wtorek, 10 listopada 2015

KLUB WIDZA

https://klubwidza.zymetria.pl/
Uwaga!! Rejestracja możliwa poprzez zaproszenie "ode mnie" lub musicie napisać prośbę o przyjęcie poprzez kontakt z serwisem (za zapraszanie znajomych nie otrzymujemy punktów).

Po otrzymaniu zaproszenia musimy wypełnić ankietę rekrutacyjną i to od niej zależy czy zostaniemy przyjęci do udziału w serwisie.

Klub Widza to miejsce gdzie możemy stać się częścią społeczności badawczej omawiającej tematy seriali oraz filmów. Możemy uczestniczyć w ankietach, dyskutować, zakładać wątki w dyskusjach otwartych oraz zapraszać znajomych. Zamieszczane opinie będą miały wpływ na wprowadzanie nowych programów, kształt reklam oraz wiele innych rzeczy związanych z programami TV.

Za uczestnictwo w serwisie zdobywamy punkty wymieniane na nagrody. Zdobywamy je poprzez:
  • udział w ankietach,
  • aktywność w społeczności.
Aktualnie posiadaną liczbę punktów możemy sprawdzić po zalogowaniu się do społeczności, w sekcji "Punkty"



Przelicznik punktów 1pkt = 10 groszy

Po uzyskaniu 250 punktów mamy możliwość ich wymiany na bon do Empiku na kwotę 25zł lub przelew 25zł na konto PayPal.




6 komentarzy:

  1. Mogę prosić o Zaproszenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę podać maila przez formularz kontaktowy :)

      Usuń
  2. nie mozna wejsc na strone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam ten problem, chociaż u mnie pojawia się rzadko. Wysłałem im info może coś z tym zrobią

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja wczoraj miałem od nich ankietę i wszystko było ok

      Usuń