piątek, 8 stycznia 2016

Płatne ankiety 2015 rok - 2856 zł!!

2015 rok mamy już za sobą i przydałoby się podsumować zarobki z płatnych ankiet, w sumie zarobiłem 2856 złotych. Wpadłem na pomysł by stworzyć zestawienie/top listę które zaczynałoby się od serwisów w których zarobiłem najwięcej :) Dla osób niezdecydowanych gdzie mają się zarejestrować powinno być przydatne.
  1. IBIS                            386 zł
  2. Cenne Opinie               350 zł
  3. i-Say                           250 zł
  4. GlobalTestMarket         220 zł
  5. SW Research              188 zł
  6. askGfK                        180 zł
  7. mySurvey                    160 zł
  8. Marketagent                 37 Euro (~155zł)
  9. Zymetria                      125 zł
  10. JTN Panel                    110 zł
  11. Reaktor Opinii              102 zł
  12. myio                             84 zł
  13. Opinion People              82 zł
  14. MOBROG                     80 zł
  15. Panel Station                15 $ (~60 zł)
  16. IMAS                            60 zł
  17. epanel.pl                       54 zł
  18. Opinie.pl                       50 zł
  19. Świat Opinii                   50 zł
  20. Carrefour                       40 zł
  21. PollBuzzer                    39 zł
  22. Panel Opinea                 24 zł
  23. Moja Opinia                   7,2 zł
  24. Ariadna                         rzeczowa - Jenga

14 komentarzy:

  1. Witam. Chciałbym sie zapytać pana jak długo Pan czekał na nagrode od JTN Panel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około miesiąca :) ale przyzna że w tym serwisie jest kiepski kontakt z administratorem...

      Usuń
    2. Witam ! jak zleca się wymianę punktów na JTN ? Zgromadziłam ponad 1000 punktów - wchodzę na link "po zgromadzeniu 1000 punktów można je wymienić tutaj" i otwiera mi się strona z zapytaniem do JTN. Czy mam im wysłać meila ze zleceniem wymiany czy gdzie indziej jest opcja wymiany punktów?

      Usuń
    3. Dokładnie napisz do supportu informację że uzbierałaś 1000pkt i chcesz je wymienić na nagrodę (podaj swój PayPal lub skrill) :)

      Usuń
  2. Ładny zarobek w 2015 roku miałeś. Jak długo zbierałeś w JTN na pierwszą wypłatę??? Bo ja uzbierałem dopiero po 4 latach
    Pozdrawiam Grzesiek (platne-ankiety.eu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po 13 miesiącach mam 1000 JTN ae niestety już 3 tydzien czekam na wypłatę :/

      Usuń
    2. jak wkrótce nie dotrze pisz do supportu z tego co pamiętam miałem podobnie dopiero jak zwróciłem się do nich sprawa ruszyła

      Usuń
  3. Hej.od 23 .08.czekam na nagrodę a tu cisza z ich strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do JTN i u mnie cisza... Ale dalej do nich piszę w tej sprawie

      Usuń
  4. spokojnie-ja czekalam na kase od nich 3 lata....ale przyslali po wielu moich meilach

    OdpowiedzUsuń
  5. Jtn Panel jest nadal legalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi wypłaca i nie miałem problemów z realizacja nagród, ale są osoby które narzekają na kontakt z supportem i terminami realizacji nagród

      Usuń