środa, 21 września 2016

MySurvey

Witam,  napisanie czegoś o MySurvey (wypłacalny) jakoś mi umknęło, może dlatego że serwisów z płatnymi ankietami jest coraz więcej, ale już nadrabiam zaległości ;)

http://pl.mysurvey.com

MySurvey jest panelem konsumenckim, w skład którego wchodzą osoby, zgłaszające się do udziału w badaniach rynku. W MySurvey członkowie panelu mogą brać udział w ankietach, aktualizować swoje dane i wymieniać punkty zgromadzone przez MySurvey na nagrody.  



 (strona główna serwisu)

MySurvey jest własnością i jest zarządzana przez firmę Lightspeed GMI, która działa w większości krajów świata. 

Lightspeed GMI należy do organizacji ESOMAR wspierającej wartości takie jak profesjonalizm, skuteczność badań, i efektywność przedsiębiorstw.

Jeżeli jesteście zainteresowani rejestracją można to zrobić poprzez kontakt z supportem Kliknij TU oraz wypełnienie krótkiego formularza. Ważne!!! w "Temat" wybierz [40] Rejestracja



Po utworzeniu konta, logujemy się do serwisu. Na początek należy zwrócić uwagę na aktualizację profilu (pod 1 czyli pod stanem konta) i oczywiście wypełniamy dane. Po zalogowaniu widzimy wszystkie aktywne ankiety (2). Pamiętajmy o wypełnianiu minisond (3) za każdą uzyskujemy 5 losów w loterii - pula nagród od 10$ do 1000$.

Co do nagród, które możemy zdobyć za punkty (4) ostatnio ich liczba się zmniejszyła i obecnie  mamy do wyboru: cele charytatywne, PayPal,  zalando i empik.


23 komentarze:

  1. Czy przesyłają często ankiety? I czy są dobrze płatne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wpada 4-8 na tydzień :) a z wartością ankiety to bywa różnie

      Usuń
  2. wyslalem wczoraj emaila z prośbą o zarejestrowanie. narazie cisza. Innuendo

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie lipa ;/
    jestem tam od 2 lat i nie moge dozbierac dow yplaty, ciagle mnie odrzucaja

    OdpowiedzUsuń
  4. dostalem link do zarejestrowania lecz coz z tego skoro po kliknieciu na nia wlacza sie strona GlobalTestMarket - a tam juz mam konto :( innuendo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, bo jesteś już drugą osobą która ma z tym problem... A spróbuj przez kartę prywatną w przeglądarce

      Usuń
  5. Mam mieszane uczucia względem tego panelu. Niby ankiet dużo, ale często są nieaktywne, albo się do nich nie kwalifikuje. Do minimum dozbieram tam najczęsciej wykonując jakieś większe badanie typu 7dniowy dzienniczek używania przyborów toaletowych. Na plus był kiedyś bogaty sklep, obecnie słabiutko. Pozdrawiam, Michał (testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio pula nagród się zmniejszyła, ale może wkrótce coś dorzucą :) a co do dzienniczków to najlepsze co może być w świecie ankietowym - chodzi o czas do poświęcenia i liczbę punktów :D

      Usuń
  6. Mam uzbierane dużo punktów a wypłaty nie mogę uzyskać. Nie da się prawidłowo złożyć zamówienia na paypal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz do supportu w miarę szybko odpisują, ja jak miałem problem że mi nie zliczyło pkt z ankiety odpisali po 3-4 dniach

      Usuń
  7. Pisałam, odpisali, żeby podać nr zamówienia to sprawdzą. Niestety przy składaniu zamówienia nie ma żadnego numeru i nic nie wskazuje, ze zamówienie zostało złożone. Od 2 miesięcy probuje bo mam sporo do odebrania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz aby "ręcznie zrealizowali" nagrodę którą sobie wybierzesz. Próbowałeś przez okno prywatne w przegladarce?

      Usuń
  8. Tak. Pisałam przez okno w przeglądarce i dalej nic. Wczoraj ponowiłam zamówienie a dzisiaj znowu jest tak, jakbym nic nie zamawiała. Muszę jeszcze raz do nich napisać. Niestety nie znam języka i korzystam z tłumacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest bez problemu, w tamtym tygodniu zamówiłem 100zł do empik i czekam na realizację. A masz konto w GlobalTestMarket? Jeżeli tak to sprawdź czy nie masz tych samych haseł w GTM i w MySurvey.

      Usuń
  9. Mam. A co mają do rzeczy hasła? Ale sprawdze. Global wypłaca. Co można kupić w empik?I czy to jest karta elektroniczna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w empiku masz elektronike filmy muzyke ksiazki itp

      Usuń
  10. Po złożeniu zamówieni ana koncie pokazało się, ze punkty zostały odliczone, przeliczone czy coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie właśnie nie ma nic na koncie wpisane. Pusto po kazdym zamówieniu.
    Na global jest zapis a na my survey nie ma nic. Może nie przelewają na paypal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 100 % przelewają na PP bo kiedyś próbowałem, a gdy nagrody są wyczerpane to informują o tym. Co do haseł to pamiętam że był problem z logowaniem w serwisach z cint-a (epanel,opinie, mobrog itp.)gdy np dało się ten sam login i to samo hasło.

      Usuń
  12. Na obu tych kontach mam taki sam login ale inne hasła. Powtórzyłam znowu zamówienie i znowu nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałem się z czymś takim... wszystko w rekach supportu. A czy ktoś miał podobny problem?

      Usuń
  13. Nie wiem. Nigdy nie dowiadywałam się. Na tą stronkę weszłam przypadkowo. Tu nikt już nie bywa? Są same stare logowania.

    OdpowiedzUsuń