czwartek, 5 stycznia 2017

Zarobki z płatnych ankiet w 2016 roku - Podsumowanie

Rok 2016 zaowocował zwiększonymi zarobkami z płatnych ankiet, udało mi się uzbierać 3278 zł. Nie ze wszystkich serwisów udało mi się zrealizować nagrody ale co uzbierane to nie zginie :)
Oto lista wypłat (od największej sumy):
  1. Opinie.pl -              400zł
  2. GlobalTestMarket - 400zł
  3. ImasOnLine -         255zł
  4. AnkietyProBono -   218zł
  5. CenneOpinie -        200zł
  6. IBIS -                     200 zł
  7. MySurvey -             200zł
  8. Zymetria -               200zł
  9. i-Say -                    185zł
  10. BO! Panel -             128zł
  11. Klub Widza -           125zł
  12. SWPanel -               97zł
  13. myiyo -                    84zł
  14. Opinion People-        83zł
  15. Marketagent -           78zł
  16. Pentagon -               60 zł
  17. PanelStation -          58zł
  18. Reaktor Opinii -        52zł
  19. Świat Opinii -           50zł
  20. Toluna -                   50zł
  21. mypanelbase -         46zł
  22. PollBuzzer -            39zł
  23. Moja Opinia -           30zł
  24. MOBROG -             20zł
  25. Research Online -    20zł
  26. askGfK - rzeczowa Waga elektroniczna
W pozostałych serwisach nie uzbierałem jeszcze minimum do wypłaty lub są w fazie TEST. Cóż zaczynamy kolejny rok z wypełnianiem ankiet, miejmy nadzieję że zwiększy się liczba wypłat  jak również ilość wypłacalnych serwisów.

8 komentarzy:

  1. askGfk/nie wiem o który chodzi bo jestem na obydwóch/mało ankiet na tym pierwszym,ale ok.Wypłaciłam pieniądze na początku potem ładowałam telefony.Na tym ze skanerem w tym roku mam tylko 1300pkt więc mało,w zeszłym miałam 2tys.Mobrog też 20zł/do drugiej dwudziestki brakuje mi 6,80.
    Z Toluną miałam przejścia więc dopiero ponownie zbieram/dodam,ze po 3miesiącach kartę na 50zł wywalczyłam/teraz w roku 2016 mam prawie 50tys.
    Świat opinii 2x50zł
    Reaktor opinii-jedna wypłata 50zł
    myiyo-przez rok żadnej wypłaty :(
    swpanel-2x50
    i-say 2 karty po 25zł i do trzeciej zabrakło mi 80pkt
    Z Ibis chyba mam najwięcej 7x32zł/doładowanie za 40zł i za 50zł
    Cenne opinie w ciągu całego roku w zasadzie 2karty po 50zł,ale ta druga dopiero zlecona na dzień 30.12
    ImasonLine-tu ukłon w Twoja stronę bo całkiem zapomniałam-na dzień 28.12 można zlecić wypł.30zł(co właśnie zrobiłam)
    No,i mój największy problem Opinie.pl-nazbierałam 5tys.pkt i z rozmachu wymieniłam je w Billon-i to był błąd-nie mogę się tam zalogować/nie przychodzą hasła/pisałam kilkukrotnie do panelu/nie dostałam konkretnej odpowiedzi/teraz mam 9400 i nawet nie wiedziałam,ze już nie mogę dozbierać więcej(jestem tu od kilku miesięcy)więc zleciłam te 9400 na paypal,ale nie wiem czy mi wypłacą jak nie mam 10tys.
    To tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w opinie.pl zleciłem około 9000pkt na PayPal, powinni wypłacić :)

      Usuń
    2. Dzięki.Ps.dzięki za zaproszenie do Zymetrii.

      Usuń
  2. Ja jestem na wszystkich panelach zarobkowych jak na razie w większości jest ok i czekam na dalsze panele zarobkowe z ankietami POZDRAWIAM PANIE KAROLKU CHINCYKU

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanko o panel JTN w sierpniu uzbierałem 1000 pkt do wymiany i do dziś cisza ?czy ten panel to scam ?ostatnio reklamują się facbook

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja realizowałem nagrodę poprzez support, sporo czekałem na odpowiedz ale 110zł przelali :)

      Usuń
  4. wow, u mnie za caly rok wpadlo 760 zł

    OdpowiedzUsuń