem na (1) pod (2) znajdują się ankiety od serwisu - duża liczba punktów, a pod (3) mamy ankiety sponsorowane – niewielka ilość punktów. Punkty otrzymywane za ankiety znajdują się w przedziale 100-2500 lub więcej i adekwatnie od liczby trwają od 5 min do 30 min, a wchodząc w „Treść sponsorowaną” za ankietę otrzymamy od 15-150 punktów.
Kolejną opcją jest testowanie produktów otrzymujemy je a następnie opisujemy na stronie według kryteriów przedstawionych na stronie:




 


 W tym samym miejscu znajduje się Centrum nagród gdzie wymienimy zdobyte punkty (1000-100000)  





Z pośród nagród mamy do wyboru:



Toluna to społecznosć internetowa, w której możemy wypowiedzieć się na dowolny temat. Inni ludzie mogą dowiedzieć się co myślisz i Ty dowiedsz się co oni mają do powiedzenia dzięki samodzielnie utworzonym ankietom i opiniom.


8 komentarzy:

  1. częste ankiety, dużo ptk można zdobyć, ale to nie wszystko wiele ankiet jest tutaj ukrytych i jedna pod druga, nie wszystkie są na emailu. Część ankiet po 15 ptk w sondażach. szybko można uzbierać wymaganą liczbę ptk. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w Toluna od początku 2016 r. i ankiety przysyłają dosyć często, wiele z nich niestety nie udało mi się zakończyć z dorobkiem punktowym. W tym czasie zarobiłem na 3 karty TESCO po 50zł, jeden przelew na Paypal 70zł i obecnie oczekuję na Elektroniczny bon towarowy Empik.com za 20zł. Niestety o 2 karty do TESCO musiałem się mailowo upominać, bo nie dotarły na czas czyli w ciągu 8 tygodni od zamówienia:-/ Jedna dotarła po 9 tyg. a druga po 10 tyg. Obecnie czekam na e-bon do empiku, mija już 6 tydzień i nadal nic:-/ Można coś zarobić ale trzeba dłuuugo czekać na swoje nagrody i jeszcze się trzeba o nie upominać;-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś byłem zadowolony z bycia na tym portalu Toluna i rzeczywiście kilka wypłat odebrałem na Pay Pal-a . Obecnie od pół roku ponad zero kontaktu ale nowych użytkowników rejestrują . Nie wiem po co skoro zero kontaktu nawet nie możesz się zalogować w żaden sposób. Obecnie stwierdzam że to najgorszy portal . Ktoś inny wypowiadał się że portal jest bez administratora . Jak dla mnie poniżej zera wartości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj wejść na swój profil Toluna i zaktualizować dane profilowe. Ja też długo nie otrzymywałem żadnych ankiet z Toluny, ale po aktualizacji profilu znowu zaczęły przychodzić.

      Usuń
  4. Panel powoli, acz sukcesywnie stacza się..... Coraz mniej ankiety i nie raz miałem sytuację, że po 20 minutach wypełniania ankiety i jej zakończeniu, pojawiał się komunikat, że nie spełniam kryteriów albo że badanie zakończone.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę zapisać/ zatwierdzić ankiety profilowej w Tolunie po jej wypełnieniu i tym samym uzupełnić profilu. Czy ma ktoś podobny problem ? Wcześniej "jakoś" to wypełniałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma takiego problemu, wczoraj aktualizowałem. Najlepiej napisać do supportu Toluny

      Usuń
  6. Cześć moja przygodę z ankietami zacząłem z Toluną. Do panelu zapisałem się 24.07.2013r.. Był to mój jeden z pierwszych i lepszych paneli- był- bo zmiany jakie tam nastąpiły były na gorsze. Ankiet otrzymywałem sporo i w zdecydowanej większości kwalifikowałem się by je ukończyć-obecnie nadal otrzymuję dużo ankiet niestety w 99% do nich się nie kwalifikuję(mimo uzupełnienia ankiet profilowych) . Za nie zakwalifikowanie się do ankiety otrzymywało się losy w loterii Toluna-obecnie już się nie otrzymuje losów (nigdy nie wygrałem nic w tej loterii). Za ukończenie profilu (tam są różne podkategorie) otrzymywało się po 100 punktów -teraz też tak jest. Za ankiety sponsorowane kiedyś otrzymywało się 15 pkt i więcej -obecnie już tylko 15 pkt. Jako nagrodę wybierałem zawsze PayPal-50,000 pkt. i nie miałem problemów by w ciągu roku uzbierać tę ilość punktów-obecnie nie jestem wstanie (dokładnie od 2021r.) uzbierać tyle punktów by wymienić na Paypal, ponieważ potrzeba już do wypłaty 55,000 pkt i jedynie udaje mi się i to też ledwo ledwo uzbierać na bon Empik 20 zł za 20,000 pkt.(obecnie widzę ze bon do Empiku i Allegro są niedostępne). Trudno uzbierać punkty do wypłaty na Paypal bo podnieśli poprzeczkę punktów, do zdecydowanej ilości ankiet się nie kwalifikuję oraz co mi się bardzo nie podoba wprowadzili, że punkty nie wykorzystane po 16 miesiącach tracą ważność. W moim przypadku im bliżej byłem do uzbierania punktów i wymiany na nagrodę Paypal tym za każdym razem odejmowali mi punkty bo traciły ważność -i tak zaczęło się od 2021r. i do dziś nie mogłem dozbierać punktów by wymienić na nagrodę Paypal (według mnie nie fajne zagranie Toluny; człowiek wypełnia ankiety poświecą czas, nie jest w stanie wymienić punktów na nagrodę więc zbiera dalej, firma dane z ankiet zebrała a mi się odejmuje punkty bo straciły ważność-tak się nie powinno robić). Można tworzyć treści na Tolunie za punkty-ja rzadko je tworzyłem brak czasu i wolę ankiety wypełniać. Zmienili wygląd strony głownej-mi się nie podoba i wolniej działa. Są gry za które można punkty wygrać-mi się rzadko udawało wygrać. Można uzyskać punkty za polecenie i zapisanie się znajomego. Od 2013r. do 2023r. tj. przez 10 lat zarobiłem kwotę na Paypal 440 zł oraz 100 zł w bonach do Empik-czy to dużo czy mało hmm w porównaniu z innymi panelami nie za wiele ale i nie za mało. Ogólnie od 2021r. jestem zawiedziony tym panelem i dzisiaj 09.10.2023r. się z nim pożegnałem-szkoda. Pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń