czwartek, 22 października 2015

Panel PBS

Witam, dzisiaj chciałbym Wam przedstawić jeden z nowszych serwisów należący do rodziny SWpanel i Students Watch jakim jest Panel PBS.

http://panelpbs.pl?ref=4234

Najważniejszą informacją jest to, że jeśli zarejestrowaliście się wcześniej na Students Watch lub SWPanel to nie musicie zakładać na nowo konta a wystarczy je jedynie aktywować :) 

Aby aktywować konto klikamy logowanie (wpisujemy login i hasło tak jak w SWpanel/Students Watch i klikamy zaloguj) lub wypełniamy formularz rejestracyjny i klikamy zarejestruj się. Po wpisaniu danych pojawi się informacja że dane z SWPanel/Students Watch zostaną skopiowane do Panelu PBS.

Dla osób które nie są zarejestrowane w Panelu PBS muszą wypełnić formularz rejestracyjny (1) - nie trzeba podawać nr telefonu, zaakceptować Politykę Prywatności i Regulamin (2) i ostatecznie kliknąć "Zarejestruj się" (3)





Jak możemy zdobywać punkty? Oto mozliwości:

  • Ankieta internetowa CAWI,
  • Rozmowa telefoniczna CATI (musimy podać numer telefonu),
  • Grupy eksperckie, 
  • Testowanie produktów,
  • Zapraszanie znajomych,
Przelicznik 1pkt wynosi 50gr, a uzbierane punkty wymienimy na:
  • Przelew bankowy 50zł,
  • Nagrody rzeczowe (bony od 25 pkt, koszulki 100pkt)
  • Akcje społeczne,
Jeżeli zamierzacie wspierać akcje społeczne macie do wyboru:

Fundacja Trzeba Marzyć powstała we wrześniu 2006 roku, założona przez wolontariuszy, którzy swoje powołanie odkryli w spełnianiu marzeń chorych dzieci.
Pragniemy, aby dzięki spełnianym marzeniom dzieci nigdy nie przestawały wierzyć w to, że nawet rzeczy z pozoru niemożliwe, stają sie możliwymi.

Polska Akademia Dzieci to pierwszy na skalę międzynarodową bezpłatny Uniwersytet prowadzony przez dzieci.
Nasi Młodzi Naukowcy w wieku od 6. do 12 lat prowadzą swoje wykłady i przedstawiają własne badania naukowe.


Prowadzenie schroniska OTOZ Animals przejęło 1 stycznia 2006 roku. Pod naszą opiekę trafiło 272 psów i 28 kotów. Czas, który minął wypełniały radości i smutki. Udało się nam pomóc tysiącom bezdomnych zwierząt. Cieszyliśmy się, kiedy pustoszały kojce, a zwierzaki odchodziły do nowych domów. Było nam smutno, gdy w schronisku pojawiały się nowe zwierzęta zebrane z ulic, porzucone przez swoich dotychczasowych opiekunów.

Celem Fundacji jest działalność w zakresie ochrony zdrowia, polegająca na ratowaniu życia chorych osób, w szczególności dzieci, i działanie na rzecz poprawy stanu ich zdrowia, jak również na działaniu na rzecz promocji zdrowia i profilaktyki zdrowotnej.

Zapraszam do rejestracji :)





7 komentarzy:

  1. Czy dostajesz jakieś ankiety z PBS ? Bo u mnie na razie zero, od miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  2. brak jakich kolwiek ankiet, jedyne punkty za rejestrację to 5 ptk i na tym się skończyło. Martwy panel

    OdpowiedzUsuń
  3. no własnie u mnie od roku 0 ankiet jedynie punkty z aprofil i u mnie nie da sie zaznaczyc Ankieta internetowa CAWI, w zarzadzaniu typami badań-pozostałe zaznaczyłem bez problemu, napisałem dzis do nich ciekawe czy mi odpiszą ale ankiet nie ma:(i sie dziwie zeznalazłem taki oto wpis o tym panelu
    http://ankiety24.blogspot.com/2015/10/panel-pbs-jeden-z-najnowszych-i-byc.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałem do nich to nawet nie otzrymałem potwierdzenia na skrzynke emailowa-możliwe że panel już jest martwy na fb wpisy z 2015roku ostatnie a na panelu takze 2015r.Pozdro Marek

      Usuń
  4. napisałem do nich oto tresc i odpowiedżod nich:
    From: Panel PBS [mailto:kontakt@panelpbs.pl]
    Sent: Saturday, February 04, 2017 3:19 PM
    To: sw@studentswatch.pl
    Subject: Kontakt panel pbs



    Imię i nazwisko: Marek
    E-mail:
    Telefon: Telefon*

    Tytuł wiadomości: Zgłoszenie błędu
    Treść wiadomości: witam w zakładce ,,zarządzanie typami badań"najeżdając myszka na ikonę Ankieta internetowa CAWI naciskam na te ikonkę i ona nie zmienia swojego statusu na aktywną tak jak w pozostałych ikonkach,nie ma adnotacji tak jak w pozostałych ikonakach o wyrazenie zgody na udział w badaniach i w panelu głownym konta mam podświetlone pozostałe ikonki bez ikonki Ankieta internetowa CAWI-od mojej rejestracji nie dostaję w ogóle ankiet do wypełnienia od momentu rejestracji czyli ponad rok.Dlaczego jest taka sytuacja?pozdrawiam

    i odpowiedż:
    Witamy,



    Prosimy logować się na swpanel.pl lub przepisać konto na swpanel.pl - to drugie musimy zrobić zdalnie.



    Pozdrawiamy,

    Zespół SW

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprosiłem ich by usuneli mi konto z tego panelu a zachowali w studentswatch(swpanel.pl) i tak uczynili bo w pbs brak ankiet martwy panel -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń