czwartek, 26 lutego 2015

MOBROG - 1 Euro za znajomego

http://www.mobrog.com/

MOBROG to serwis ferujący możliwość wypełniania ankiet, nasze odpowiedzi trafiają do analizy w anonimowej formie a w zamian otrzymujemy pieniądze na Nasze panelowe konto. Po uzbieraniu 20 zł możemy przesłać gotówkę na konto PayPal.

 (strona główna serwisu)

W celu rejestracji wypełniamy formularz, zajmie to Nam kilka sekund aby zostać członkiem serwisu.


Strona główna serwisu jest przejrzysta, łatwo i intuicyjnie znajdziemy co i gdzie.





Pierwsze co należy zrobić to zajrzeć do zakładki "Mój profil" i wypełnić wszystkie ankiety z "Moja osobista informacja" - wiąże się to z większymi szansami na otrzymanie wartościowej ankiety (mój rekord to 11zł).




Następną zakładką na którą warto zwrócić uwagę to zakładka "Zaproś swoich znajomych", dzięki temu za każda zaproszoną osobę dostaniemy 1 Euro. W zapraszaniu znajomych jest mały haczyk albowiem zaproszona osoba musi wypełnic pomyślnie 3 ankiety. Po zaproszeniu znajomego zaliczenie zaproszenia wygląda następująco:

-1 osoba jeszcze nie dokonała rejestracji
 0 osoba zarejestrowała się prawidłowo
 1 ankieta wypełniona
 2 ankieta wypełniona
 3 ankieta wypełniona i dostajemy na konto 1 Euro

Osobiście zdobyłem tylko jedną wypłatę 20zł, zachęcam do rejestracji lub poprzez moje polecenie :)

2 komentarze:

  1. Ja osobiście wypłaciłam 10 zł za ankiety.Było to dawno temu , gdy mieli jeszcze próg wypłaty 10 a nie 20 zł. Teraz zbliżam się do 20 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna wypłata była, ale ankiet brak. Chyba nie polecam

    OdpowiedzUsuń