poniedziałek, 11 grudnia 2017

Projekt trnd: testujemy Wilkinson Sword Hydro Connect 5

Witam jakiś czas temu udało mi się załapać do testów maszynki do golenia Wilkinson Sword Hydro Connect 5, do testów otrzymałem:
  • Maszynkę Wilkinson Sword Hydro Connect 5 - 1szt,
  • 12 pojedynczo zapakowanych ostrzy Wilkinson Sword Hydro Connect 5 do przekazania znajomym - pasują również do maszynek Gillette Fusion,
  • 20 ulotek z kodem zniżkowym -20% na ostrza,
 (otrzymana maszynka i ostrza)

Osobiście goliłem się nią już kilka razy i jestem pod wrażeniem, golę się jedynie z włosem i z tego co zauważyłem (jak również moja żona) że wyglądam jakbym golił się nawet pod włos.

(maszynka Wilkinson Sword Hydro Connect 5)

Co do zalet maszynki mogę przyznać że:
  • Mimo metalowej rączki z gumowymi elementami maszynka jest bardzo lekka (w porównaniu z moją starą maszynką Gillette)
  • Ostrze jest kompatybilne  z Gillette Fusion - Sprawdziłem!! :)
  • 5 ostrzy robi świetną robotę nawet z 7 dniowym zarostem,
  • Pojemnik z żelem świetnie nawilża ale mógłby przy goleniu odrobinę mniej ujawniać,
  • Opcja uchylnego trymera przydaje się przy precyzyjnym goleniu,
(uchylny trymer)

Producent zapewnia że ostrze powinno wystarczyć na 1 miesiąc golenia ale w moim przypadku starczy na dłużej bo golę się 3-4 razy w miesiącu. 

PS. Dodatkowe ostrza przekazałem znajomym ale zostało mi kilka kuponów zniżkowych.

2 komentarze: