piątek, 11 listopada 2016

Fakt24.pl - TEST

Dzisiaj przedstawiam Wam serwis Fakt24.pl oparty na tej samej zasadzie co superankiety, epanel, panelopinea, epopulus, mypanelbase i płane ankiety. Ogólnie mówiąc serwis należy do grupy  CINT AB.

https://panel.cint.com/a5055c42-7a3c-49f1-9537-8d179e924cdd/panelists/new
(link do serwisu)

Serwis niczym się nie różni od pozostałych, to same menu do logowania.


Oraz... ten sam wygląd Naszego konta po zalogowaniu.


Tradycyjnie pamiętamy o wypełnieniu ankiet profilowych (identyczne jak w pozostałych serwisach z tej grupy), oraz o wypełnieniu profilu użytkownika.

Wypłatę możemy zrealizować po uzbieraniu 40 zł, wypłata przelewana jest poprzez PayPal-a. 

UWAGA!!!
Obecnie serwis ma miano TEST, mam tam uzbierane ponad 11 zł więc do wypłaty jeszcze trochę brakuje. Jeżeli ktoś z Was otrzymał od nich wypłatę proszę o info :)


9 komentarzy:

  1. otrzymałem niedawno od nich wypłatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rejestruje się :D . Dużo ankiet z tego przychodzi ?

    Zapraszam ! facebook.com/platneankietydlaciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzbierałem minimum do wypłaty (zajęło mi to prawie rok!!), zleciłem wypłatę i od 4 miesięcy nic, a ankiety wysyłają dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chciałam się zarejestrować, ale pokazuje mi się informacja: Nie posiadasz uprawnień, aby dołączyć do tego panelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj w karcie prywatnej, a miał ktoś podobny problem?

      Usuń
  5. i jak warto być w tym panelu czy nie?co sadzicie?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero jestem w połowie do uzbierania do wypłaty :)

      Usuń
  6. Witaj
    Od fakt24.pl otrzymałam 39,20. Szybko. Wypłacalny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez dostałem 39,20 i ja również polecam.

    OdpowiedzUsuń