sobota, 14 lipca 2018

Aktualizacja - Lipiec 2018: Zmiany w serwisach/ Uwagi dotyczące serwisów z płatnymi ankietami.

Kolejna aktualizacja zmian w serwisach z płatnymi ankietami, część na duży plus ale... w niektórych przypadkach sprawiło że zaprzestałem wypełniać tam ankiety.


Pozytywne uwagi:
  • i-Say dodali nowe nagrody (2 euro PayPpal - 340 pkt, Mediamarkt 50 zł - 2000 pkt, isay market points, sklep z nagrodami rzeczowymi 5 euro - 833pkt, douglas 5 euro - 833),
  • nowy wygląd serwisu opinie.pl,
  • mnforce - wypełniłem już 2 ankiety,
  • poznaj.to (wcześniej panel PBS) - wypełniłem tam już 3 ankiety,
  • e-panel.pl - nowy wygląd konta po zalogowaniu, trzeba ponownie się zarejestrować w celu aktualizacji konta, zebrane pieniądze nie przepadają,
  • Panel Ariadna - możemy znów zapraszać znajomych , 25 pkt/osobę,

Negatywne uwagi:
  • myiyo - usunęli mi konto i UKRADLI punkty, zero kontaktu z adminem, nie wypełniam tam ankiet myślę że wkrótce wyleci do czarnej listy.
  • askGfk - zmniejszyli ilość nagród i to bardzo,
  • GlobalTestMarket - nowe punkty LifePoints, jak dla mnie gdzie miałem niższe stawki do wypłat na PayPal to trochę wychodzę gorzej,
Może jakieś uwagi od Was? Coś mi umknęło?  ;)


8 komentarzy:

  1. na GlobalTestMarket odkąd weszły te LifePoints praktycznie każdą ankietę mi odrzuca,niezależnie czy próbuję na laptopie czy na telefonie,profil w pełni aktualizowany,kiedyś fajnie śmigało,teraz to porażka 1 na 20 może wejdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też kiepsko z ankietami u Nich, dzisiaj załapałem się do MyPersonalRoutine ale... za 175 Marketpoints :D

      Usuń
  2. Też mialem te ankiety za 175 (+35). Przyszły jeszcze przed tą zmianą. I przed zmianą je zrobiłem. Po kilku tygodniach na moje konto wpłynęło aż 710 punktów ale niestety nie MP tylko LP.
    Niestety globaltestmarket z jednego z najlepszych serwisów tego typu stał sie jednym z najgorszych...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ciągle teraz dostaje ankiety za 200 i 300 punktów do których się kwalifikuje

    OdpowiedzUsuń
  4. askGfk pod naporem użytkowników ma przywrócić wybrane nagrody rzeczowe jeszcze przed końcem wakacji. Piszą również, że dodanę będą jeszcze inne różnorodne bony :) Pozdrawiam, Michał (www.testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. ogólnie jakoś w tym roku mam mniejszy hajs za te ankiety....

    OdpowiedzUsuń
  6. Największym oszustwem okazało się opinie.pl. Usunęli mi konto, ponoć... z powodu ochrony danych osobowych. Podobno była na wiosnę wysłana jakaś wiadomość na ten temat, ale ja niczego nie dostałem. Oczywiście wszystkie punkty przepadły.

    OdpowiedzUsuń