piątek, 13 stycznia 2017

Opini-on - TEST

Dzisiaj chciałbym Wam przedstawić serwis Opini-on, panel badawczy w którym wypełniamy ankiety online i dodatkowo zasilimy budżet domowy.

https://www.opini-on.pl/strona_glowna/
(link do serwisu)

Panel badawczy Opini-on umożliwia użytkownikom zarabianie na wypełnianiu ankiet online. Respondenci wyrażają swoje opinie na temat dostosowanych do ich profilu produktów i usług. Rejestracja w panelu jest w pełni darmowa, a odpowiedzi w ankietach anonimowe. 

(strona główna serwisu)

Na stronie piszą że mają ankiety nawet do 7zł ale osobiście dostałem dwie na kwoty 0,80gr i 2 zł. Do wypłaty brakuje jeszcze sporo. Jestem tam od 2 miesięcy i co do częstotliwości ankiet jestem zawiedziony. Cóż może mój profil im nie odpowiada :( 

Wypłaty realizują na PayPal po uzbieraniu 40 zł.

(nasze konto po zalogowaniu)

Po utworzeniu konta i zalogowaniu mamy znajomy widok, Nasze konto wygląda identycznie jak w innych serwisach z rodzinki cint-a. Oczywiście przypominam aby od razu wypełnić ankiety profilowe i czekać na płatne ankiety (obyście mieli ich więcej niż ja).

UWAGA!!!
Serwis w fazie TESTOWEJ - brak zleconej wypłaty. Jeżeli udało się komuś zrealizować wypłatę proszę o screen wypłaty oraz o wszelkie informacje na temat tego serwisu.

4 komentarze:

  1. mnoży sie tych paneli jak grzybów po deszczu zwłaszcza z rodziny Cint-zbierają dane nasze a ankiet jak na lekarstwo ech:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta strona, to całkowita strata czasu, jak prawie wszystkie z CINT-u (oprócz epanelu i opinie.pl). Tak sam, jak na pozostałych CINT-ach 95% ankiet jest zamknięta, a na wypłatę pewnie trzeba by zbierać 100 lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. pozegnałem sie z tym panelem-pozdro Marek

    OdpowiedzUsuń
  4. ta strona została wycofana z Internetu, nie działa

    OdpowiedzUsuń