niedziela, 18 stycznia 2015

IMAS OnLine



IMAS OnLine 

http://imasonline.pl/

            W Imas OnLine podzielimy się swoimi opiniami z producentami, politykami, przedstawicielami kultury i świata mediów. Jest to sprawdzony serwis w którym zdobyłem już wypłaty:


Ale zacznijmy od początku czyli od rejestracji, która jest szybka i prosta.
Krok 1. Klikamy w „Zarejestruj się”

Krok 2. Wypełniamy pola (1), wyrażamy zgodę na przetwarzanie danych (2) klikamy Dalej (3)

Krok 3. Sprawdzamy poprawność danych i jeśli wszystko jest prawidłowo (1) klikamy „Rejestruj się” i czekamy na odebranie maila potwierdzającego.


            Serwis wysyła ankiety codziennie, bywa nawet że jest ich 2-3, wadą serwisu jest częste niekwalifikowanie się do badań. Plusem z pewnością jest fakt że do każdego badania w którym się nie zakwalifikujemy dostajemy 1 punkt. Punkty wymieniamy na:
 - cele charytatywne 20-30zł,
 - bony Sodexo 50zł,
 - przelew na konto 30-60zł,
Jeden punkt wart jest 10 groszy (10pkt-1zł).

19 komentarzy:

  1. od połowy grudnia zero ankiet ;/
    Ale portal wypłacalny, miałam kilka wypłat.

    OdpowiedzUsuń
  2. CZY WY MACIE TEŻ TAK MAŁO ANKIET OD LISTOPADA.?

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie od tego czasu 8 ankiet, tylko 8...

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tez bardzo bardzo mało ankiet

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem co sie stało z tym panelem ale od dłuższego czasu bardzo bardzo mało ankiet lub wcale

    OdpowiedzUsuń
  6. tutaj tez ostatnia moja wypłata 23 listopad 2016r-to juz nie ten panel co kiedyś:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy wy też czekacie za 8 złotych za zrobienie czterech ankiet na temat serków Turek Naturalny..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja DO NICH KILKA DNI TEMU PISAŁEM I MI ODPISALI ŻE JAK ZROBIŁEM CZTERY I ZOSTAŁO MI ZA NIE PIENIĄDZE ZWRÓCONE TO JE TEŻ DOSTANĘ ALE TYDZIEŃ DALEJ A PIENIĘDZY NIE MA NA KONCIE..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj jeszcze trochę a jak będą się dłużej opóźniać upominaj się o swoje :)

      Usuń
  9. Już dostałem wczoraj póżnym wieczorem więc wszystko w porządku jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. panel w moich oczach poszedł na dno-bardzo bardzo mało ankiet lipa a kiedyś był jednym z najlepszych paneli miał duzo ankiet-lipa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie imasonline i z tej samej firmy ankiety probono-porazka moja ostatnia wypłata 2 lata temu az 30 zł a kiedyś tyle ankiet od nich otzrymywałem i co roku była wypłata a nawet dwie a teraz dwa lata i do kolejnej wypłaty długa droga-porażka

      Usuń
  11. i dalej macie malo ankiet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku bardzo mało badań, jedno badanie we wrześniu...

      Usuń
  12. Macie rację, bardzo mało ankiet i często odrzuca. Dzisiaj wypełniłam pierwszą z czterech ankiet o serkach NaTurek . Od dwóch lat zbieram pkt. na wypłatę ( mam 253 )
    i coś czuję, że po wypełnieniu ankiet o serkach zabraknie kilku punktów.

    OdpowiedzUsuń
  13. trochę w tym panelu się zbiera co kilka miesięcy jest wypłata i szybko płacą ,1 do 3 wypłat w roku jest a nie które ankiety są za 6,5 złotych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiany w tym panelu na niekorzyśc panelisty
    ,,Chcemy Cię poinformować, że dnia 18 grudnia 2023 roku zostanie zmieniony regulamin IMAS OnLine. Zmiany obejmą progi wypłat punktowych, procedury realizacji bonów podarunkowych oraz okres ważności zdobytych punktów.

    Progi wypłat za przelew na konto zostaną zwiększone z 300 do 500 punktów, natomiast próg wypłaty w formie bonu - do 1000 punktów. Przekazywanie wpłat na organizacje charytatywne możliwe będzie od 200 punktów.

    Zmieniamy typ wysyłanych bonów podarunkowych. Od połowy grudnia będziemy wysyłali je w postaci elektronicznego eVoucheru Pluxee (wcześniejsza nazwa Sodexo), rezygnując z papierowych bonów. Bony, tak jak ich wersja papierowe, pozwalają zapłacić w tysiącach punktów w całej Polsce. Lista tych punktów znajduje się na stronie: https://uzytkownik.pluxee.pl/acceptance-points

    Od 18 grudnia wprowadzimy też regułę ważności punktów - będą one dostępne do wypłaty przez 24 miesiące od ich uzyskania. Po tym czasie automatycznie wygasną. Wszelkie wypłaty będą pobierane z najstarszych dostępnych punktów.
    Pozdro Marco

    OdpowiedzUsuń