sobota, 6 stycznia 2018

Zmiany w serwisach i na blogu.

Witam, tak jak sugerowaliście wprowadziłem kilka zmian na blogu a mianowicie listę serwisów podzieliłem na 4 będą to listy:
  • Serwisy PL najlepiej płatne
  • Serwisy TESTOWANE - brak zleconej wypłaty
  • Szara lista - długo trzeba zbierać na wypłatę
  • Czarna lista - brak ankiet/wypłat
Lista Serwisy PL najlepiej płatne została przeniesiona na lewą stronę a pozostałe będą po prawej.

Mam nadzieję że rozmieszczenie przypadnie Wam do gustu :) a jeśli są jakieś uwagi chętnie ich wysłucham.

Zmiany w serwisach:
  • MyPanelBase - zmiana wyglądu strony głównej i panelu logowania (aktualizujemy profil),
  • Triaba - zmiana panelu logowania (aktualizujemy profil),
  • Super Ankiety - zmiana panelu logowania (aktualizujemy profil),
  • GlobalTestMarket - nie wiem jak u Was ale u mnie zmniejszone zostały wartości nagród.
Jeżeli coś mi umknęło co do zmian w serwisach - proszę o info w komentarzu ;)

7 komentarzy:

  1. GlobalTestMarket u mnie bez zmian ! mogłbys napisać cos konkretniej np ile punktów za paypal ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 60 zł PP = 372pkt
      50 zł empik = 306 pkt
      40 zł tkmaxx = 240 pkt
      U Was też tak jest?

      Usuń
  2. 60 zł PP = 1631pkt
    50 zł empik = 1340pkt
    40 zł tkmaxx = 1049pkt

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie 60 zł-1631 punktów Marco

    OdpowiedzUsuń
  4. (60 zł)372 MarketPoints,(100 zł)622 MarketPoints,(200 zł)1238 MarketPoints
    czyli bez zmian empik 50 zł 306 MarketPoints,100 zł 605 MarketPoints też bez zmian

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów sie zalogowałem do GTM i u mnie są mniejsze stawki pkt - ciekawe dlaczego, może ktoś ma podobnie do mnie poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też za 1631 punktów - 60 złotych.

    OdpowiedzUsuń