wtorek, 10 listopada 2015

KLUB WIDZA

https://klubwidza.zymetria.pl/
Uwaga!! Rejestracja możliwa poprzez zaproszenie "ode mnie" lub musicie napisać prośbę o przyjęcie poprzez kontakt z serwisem (za zapraszanie znajomych nie otrzymujemy punktów).

Po otrzymaniu zaproszenia musimy wypełnić ankietę rekrutacyjną i to od niej zależy czy zostaniemy przyjęci do udziału w serwisie.

Klub Widza to miejsce gdzie możemy stać się częścią społeczności badawczej omawiającej tematy seriali oraz filmów. Możemy uczestniczyć w ankietach, dyskutować, zakładać wątki w dyskusjach otwartych oraz zapraszać znajomych. Zamieszczane opinie będą miały wpływ na wprowadzanie nowych programów, kształt reklam oraz wiele innych rzeczy związanych z programami TV.

Za uczestnictwo w serwisie zdobywamy punkty wymieniane na nagrody. Zdobywamy je poprzez:
  • udział w ankietach,
  • aktywność w społeczności.
Aktualnie posiadaną liczbę punktów możemy sprawdzić po zalogowaniu się do społeczności, w sekcji "Punkty"



Przelicznik punktów 1pkt = 10 groszy

Po uzyskaniu 250 punktów mamy możliwość ich wymiany na bon do Empiku na kwotę 25zł lub przelew 25zł na konto PayPal.




14 komentarzy:

  1. Mogę prosić o Zaproszenie?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mozna wejsc na strone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam ten problem, chociaż u mnie pojawia się rzadko. Wysłałem im info może coś z tym zrobią

      Usuń
  3. błąd jest od kilku tygodni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wczoraj miałem od nich ankietę i wszystko było ok

      Usuń
  4. Super panel tylko trochę mało ankiet,ale warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy wy też nacie przestój od połowy stycznia.?

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie działa forum klubu widza, tzn nie da się pisać

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę prosić o zaproszenie...???

    OdpowiedzUsuń
  8. w tym panelu od zeszłego roku nic nie ma z ankiet i w pażdzierniku się wypisałem po 4 latach ,bardzo długo się zbiera nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć .Do tego panelu zarejestrowałem się 27.10.2015r. Wtedy ankiet nie było dużo ale były obecnie od 3 lat ankiet prawie nie ma wcale-to też widac po zrealizowanych wypłatach z tego panelu:2016r,2017r i 2018r po jednej wypłacie, w 2019r-nic, w 2020r-jedna wypłata i na tym koniec z wypłatami. W 2023r. poprosiłem o przeniesienie punktów z tego panelu do panelu Zymetria-było to dwa razy :52 punkty i 1 punkt. W sumie w ciągu 7 lat i 9 miesięcy zarobiłem: 106,34 zł - 3,14 zł prowizja PayPal = 103,20 zł bardzo bardzo słaby zarobek. Myślałem ze brak ankiet spowodowane jest moim profilem nie pasującym do badań np. ze nie oglądam telewizji, filmów itd ale widze że inni paneliści również narzekają na brak ankiet to widać po forum gdzie są wątki np.,,halo gdzie ankiety?",, mało ankiet",, ankiety przybywajcie". Niestety na odpowiedzi od supporta czeka się długo-w moim przypadku 24 dni oraz 31 dni. Dzisiaj 21.07.2023r. zrezygnowałem z tego panelu. Pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń