niedziela, 18 października 2015

Porada: Loguj się często!!

Jakiś czas temu sprawdziłem czy logowanie na strony serwisów z płatnymi ankietami ma wpływ na ilość otrzymywanych zaproszeń do badań, i muszę przyznać że ma to ogromny wpływ. W poprzednim tygodniu wybrałem dwa dni (wtorek i piątek), w których logowałem się do WSZYSTKICH serwisów w których jestem zarejestrowany, wniosek - w środę i sobotę otrzymywałem najwięcej zaproszeń do badań. Może mam rację, a może nie ale logowanie w serwisach to jak takie przypomnienie o sobie :)

Dla ułatwienia logowania w tak dużej liczbie serwisów zrobiłem zestawienie dzięki któremu skrócicie czas na wpisywanie adresów: 



UWAGA!!! Brak dowodów wypłat!!! Serwisy zagraniczne są testowane!!!

Mam nadzieję że zestawienia będą pomocne :) 

2 komentarze:

  1. Wow, naprawdę coś w tym jest! Wczoraj zalogowałam się na IMAS i dziś już mam ankietę (choć zazwyczaj rzadko od nich dostaję). Ciekawe, czy to zbieg okoliczności, będę logować się częściej to się okaże.

    OdpowiedzUsuń