wtorek, 24 lutego 2015

opinion people - wymień 210pkt na 10 Euro

http://opinion-people.com/pl/

opinion people to projekt firmy Norstat Deutschland GmbH, świadczącej usługi w zakresie badania rynku i opinii publicznej. Norstat Deutschland GmbH pozyskuje informacje przy pomocy ankiet internetowych dzięki tzw. Online Access Panel – czyli grupie zarejestrowanych użytkowników, którzy wyrazili swoją gotowość do brania udziału w badaniach (w regularnych i nieregularnych odstępach czasu) dotyczących rynku i opini publicznej.

(strona główna serwisu)
Sprawdzony serwis, dostałem  1 wypłatę 10 Euro, niestety długo zbierałem niezbędne 210 punktów. Rejestracja w 3 prostych krokach, ale zalecam zwrócić uwagę na krok 2 gdzie proponuję zaznaczyć w pytaniu "Czy oprócz w opinion people są Państwo zarejestrowani w innych panelach badań marketingowych? - zaznaczamy NIE".

(krok 2 rejestracji)

Po prawidłowej rejestracji i potwierdzeniu e mail (standard) będziemy mogli zalogować się na konto, które będzie wyglądać w ten sposób:





Zwróćmy uwagę na Nasze konto, w miejscu "Powitanie (1)" znajdziemy saldo punktów i podstawowe dane konta. Klikając w "Moje ankiety" wejdziemy w ankiety profilowe, to tutaj zarobimy Nasze pierwsze 12 punktów wypełniając 6 ankiet :)




Co do nagród wiem że płacą na PayPal ale jak jest z nagrodami rzeczowymi to nie mam odwagi testować... Możemy wybierać z pośród 3 rodzai nagród (klik):


Zachęcam do wypróbowania :)



7 komentarzy:

  1. hej, jak wpisuje sie w formularzu wyplaty nr konta i bic? bo mi za cholere nie chce przyjac?

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, ja jedynie wypróbowałem wypłatę na paypal-a, jak uzbieram brakujące 30 pkt to sprawdzę jak to jest z wypłatami na konto bankowe i dam znać ;) a jeśli chcesz szybko wymienić punkty najlepiej będzie kontakt z supportem http://opinion-people.com/pl/contact

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też nie chce wypłacać, mam komunikat niepoprawny kod i miejscowość. Napisałem 2 tygodnie do nich temu i cisza

    OdpowiedzUsuń
  4. ogólnie panel wypłacalny, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy coś wiadomo, jak jest z wypłatą na konto? W jakiej walucie jest wypłata (żeby nie płacić za przewalutowanie)? W przypadku Paypal piszą, że wypłata jest w euro (15 funtów w przeliczeniu na euro), a jak w przypadku przelewów?

    OdpowiedzUsuń