niedziela, 25 stycznia 2015

GlobalTestMarket

GlobalTestMarket

https://www.globaltestmarket.com/

Dzisiaj chciałbym przedstawić ciekawy serwis jakim jest GlobalTestMarket, ostatnio przedstawiłem Wam dowód wypłaty (160zł) więc jest wypłacalny. GlobalTestMarket należy do pierwszych serwisów w których się zarejestrowałem, ankiety przychodzą dosyć często, a wybór nagród jest bardzo duży: przelewy PayPal, karty podarunkowe, elektroniczne bony podarunkowe oraz cele charytatywne. Tak ogromny wybór zawdzięczamy dzięki współpracy GlobalTestMarket z https://www.perksplus.com .


Zacznijmy więc od rejestracji, pierwsze co robimy to zmieniamy język na polski klikając na Change Language (1), poniżej znajdują się przyciski logowania e-mailowo lub poprzez Facebook (2). Rejestrujemy się poprzez wypełnienie danych (3) i czekamy na potwierdzenie rejestracji, które powinno dotrzeć na Naszą skrzynkę e-Mail.





Kontynuacja rejestracji:
1 - wypełniamy puste pola danymi,
2 - przepisujemy kod z obrazka,
3 - zaznaczamy że wyrażamy zgodę,
4 - klikamy "Submit"


Po prawidłowej rejestracji należy pamiętać o wypełnieniu informacji w "Moje Profile", jest to niezbędne do późniejszej kwalifikacji w badaniach. Zalecam dwa razy do roku aktualizować te dane.



Byłbym wdzięczny za kontakt poprzez formularz kontaktowy - wyślę zaproszenie pls ;)
Teraz zostaje Nam tylko czekać na ankiety :)

1 komentarz:

  1. Byłam w szoku gdy zlecona wypłata (100zł) doszła na moje konto PayPal w ciągu 20 godzin! Najszybsza wypłata ze wszystkich paneli. Ja osobiście bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń