czwartek, 19 lutego 2015

Panel Opinea - Euro za wypełnianie ankiet

http://www.panelopinea.pl/

Panel Opinea to serwis, który umożliwi Nam uczestnictwo w ankietach na temat nowych produktów lub usług, stron internetowych, programów telewizyjnych, magazynów, reklam. Według mnie warto się zarejestrować ponieważ wypłaca (wypłata pierwsza) i nie zauważyłem żadnych poważniejszych wad serwisu chociaż mam małe zastrzeżenie do metody rejestracji, Dlaczego? Należy pamiętać że jeżeli rejestrujemy się w serwisach z płatnymi ankietami i używamy tego samego loginu/hasła to tutaj będzie mały problem... Zauważyłem konflikt haseł/loginów serwisu epanel.pl i panelopinea.pl, bywa tak że jeśli zalogujemy się z tego samego loginu/hasła na stronie Panel Opinea to... zalogujemy się na epanel.pl :) więc zalecam zastosować inny login i hasło w obydwu serwisach. 


(strona główna serwisu)

Na stronie głównej znajdziemy button "Zarejestruj się", klikamy i wykonujemy następne kroki:

Krok 1. Akceptujemy 5 warunków wstępnych.


Krok 2. Wypełniamy ankietę osobową (wpisujemy prawdziwe dane) i klikamy "Zarejestruj się"


Po prawidłowej rejestracji i potwierdzeniu adresu e-mail logujemy się na Nasze konto.




(nasze konto)

Prosty wygląd menu bez żadnych bajerów, mamy tu odnośniki do "Mój profil" czyli informacje o nas (ankieta osobowa) oraz odnośnik "Mój stan konta". W odnośniku "Mój stan konta" sprawdzimy saldo oraz ilość wypełnionych ankiet i zdobytych punktów/pieniędzy za każdą z nich.

("Mój stan konta")

Zachętą do rejestracji jest to że za każdą ankietę dostaniemy pieniądze, nawet za niewypełnioną/niezakwalifikowaną  (0,10 Euro). Zapraszam do rejestracji

6 komentarzy:

  1. brak jakichkolwiek ankiet, zarejestrowałem się i nic nie ma. To jest martwa strona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj wypełniłem dla nich ankietę,owszem mało ankiet...

      Usuń
  2. ankiet brak... choć miałam kilka wypłat.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja od września ani jednej. martwa strona

    OdpowiedzUsuń
  4. Banda oszustów. Panel najpierw kwalifikuje do ankiety, a potem wyrzuca z niej już na samym końcu, kiedy zostają same dane statystyczne do wypełnienia, albo wręcz tylko przycisk "Dziękujemy, zakończ ankietę" Wówczas pojawia się komunikat: "Przepraszamy ale nie kwalifikowałeś się do tej ankiety". Moim zdaniem to wyłudzanie w pełni wykonanych ankiet tak, żeby za nie nie zapłacić.

    OdpowiedzUsuń