wtorek, 31 stycznia 2017

TNSonline

Dzisiejszy post będzie poświęcony serwisowi o nazwie tns online.

https://www.tnsonline.pl/
                                                                     (link do serwisu)

Program ten jest organizowany przez agencję badawczą TNS Polska, jedną z wiodących i najbardziej doświadczonych firm na polskim rynku w dziedzinie badań rynku i opinii. Powstali w wyniku połączenia TNS OBOP i TNS Pentor. Z ich usług korzystają setki firm i instytucji, m.in 78 ze 100 największych reklamodawców w Polsce. TNS Polska to zespół ponad 200 ekspertów w dziedzinie badań marketingowych i doradztwa.
Misją serwisu jest dostarczanie konkretnych i precyzyjnych rekomendacji mających na celu wzrost biznesu naszych klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zajrzyj na www.tnsglobal.pl

(strona główna serwisu)

Ile zarobimy za ankietę?
Za wypełnioną ankietę możemy otrzymać od 1 do 10 złotych (u mnie w historii mam wypełnione od 0,5-5zł)

Jakie mogę zdobyć nagrody?
  • przelew na konto bankowe 50 zł (500pkt),
  • doładowanie telefonu od 10 zł (100pkt),
  • darowizna na cele charytatywne,
Czy muszę się rozliczać z urzędem skarbowym?
TNS Polska odprowadza zryczałtowany podatek, a uczestnicy nie muszą się w żaden sposób rozliczać z urzędem skarbowym. TNS Polska nie wysyła PIT-ów uczestnikom.

(Nasze konto po zalogowaniu)

Jak widzicie uzbierałem dopiero 32 zł (zbieram na przelew 50zł), wczoraj otrzymałem od kilku respondentów dowody wypłat oraz potwierdzenia że płacą doładowaniami telefonu więc serwis jest WYPŁACALNY :)


6 komentarzy:

  1. Jestem członkinią portalu TNS już od wakacji, wypłacone dotychczas 150 zł - zawsze jako doładowania telefonu. Aktualnie posiadam ponad 30 zł, czekam, aż mi się nazbiera na przelew :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ankiet przychodzi ?

    pzdr.
    Tomek
    facebook.com/platneankietydlaciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy panel, a firma solidna :) Rozpoczynam tesowanie. Michał www.testujacymichal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. napisałem do nich by jak osoba nie zakwalifikuje sie to by dawali 5 pkt za checi wziecia udziału w ankiecie i nie raz podanie metryczki miejsca zamieszkania dochodu itp.Narazie nic nie odpisali pozdrawiam Marek

    OdpowiedzUsuń
  5. Uczestniczę od wakacji. Przychodzi mało ankiet, często wyskakuje że się nie zakwalifikowałem. Nie uzbierałem jeszcze nawet na jeden przelew. Jak tylko przekroczę 500pkt wypłacam pieniądze i kończę z tym. Szkoda czasu i fatygi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś pracowałam jako ankieter w TNS OBOP wypełniając ankiety w domu respondenta na umowę o dzieło i muszę przyznać ,że dobrze płatne całe wypełnione ankiety ,natomiast niewypełnione z braku chęci respondenta np,otrzymałam 5 zł .Jak jest online z chęcią sprawdzę sama i postaram się podzielić opinią .Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń