czwartek, 26 lutego 2015

MOBROG - 1 Euro za znajomego

https://www.mobrog.com/pl/ankiety-patne/rejestrowa.html?membership_promotion=0&i_invite=341887-5c8b6c9ea680a&rkm=38

MOBROG to serwis ferujący możliwość wypełniania ankiet, nasze odpowiedzi trafiają do analizy w anonimowej formie a w zamian otrzymujemy pieniądze na Nasze panelowe konto. Po uzbieraniu 20 zł możemy przesłać gotówkę na konto PayPal.

 (strona główna serwisu)

W celu rejestracji wypełniamy formularz, zajmie to Nam kilka sekund aby zostać członkiem serwisu.


Strona główna serwisu jest przejrzysta, łatwo i intuicyjnie znajdziemy co i gdzie.





Pierwsze co należy zrobić to zajrzeć do zakładki "Mój profil" i wypełnić wszystkie ankiety z "Moja osobista informacja" - wiąże się to z większymi szansami na otrzymanie wartościowej ankiety (mój rekord to 11zł).




Następną zakładką na którą warto zwrócić uwagę to zakładka "Zaproś swoich znajomych", dzięki temu za każda zaproszoną osobę dostaniemy 1 Euro. W zapraszaniu znajomych jest mały haczyk albowiem zaproszona osoba musi wypełnic pomyślnie 3 ankiety. Po zaproszeniu znajomego zaliczenie zaproszenia wygląda następująco:

-1 osoba jeszcze nie dokonała rejestracji
 0 osoba zarejestrowała się prawidłowo
 1 ankieta wypełniona
 2 ankieta wypełniona
 3 ankieta wypełniona i dostajemy na konto 1 Euro

Osobiście zdobyłem tylko jedną wypłatę 20zł, zachęcam do rejestracji lub poprzez moje polecenie :)

7 komentarzy:

  1. Ja osobiście wypłaciłam 10 zł za ankiety.Było to dawno temu , gdy mieli jeszcze próg wypłaty 10 a nie 20 zł. Teraz zbliżam się do 20 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna wypłata była, ale ankiet brak. Chyba nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. ankiety przychadza na @, ale wszystkie nieaktywne. po 18 miesiacach udalo mi sie uzbierac 20 zl - szkoda czasu i nerwow. omijac szerokim lukiem!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia ankieta jaka wypełniłem 01.04.2017r. na emaila przychodzi bardzo bardzo bardzo mało ankiet ajak sie trafi to sie nie kwalifikuję-dociagne do wypłaty i rezygnuję.Ogólnie w panelach coraz mniej ankiet a w zagraniznych panelach bardzo bardzo bardzo mało ankiet Co SIe dzieje???

    OdpowiedzUsuń
  5. Panel słaby, ankiety przychodzą rzadko i często wyrzuca. Uzbieranie 20 zł do wypłaty, to kwestia 6-12 miesięcy. Przy czym zaskakują szybkością wypłaty na paypala, zazwyczaj środki są już wysyłane następnego dnia po zleceniu wypłaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Zalicza ankiety wg. własnego widzimisię. Szkoda czasu na ten panel. Nie polecam.:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten panel to porażka. Jestem już tam 3 miesiąc i na koncie 0. Niby jakieś ankiety są, ale wszystkie kończą się podobnie...

    OdpowiedzUsuń