poniedziałek, 9 lutego 2015

OpinionBar - omijać z daleka?

http://www.opinionbar.com/index.aspx

Witam dzisiaj chciałbym przedstawić serwis OpinionBar osobiście mam negatywne zdanie na temat tego panelu. Przedstawiam go tylko dla tych osób, które chcą przetestować ten panel badawczy na własnej skórze.





Więc dlaczego mam negatywne zdanie o OpinionBar? Otóż jestem tam zarejestrowany od 4 lat i zarobiłem tam 3,20 Euro!!! Zero kontaktu z administratorem strony, przy próbie wysłania formularza kontaktowego wiadomość wraca na Naszą skrzynkę z informacją "wiadomość nie może być dostarczona" 


(zarobione przez 4 lata 3,2 Euro i fake konkurs z mini laptopem)

To samo tyczy się konkurs na zapraszanie znajomych (!!!!), wysyłasz zaproszenie znajomemu, które wkrótce wraca na Twoją skrzynkę e-mail - jak dla mnie to podejrzane. Więc jeśli ktoś jest zainteresowany rejestracją i wypróbowaniem serwisu robi to na własną rękę, a jeśli podczas testowania będzie miał inne zdanie niż moje proszę o informacje (bo może ja mam ogromnego pecha co do tej strony). Jeśli ktoś jest chętny do dyskusji na temat przedstawionego serwisu zapraszam :)

11 komentarzy:

  1. ankiety pojawiają się, lecz nie wyświetlają na emailu, więc trzeba je śledzić. Jeśli już otworze i widzę że taka ankieta jest, niestety nie zakwalifikowałem się, cały czas od wielu miesięcy jest zero. Kompletna porażka z tą stroną

    OdpowiedzUsuń
  2. konto od roku, zarobione ledwo 3,30 to samo co mobrog, nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie udało sie zarobić wymaganą kwotę do wypłaty 10 $ lecz niestety brak na stronie odnośnika do zlecenia wypłaty .Od miesiąca wysyłam zapytania przez stronę ankietera bo wysyłając przez skrzynkę e-mail odpowiadają nie na temat lub o możliwości usunięcia konta,natomiast przez dział pomocy na ich stronie do dzisiaj totalna cisza.Czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja czekam na odpowiedź z ich strony, mam 10,1$ do wypłaty...

      Usuń
  4. Ja również nie mogę pobrać zarobionych pieniędzy.Gdy nie miałem wymaganej kwoty do wypłaty,przycisk do pobrania kasy był lecz gdy uzbierałem 10$ natychmiast zniknął.Nie tylko ja mam z tym problem,ma tez kilku znajomych.Oczywiście zero kontaktu.Reasumując jest to przestępcze przedsięwzięcie,które ma na celu wyłudzenie darmowej pracy.Nie omieszkam zawiadomić o dokonywanym przestępstwie odpowiednich organów.

    OdpowiedzUsuń
  5. udało się komuś zlecić wypłatę? Bo teraz ja się męczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi support jeszcze nie odpisał mam 10,10$ na koncie...

      Usuń
  6. Wysłałam 2 emaile bez odpowiedzi kasy nie mogę wypłacić a mam €26? Jakieś pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś - po 8 latach od rejestracji - otrzymałam swoje 10$ na paypal.

    OdpowiedzUsuń