piątek, 11 listopada 2016

Fakt24.pl

Dzisiaj przedstawiam Wam serwis Fakt24.pl oparty na tej samej zasadzie co superankiety, epanel, panelopinea, epopulus, mypanelbase i płane ankiety. Ogólnie mówiąc serwis należy do grupy  CINT AB.

https://panel.cint.com/a5055c42-7a3c-49f1-9537-8d179e924cdd/panelists/new
(link do serwisu)

Serwis niczym się nie różni od pozostałych, to same menu do logowania.


Oraz... ten sam wygląd Naszego konta po zalogowaniu.


Tradycyjnie pamiętamy o wypełnieniu ankiet profilowych (identyczne jak w pozostałych serwisach z tej grupy), oraz o wypełnieniu profilu użytkownika.

Wypłatę możemy zrealizować po uzbieraniu 40 zł, wypłata przelewana jest poprzez PayPal-a lub 30 zł na Gcodes. 

Serwis wypłacalny ale długo zbierałem te 30 zł na GCodes :)


20 komentarzy:

  1. otrzymałem niedawno od nich wypłatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rejestruje się :D . Dużo ankiet z tego przychodzi ?

    Zapraszam ! facebook.com/platneankietydlaciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzbierałem minimum do wypłaty (zajęło mi to prawie rok!!), zleciłem wypłatę i od 4 miesięcy nic, a ankiety wysyłają dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chciałam się zarejestrować, ale pokazuje mi się informacja: Nie posiadasz uprawnień, aby dołączyć do tego panelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj w karcie prywatnej, a miał ktoś podobny problem?

      Usuń
  5. i jak warto być w tym panelu czy nie?co sadzicie?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero jestem w połowie do uzbierania do wypłaty :)

      Usuń
  6. Witaj
    Od fakt24.pl otrzymałam 39,20. Szybko. Wypłacalny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez dostałem 39,20 i ja również polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja przygoda z panelem Fakt24.pl wygląda następująco:do panelu zapisałem się 02.02.2017roku, do dnia dzisiejszego tj.01.11.2019r. ankiet miałem bardzo mało w porównaniu z innymi panelami ale cóż się dziwic ten panel jest od CINT-a.Na moim koncie w tym panelu widnieją tylko ankiety ukończone i zaliczone i wygląda to następująco: w 2017r. ukończyłem 10 ankiet, w 2018r. ukończyłem 5 ankiet a w 2019r. ukończyłem 10 ankiet.Dzisiaj zleciłem wypłate tj.01.11.2019r 40,00 zł na paypal i otrzymałem ją tego samego dnia pomniejszona o prowizje paypala 0,80zł czyli 39,20zł taką kwote ostatecznie mam.Czyli na minimum wypłaty zbierałem 2 lata i 9 miesiecy jak dla mnie to zbyt długi czas by uzbierac minimum do wypłaty.Rozumię jakby 40 zł można było uzbierać w rok ale nie prawie w 3 lata.Dzisiaj tj.01.11.2019r zamknąłem swoje konto w tym panelu.Cieszę się że zakończyłem współpracę z tym panelem-pozdrawiam Marco

    OdpowiedzUsuń
  9. mam małe pytanko co to są GCodes ? na co mogę wymienić bo mam 36 zł i nie wiem czy dozbierać lepiej na paypala czy wymienić na tą tańszą opcje ? pozdrawiam Robert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gcodes to taki sklep z nagrodami bony, rzeczowe itp. za 30 zł możesz wybrać jakiś bon do sklepu ale lepszy jest PayPal :)

      Usuń
  10. Dozbieraj i wypłąc na paypal

    OdpowiedzUsuń
  11. od pazdziernika nie ma ankiet a w dodatku nie można się zalogować aby usunąc konto nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wypełniam tam ankiety przez: https://zarobnaankietach.blogspot.com/2022/11/opinionapp-atwe-polowanie-na-ankiety-z.html

      Usuń
    2. Ja wypełniam tam ankiety przez opinionapp, cały czas przychodzą ankiety https://zarobnaankietach.blogspot.com/2022/11/opinionapp-atwe-polowanie-na-ankiety-z.html

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. ja robię ankiety bardziej na na laptopie a jak nie można to robię na telefonie i dlatego na laptopie żadne strony aby zobaczyć profil i konto nie działa na stronie.

      Usuń
  12. Od jakiegoś czasu nie można się zalogować i zobaczyć stan konta i profil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj po czterch miesiącach braku ankiet usunęłem konto bo jest mało ankiet i długo się zbiera do wypłaty następnej.

      Usuń