środa, 5 października 2016

AnkietyProBono - wypełniaj, zarabiaj, pomagaj!

Serwis AnkietyProBono to serwis na który z pewnością trzeba zwrócić uwagę. AnkietyProBono założył instytut badawczy IMAS International z Wrocławia – od ponad 20 lat prowadzą badania rynku w Polsce, dzięki czemu wypracowali profesjonalne standardy badawcze. 

http://www.ankietyprobono.pl/user/invite/fromReference/13125

Twoje opinie przekazywane są klientom w postaci zbiorczych statystyk, bez podania danych osobowych. A ich serwery są umieszczone w jednej z największych i najlepiej zabezpieczonych serwerowni w Polsce. 

(strona główna serwisu)

O wypłacalność nie musimy się obawiać bo już kilka wypłat zleciłem, i uważam że rejestracja w  ProBono powinna być obowiązkowa dla osób zainteresowanych płatnym wypełnianiem ankiet :)

(formularz rejestracyjny)

Zachęcam Was do rejestracji i wypełnienie formularza. Zwróćcie uwagę na "Telefon komórkowy"(1) - wpisanie numeru jest niezbędne w celu weryfikacji (nie zniechęcajcie się, jestem tam od dawna, żadnych telefonów i zawracania głowy z ich strony nie ma).

(Nasze konto po prawidłowej rejestracji)

Dość ciekawą opcją jest "Twoje wsparcie" (1) a mianowicie wybierasz Fundację którą chcesz wesprzeć. Wsparcie polega na podarowaniu % ze zleconej wypłaty, Ja wybrałem LUBELSKIE HOSPICJUM DLA DZIECI IM. MAŁEGO KSIĘCIA. Kolejnym przydatnym narzędziem jest "Zaproś znajomych" (2), zaprosić możemy poprzez mailing lub link referencyjny. Za każdą osobę która wypełni jedną ankietę otrzymamy 30 punktów (3zł).

11 komentarzy:

  1. Dopiero zaczynam ale przyznaję fajna strona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A U MNIE DOSYĆ KRUCHO I ZASTANAWIAM SIĘ CZY DALEJ U NICH WYPEŁNIAĆ ANKIETY.?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak pisałem powyżej i dzisiaj z niej zrezygnowałem,jak dla mnie za wolno się zbiera 1 ankieta na pół roku to o wiele za mało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj zrealizowałem wypłatę, natomiast nie wiem na co bo nigdzie nie ma możliwości podania nr konta bankowego ???

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo bardzo mało ankiet od dłuzszego czasu tak jak na ich drugim panelu imas online :(

    OdpowiedzUsuń
  6. mieliście jakąś wypłatę z tego panelu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwis wypłacalny, ale w tym roku bardzo kiepsko z ankietami. U mnie było tylko 7 ankiet od stycznia...

      Usuń
  7. ostatnia moja wypłata od nich 23 listopad 2016r a mamy 14 lipiec 2018r.-coś to czarno widzę:(

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedys było tu duzo ankiet a od poand roku lipa prawie wcale-szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie ten panel oraz imasonline tej samej firmy kiedyś to były super panele teraz porażka wypłata jedna na 2 lata-porazka i to kwota oszałamiajaca 30zł -porażka

      Usuń
  9. Cześć moja opinia o tym panelu. A więc to BYŁ fajny panel ale parę lat temu. Ale po kolei: kontakt z administracją panelu-zerowy(05.12.2023r. pisałem do nich odnośnie daty zapisania się do panelu i do dnia 04.01.2024r. brak odpowiedzi)-patrząc w historię ankiet to pierwsza ankietę wypełniłem 10.07.2015r. i tę datę uznam za zapisanie się do panelu. Trochę statystyki: 2015r.- 4 ankiety, 4 zaliczone, 2016r.- 39 ankiet , 18 zaliczonych, 21 odrzuconych, 2 WYPŁATY, 2017r.- 20 ankiet, 3 zaliczone, 17 odrzuconych (od 2017r. coś niedobrego zaczęło dziać się z tym panelem), 2018r.- 23 ankiet, 2 zaliczone, 21 odrzuconych, 2019r.- 18 ankiet, 5 zaliczonych, 13 odrzuconych, 2020r.-12 ankiet, 2 zaliczone, 10 odrzuconych, 2021r.- 2 ankiety, 0 zaliczonych, 2 odrzucone, 2022r.- 1 ankieta, 0 zaliczonych, 1 odrzucona, 2023r.-brak ankiet, 1 WYPŁATA.
    Nie wiem jaka jest przyczyna tego stanu, profil miałem aktualizowany a spadek ankiet nadal występował. Jedyny plus że za niezakwalifikowanie się do ankiety otrzymywało się 1 punkt =0,10 zł a i były ciekawe badania np.badanie jakości serków Turek(ostatnie takie badanie miałem w 2016r.). Podsumowując: w ciągu 8 lat i 6 miesięcy zarobiłem łącznie 114,00 zł - 22,80 zł wsparcie organizacji = 91,20 zł. Po 8 latach i 6 miesiącach otrzymałem na konto bankowe 91,20 zł. Jeżeli ktoś się zastanawia czy warto byc w tym panelu to po statystyce ankiet i zarobku końcowym chyba zna odpowiedź. Ja osobiście kiedyś bym ten panel polecił teraz już nie i wypisałem się z niego 04.01.2024r. Szkoda bo panel miał przyszłość i mógł się dalej rozwijać. Pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń